Capitolul 2

105 7 0
                                    

-E sefa! Ce sa fac?!

-Pai respundei.

-Si ce sa-i spun?!

-Ce face.

-Da sigur, si ea o sa spuna ca se fute pe birou!

-Eee na! Lasa sa decurga de la sine. Nu mai sta si pleaca. Iese din incapere si ma lasa singura cu tipul care isi savureaza sucul. Nu spun nimic, nu stiu ce sa-i spun. Sa-l inteb ce face? Si el ce sa spuna? Ca ma horbez la el ca o oaie? Mai bine nu. Dar nu mai pot sta pe ganduri ca ma suna si pe mine cineva. La naiba! E secretara.

-Da? Raspun eu in timp ce ma ridic si ma rezam de masa.

-.......

-Da. Vin acum.

-.....

-Da. Le am. Spun si inchid apelul.

-La naiba! Am uitat de rapoarte! Spun incet sa nu auda tipu de colo, dar sunt sigura ca m-a auzit, doar se uita la mine. Ies repede din bucatarie si spun in gura mare sa ma auda Nicole de oriunde o fi:

-Fa! Vezi ca am plecat! Si din cauza ta am uitat de rapoartele alea nenorocite!!

-Dute naibi fa!! Si eu trebuie sa plec la sefa sa ii predau niste rapoarte!!

-Ma cac! Ce mai zi!

-Stiu fa!

-Nu mai tipa fa!

-Tu nu mai tipa fa!

-Scoli si morti fa!! Spun eu si deschid usa.

-Stai fa ca vin cu tine!

-Nu am timp fa!

-Ti drecu fa!

-Hai repede fa!

-Imediat fa!

Am fost la mine, am luat dosarele. Am dus-o pe Nicole la ea la serviciu. Apoi am ajuns si eu la seviciul meu. Ii las rapoartele secretarei care le duce in sala de sedinte. Unde v-a trebui sa fiu la ora 10. Nu am niciun chef de munca azi. Vreau sa mai stau de vorba cu Nicole.

Timpul a trecut si am ajuns acasa. Unde il vad pe tata. Nu mi-a spus ca vine in vizita. Stai! Sper ca nu a fost la mine in camera! Aseara m-am uitat prin niste reviste cu tipi sexy si nu le-am strans! O Doamne! Sper ca nu le-a vazut!!

-T-tata..De ce esti aici?

-Ce vrei sa-mi spui? Nu am voie sa-mi vizitez fiica?

-Ba da dar...

-Am sa stau la tine cateva zile.

-De ce?

-Ca sa fiu mai aproape de zona la care m-a mutat seful meu. Voi sta maxim o saptamana. Pana atunci lasa supa asta pentru mine ca sa am si eu ce manca, ca nu esti bina la gatit.

Fac botic iar el isi pune mana pe capul meu si ma mangaie usor.

-Deci eu unde dorm?

Am 3 camere de oaspeti. Il conduc la camera de la parter caci nu vreau sa fie sus cu mine, sa nu auda ceva....Ii arat unde e baia iar apoi ma duc la mine in camera sa strang revistele. Le iau pe toate si le arunc in dulap printre haine. Maine e sambata. Ce fac? Daca va sta aici??! Nu stiu ce sa fac!!! Am sa las sa decurga totul de la sine, sper sa nu iasa ceva prost..

Au trecut 2 zile de cand tata sta la mine. Pana acum nu a spus nimic de rau iar asta ma surprinde. Ma asteptam sa spuna ca mancarea are un gust groaznic, sau ca casa e cu susul in jos. Dar nimic. Nu a comentat cu nimic! Ceva nu e bine aici.

Un loc in viata taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum