-Sunt serioasa aici. Spun eu revoltata.
-Da, da.
-Bun. Deci presupun ca jocul nostru se incheie aici "Draga".
-Cam asa. Nu cred ca iubita mea va fi deacord cu asta.
-" Iubita "! Avansam repede! Spune Nicole.
-Da,da. Spun eu. Imi va fi dor de jocul nostru. Spun eu cu o fata trista.
-Hei. Chiar daca nu ve mai alintam si nu ne prefacem un cupluu asta nu inseamna ca nu voi fi aici cand vei avea nevoie de mine.
Spune punandu-si mana pe umarul meu.
- O untima imbratisare ca falsi iubiti? Spun eu cu o fata de catelus. Gabi se uita la Diana iar ea aproba. Gabriel ma strange in brate iar la fel fac si eu. Imi va fi dor sa vorbesc asa cu el. Defapt, imi va fi dor sa vorbesc asa cu cineva. Dar mai ales cu el, caci mereu stie ce sa-ti spune. Este un barbat minunat si aunt fericita ca el si Diana sunt impreuna. Mereu am spun ca ei 2 vor fi o data asi o data impreuna.
-Sa ai grija de ea. Daca nu te pedepsesc! Spun eu serioasa dar in acelasi timp amuzant.
-Am inteles mama soacra. Spune Gabriel razand la fel si Diana.
-Nu rade! Sunt cat se poate de serioasa! Dar fata mea ii face sa rada si mai tare incat lumea se uita la noi.
-Bine, gata, nu mai radeti de mine. Spun eu cu o fata ranit.
-Gata, gata. Spune Diana tinandu-se cu o mana de genunchi si cu cealalta spergandu-si lacrimile.
-Hiiiiii! O aud pe Nicole cum chiunie cand isi vede iubitul. Scumpule, ce faci? Spune ea apropiindu-se de el.
-Bine.
-Bun, eu am plecat.Acum ca sunt 2 cupluri chiar o sa vomit. Va urasc. Pa.
-Off.. Cate. Intr-o zi te vei indragosti si tu si vei avea un iubit.
-Asta va fi imposibil. Spun si apoi plec la masina.
-De ce tot spune asta? Spune iubitul lui Nicole.
-Pentru ca a suferit de fiecare data cand a iubit. Dar ultimul baiat de care s-a indtagostit i-a rupt inima, si aproape ca chiar o distrugea daca nu aveam grija sa afle politia.
-Nenorocitul ala de Tudor. Inca nu il pot ierta. Spune Gabi.
-Dar ce i-a facut?
-Ramane intre noi da?
-Da.
-A violat-o iar apoi a arata poze cu scena la cateva persoane din liceu. Suficiente persoane cat sa o faca sa-si schimbe liceul .
Stiu ca Nicole le-a spun cee a ce mi-a facut Tudor. Si pe mine ma doare. Dar am trecut peste, oarecum. Acum il vreau in suferinta, sa vada cum m-am simtit, dar nu stiu cum. Totusi, chiar si un mic deranj nu strica. Cu cant mai mult il enervez cu atat mai bine, e oricum un nemernic.
Ajung acasa si ma duc la mine. Ryan nu e nicaieri. Probabil se joaca iar cu pistolul. Ma trantesc in pat si imi rascolesc amintirile. Tot ce m-i s-a intamplat de am ajuns asa. Si simt cum incep sa plang, simt cum lacrimile imi curg pe obraz.
Fara sa imi dau seama am adormit. Am simtit o caldura care a aparut deodata langa mine. Acea caldura m-a facut sa imi revin din starea de melancolie. Ma simteam protejata, in siguranta. Sentimente la care le pierdusem. Ma strang langa acea caldura. Era un om, era Ryan. Ii voi recunoste partfumul indiferent de ce se va intampla. Mainile lui se pun in jurul meu luandu-ma in brate. Eu simtindu-ma din ce in ce mai bine. Fara sa imi dau seama. Am adormit din nou. Dar de data asta cu zambetul pe buze. Poate Diana avea dreptate. Tot ce trebuie sa fac este sa astept. Si cred ca am asteptat destul. Cred ca l-am gasit. Barbatul care ma poate face fericita se afla chiar acum, langa mine.
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomanceEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...