Corpul lui, acel corp perfect, pe care il vreau doar al meu, cat mai repede cu putinta! Mi-am dat seama ca m-am indragostit de Ryan, dar care sunt sansele ca cu el chiar sa am ceva serios? Aduca pare a fi un playboy iar eu... sunt tot pe undeva pe acolo, doar ca la fete li se adreseaza cu "curve" lucru de care nu sunt mandra. Dar nu regret nimic! Daca as fi regretat ceva nu as mai fi fost astazi aici, si probabil nu l-as fi intalnit pe Ryan, barbatul pe care il iubesc! Da, il iubesc! Si intr-o zi i-o voi spune! Dar nu acum, caci am nevoie de timp, timp sa fiu sigura ca sentimentele vor fi tratate ca atare si ca nu se va juca cu mine, la fel ca Tudor.
Pe parculsul zilei am aceeasi poveste. Ajung la munca, sedinte, discutii, certuri, bla, bla. Dar ceva imi atrage atentia, imi adusesem aminte ceva. Ryan banuiesc ca este acum la mine. Daca este la mine in camera? Am uitat sa asculd acel jurlan. Jurnalul in care scriam tot ce simt cand eram traumatizata, din cauza lui Tudor. Ce ma fac?! Sper sa nu il vada!!
RYAN POV.
Fac un dus rapid. Ies din baie cu un simplu prosop in jurul taliei si imi aduc aminte de reactia pe care a avut-o Cate. Nici ca gust bine amintirea si zaresc un caiet ros, parca pictat cu sange, sub mai multe dosare si agende. Iau caietul in mana si vad ca are scris cu rosu "AM SA MA RAZBUN".
Deschid caietul si vad tot felul de scrisuri. Nu stiu daca a fost scris cu o carioca groasa sau cu sange, dar ce scrie aici ma infiorata. Pe aproape fiecare pagina apar cuvintele "Tudor" si "razbunare". Un paragraf mi-a atras atentia "E doat vina tatei! Daca nu era el nimic nu s-ar fi intamplat! M-a vandut! Si-a vandut propria fica! Si pentru ce?! Bine, nu stiu pentru ce! Dar a facut-o!" Nu mai inteleg. Cate nu pare sa fi avut un trecut intunecat. Ei chiar i s-a intamplat ceva? Continui sa citesc si gasesc cateva poze. Unde imi dau seama ca e Cate. Avea vanatai pe tot corpul, prin unele parti se vedea si sange. Era goala, sau cu hainele rupte, dar cel mai mult ma ducea ca plangea. Plangea cu disperare. Se poate citi ura si disperarea din ochi ei. Ce dracu ai patit Charlotte ?!Continui sa citesc "Azi m-a filmat. A spus ca daca nu fac ce vre publica filmarea. Ce putem sa fac? L-am ascultat. Si nu a fost bine. M-a durut. A durut cel mai tare. Vreau sa scap de el. Dar cum? Nu am pe nimeni. Daca spun la cineva ceva il omoara iar mie imi provoaca mai multe dureri. Vreau sa se termine. Nu vreau sa mai sufar. Dart ce sa fac?! Nu vreau sa ma sinucit. Nu! Ar fi cel mai prosteste lucru. Dar ce sa fac?! Doamne! Daca ma auzi, te rog, ajuta-ma!"
Charlotte a mea! Nu pot sa cred! Dupa tot ce ti s-a inpamplat, tu tot ai acceptat sa te culci cu mine! De ce? Daca nu vroiai puteai sa imi freci una, nu se intampla nimic. Bine, poate ti-o trageam acolo pe loc, dar nu te raneam in halul asta. Mai dau cateva foi si citesc "In sfarsit libera! Nu stiu cum, cine, dar cert este ca Dumnezeu m-a auzit! Pentru ca am scapat. Dupa atata timp sunt din nou la liceu. Dar nu mi-a placut asa de mult. Nu mi s-au vindecat toate ranile, colegi m-au intrebat ce am patit, nu stiam ce sa le spun, ii minteam, dar nu mi-a iesit." "Acum ca ranile mi s-au vindecat, am schimbat liceul. Sa nu stie nimeni ce s-a intamplat. Pentru ca, nu stiu cum, dar se aflase, nu tot dar s-au aflat cateva lucruri. Suficient cat sa fiu privita cu alti ochi. Banuiesc ca gorilele lui Tudor au avut grija de asta. Cateodata il mai vedeam pe Tudor cu cate o tipa, nu ii bagam in seama. Dar ma durea ca eram colegi de clasa. Pe mine parca nu ma vedea, eram invizibila. Dupa tot ce mi-a facut, nici macar un scuze amarat?! E cel mai rau! CEL MAI RAU!"
" Stiam ca atunci cand ma voi muta voi scapa de toate aceste sentimente, si am avut dreptate, pana recent. Nu stiu ce e cu mine, dar vreau sa fiu atinsa. Nu stiu ce sa fac! Incercam masturbarea sa ma potolesc, dar nu mai merge. Vreau un barbat si nu stiu cat mai rezist!" "Am facut-o! M-am culcat cu un barbat! Era un vechi prieten. Nu stiu cum am ajuns sa fac asta, dar cert e ca am facut-o!
Am facut-o din nou, si din nou, si din nou. Si tot nu ma satur. Am facut-o cu diferite persoane, dar nu era mai bine, ceva lipsea. Era doar placerea fara sentimente."
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomanceEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...