-Daca se razgandeste? Daca o sa creada ca arat urat in rochia asta? Daca o sa se razgandeasca?!
-Gata Care! Nu are cum sa se rasgandeasca!
-Esti sigura? O intreb eu cu voce mica.
- Draga mea! In toata viata asta a mea, nu am mai vazut barbat care sa te iubeasca si sa saliveze mai mult dupa tine ca Ryan! Spune ea si incepe sa rada iar eu ii dau un pumn usor in stomac.
-Ryan nu SALIVEAZA dupa mine!! Ii spun eu ridicandu-ma in picioare si punandu-mi mainile in san.
-Nu! El e turbat! Rade ea si mai tare iar eu ma bosumflu si ma uit din nou in oglinda mare, din tavan pana la podea.
-Scumpo, spune Nicole punandu-si mainile pe umerii mei, in toata viata mea, de cand te stiu si cati barbati care au trecut prin patul tau cunosc, nici unul dar nici unul nu te-a privit vreodata cu iubirea, increderea, ingrijorarea si ardoarea cu care te priveste Ryan! Te iubeste! Mai mult decat a iubit vreodata pe cineva in viata lui, si se vede ca nu ai fost doar una dintre sutele de pe lista lui. Tu esti speciala! Tu esti si vei fi a lui, iar el al tau! Pentru ca vad mereu acea sclipire in ochii tai cand in privesti. Vad mereu cu cat drag vorbesti despre el! Sunte-ti amandoi niste nebuni indragostiti! Sunte-ti niste animale! Spune incepand sa rada la ultima fraza.
-Si tu esti o animala indragostita ai uitat!? Ii spun eu revoltata la comparatia pe care a facut-o ea.
-Gata! E timpul sa mergem! Daca nu plecam acum Ryan pune FBI-ul sa te caute! Spune tragandu-ma de mana
-Nu incerca sa schimbi subiectul! Deci il cred in stare,imi spun eu in minte.
La iesirea din camera ne astepta tata. Dupa cateva priviri scurte, l-am luat de brat si am pornit! Ajunsi in fata acelor usi mari, inima incepe sa imi data tare si simt ca raman fara aer.
-Daca te-ai razgandit sa stii ca am pusca pregatita! Imi sopteste tata la ureche.
-Tata! Ma uit la el surprinsa si cu ochii cat cepele caci a pomenit de pistol, desi era de asteptat. Nu m-am razvandit, doar ca am mari emotii... ii spun si vocea imi devine din ce in ce mai mica.
-Daca se uita ciudat la tine, sa stii ca il impusc! Imi spune hotarat din nou iar eu scap un chicot.
Intru cu pasi mici si cu obrajii parca luand foc. Dar incet, incet, imi ridic privirea si o fixez pe Ryan. Imi analizez cu mare grija viitorul sot si la naiba! Nu-i gasesc niciun defect! Ajunsi in dreptul lui, tata ma incredinteaza lui dar inainte sa plece se apropie de Ryan si ii sopteste:
-Daca o superi, sa stii ca am pusca in buzunar si deabea asteapta sa te cunoasca!
-Nici prin gand nu-mi trece sa o fac sa sufere! Spune Ryan foarte hotarat. Raman nemiscata la hotararea cu care vorbeste si aproape ca nu sar pe el sa-l strang tare in brate si sa il sarut pana raman fara aer. Dar nu mai am mult pana diseara!
Ma i-a de mana iar preotul incepe sa vorbeasca dar nu am habar ce caci eu sunt atenta la barbatul de langa mine cu care imi voi petrece restul vietii, dar nu regret absolut nimic! Cand imi vine randul spun un "Da!" foarte hotarat si cu ochii pe sotul meu!
-Acum puteti saruta mireasa!
Aceastea sunt cuvintele pe care le asteptam amamdoi. Fara sa mai astepte si alte pregatiri Ryan isi lipeste buzele de ale mele si ma saruta asa cum m-a invatat. Pasional si carnal. Ne oprim cand il auzim pe tata ca-si drege vocea, caci altfel am fi ajuns la un cutotul alt nivel.
Ne indreptam cu totii spre locul unde va fi petrecera. Doar ca noi am luat-o pe drumul cel mai lung pentru a putea fi singuri cat mai mult posibil. Desi incercam sa ne miscam cat de repede putem tot nu este de ajuns caci suntem prinsi de Nicole, care, se pare ca ne urmarea.
-Daca nu ajungeti in 5 minute pe el in castrez iar pe tine o sa te flocaiesc de mama focului! Zis si facut. Cum s-a indepartat putin de masina cum Ryan a si pornit in tromba.
-Femeia asta chiar nu o sa ne lasa in pace pana nu se face seara?! Iubito, nu stiu cat o sa rezist cu tine imbracata atat de sexy!
-Si eu sunt excitata! Dar macar pot rezita, nu ca tine! Spun si incep sa rad de el.
-Razi, asa razi de sotul tau, lasa ca vezi tu diseara! Imi spune zambind diavoleste.
Ajunsi la petrecere nu cred ca stam mai mult ce 4 ore. De ce? Surpriza! Mergem in luna de miere! Nu am reusit decat sa-i spun lui Nicole ca plecam dar ea cum nu poate sa taca a vrut toate detaliite doar ca... Nici eu nu stiu unde mergem.
Intran in avionul privat dupa un drum scurt cu masina, drum in care tot nu am apucat sa aflu unde mergem.
Cand intru in dormitor si vreau sa-mi sau rochia jos sunt oprita de catre Ryan.
-Am asteptat asta toata ziua! Spune el gafaind. Imi da rochia jos incet, dupa care ma saruta luandu-ma in brate si punandu-ma pe pat.
Dupa ce ni s-au reglat respiratiile Ryan ma trage la el in brate si spotindu-mi la ureche.
-Am asteptat o zi intreaga sa te am, dar in urmatoarea luna iti promit ca nu te mai dai jos din pat. Vorbele lui ma fac sa albesc la fata si sa ma uit speriata la el.
-Ei, poate doar jumate din luna nu mai parasesti camera, ca sa nu spui ca sunt rau! Spune cu un chicot care mi-a facut inima sa sara de bucurie!
-Te iubesc! Ii spun hotarata si ma intind dupa un sarut pe care il primesc imediat.
-Te iubesc! Imi spune printre saruturi.
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomanceEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...