-Mai intram azi, sau plec?! Am lucruri mai bune de facut decat sa vad cum v-o trageti voi aici pe capota masini! Vocea lui Care ma trezeste din ganduri si ma baga in altele. As putea sa o ascult o viata si tot nu m-as satura!
-Si ce daca ne-o trageam aici? Sunt sigura ca ti-ar fi placut ce vedeai si ca ai fi inceput sa te masturbezi acolo--
-Nicole gata! Sunt deja destul de nervoasa! Nu ma enerva si tu ! Nu vreau sa fac o victima in seara asta!
-Da,da. Ii raspunde Nicole cu in sictir lui Care, care, la auzul cuvintelor ii arunca sageti cu privirea. Intram in club toti 4, cand ne asezam la o masa, ceva mai retrasa Aaron si Care pleaca iar eu raman singur cu Nicole. E sansa mea sa aflu mai bine ce s-a intamplat atunci. Cat timp Christine e plecata la baie iar Aaron sa aduca bauturile am timp sa scot ceva de la Nicole.
- Nicole, e ceva ce trebuie sa-ti spun, fac o mica pauza, despre Care! ii spun eu serios, fixand-o cu ochii. Ea se uita la mine, nedumerita la inceput dar apoi serioasa.
-Ti-a spus despre..
-Mai mult am aflat singur. Avea totul scris intr-un jurnal! Ii spun nervos. Ii puteam citi nelinistea in ochi.
-Asculta bine! Imi spune ea tare,dar nu cat sa aduca si cei din jurul nostru. Care nu trebuie sa afle ca i-ai citit jurnalul! Altfel o vei pierde! Asteapt-o. Laso pe ea sa iti spuna! Las-o sa-si aduce curajul necesar! Daca afla ca iai citit jurnalul isi va pierde increderea in tine si in noi! Si nu mai vreau sa treaca din nou prin asta. ultima parte o spune tremurand, cu mici lacrimi in coltul ochilor si strangand dim pumni pana la sange.
-Am inteles. Am s-o astept. Spun incruntat si cu un gram de suparare in ochi. Dar vreau sa ma lamuresti cu ceva. spun din nou nervos.
-Am inteles ca s-a profitat pe urma ei, dar cum s-a ajuns acolo?! spun cu greu, incercand sa nu tip la ea. Gandul ca niste nenorociti au atins-o si au ranit-o ma face sa vreau sa ii caut si sa ii omor! Nimeni nu se atinge de ea inafara de mine!
-In liceu.. Care s-a intragostit de un tip, nu prea cumsecade. spune Nicole incruntata si cu suparare in voce. Eu stiam ca el se ocupa cu droguri si restul, am incercat sa o indepartez de el! Dar nu am reusit. spune incepand sa planga iar eu imi pun mainile pe pumni eu.
-Mereu imi spunea ca nu este un tip rau. Vedea il el doar ce era bun, ignorand partile rele. Stiu ca ceva asemanator e si in dragostea adevarata. Dar ceva era ciudat la Care. Si intr-o zi am aflat ca o droga ca sa ramaie langa el. Si reusea. A facut-o a lui! A profitat de ea! Si totusi e inca liber! Spune aproape tipand si cu lacrimi in ochi. Isi ridica capul sa mai spuna ceva dar se opreste. Ramane impietrita si se uita speriata peste umarul meu. Ma intorc sa vad unde se uita si o vad pe Care. O vad pe Care a mea cu lacrimi in ochi nemiscata. Se uita urat la mine apoi se apropie incet si spune:
-Felicitari! Acum, ca stii ce s-a intamplat e timpul sa-ti faci bagajul si sa iesi din viata mea, dar si din casa mea! Spune cu o privire care poate ucide apoi pleaca gramita, probabil acasa.
Fug dupa ea dar ajunge la masina prea repede si nu o prind. Alerg pana la masina mea si pornesc in tromba.Ajunge inaintea mea acasa. Opreste masina langa garaj iar eu in spatele masini ei, sa nu poata pleca mai incolo. Intra repede in casa iar eu pe urmele ei. O prind la intrare si o izbesc de perete.
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomanceEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...