Peste o luna
Am hotarat amandoi sa facem nunta pe 28 iulie, deoarece atunci ne-am intalnit noi 2. A fost cea mai tare zi din viata mea, si va fi si mai grozava avand in vedere ca voi sarbatorii doua evenimente foarte importante din viata mea in acea zi.
Ajung acasa pe la 8 seara. Eram foarte nerabdatoare sa-l vad pe Ryan si sa-i sar in brate! Dar bucuria mea avea sa mai astepte, caci ceea ce ma asteptase acasa avea sa fie foarte, foarte dureros.
Deschid usa larg cu zambetul pe buze. Ma uitam in stanga si in dreapta dupa Ryan. Dar era de negasit.
Un miros ciudat si intepator ma atrage spre living, unde avea sa impietresc.
Toata camera arata ca o cocina! Era un dezastru! Pe masuta de sticla poppseau o lumanare aprinsa, probabil parfumata. Asa s-ar explica mirosul. Langa micuta lumanare era o bucata de hartie. Care avea sa-mi sfasie inima. Nu imi imaginasem vreodata ca doar cateva cuvinte aveau sa ma raneasca atat de tare. "Nu-l vei mai avea niciodata. Nu-l vei mai vedea niciodata!"
Cateva lacrimi mi-au parasit ochii. Imi venea sa urlu. Dar stiam ca nu avea sa rezolv nimic asa. Trebuia sa-l gasesc! Nu imi pasa cum! Dar EL este doar al meu!
M-am urcat repede in masina si am plecat la Faith. Stiu ca Nicolas se ma poate ajuta!
Odata ajunsa nu imi ia mult sa realizez ca i-am deranjat pe cei de la ceva foarte important.
Faith avea parul incalcit si era intr-un halat de matase, mov. Iar Nicolas era la bustul gol.
Am intrat si m-au servit cu un ceai cald, in timp ce eu ii explicam lui Nic ce s-a intamplat. I-am spus ca cateva din obiectele si hainele lui Ryan au puse pe ele, sau in ele, nici dizpozitive de urmarire. Stiu ca poate nu e ceva normal, dar acum nu regret ca am facut asta.
Ryan POV
Era vreo 7 seara iar eu stateam in living. Aud soneria si ma indrept spre usa. Era ciudat pentru ca nu asteptam pe nimeni. Ma uit prin micuta gaura de la usa si vad ca e Jessica. O ignor si ma intorc linistit in living.
Cand dau sa intru in camera sunt lovit in obraz de catre un tip pe care il vad dupa vreo 3 secunde.
Tipul incearca sa ma mai loveasca dar eu ma apar si incerc si eu sa il lovesc. Dar nu reusesc sa ma tin pe picioare caci simt o mica intepatura in spate si incep sa ma clatin.
Cate POV
Nicolas dispare in biroul lui dupa ce il informez cu tot ce are nevoie, iar eu raman singura cu Faith. Iar, dupa cum bine stiti, cand doua femei se intalnesc nu se pot abtine in a nu barfi!
Eu i-am spus lui Faith despre relatia mea cu Ryan, si faptul ca ma cerut. Era foarte fericita pentru mine incat m-a strans in brate asa de tare incat credeam ca vrea sa ma omoare!
Faith mi-a spus ca este insarcinata dar nu vrea sa-i spuna acum lui Nic, astepta sa vie ziua lui, caci mai sunt 3 zile pana atunci, iar eu ii tin pumni!
In toiul discutiilor noastre apare Nicolas cu cateva foi in mana. Imi da doua hartii, una cu o harta, iar alta cu datele locatiei, si cate persoane au fost localizate in acea zona. M-am mirat cand am auzit ca sunt aproape 10. Ma asteptam sa fie mai multi! Mult mai multi!
Plec de la cei doi si imi scuz deranjul. In masina dau cateva telefoane, sa vad daca este cineva care sa vie cu mine. La urma urmei nu este frumos sa lasi o femeie singura intr-un loc sinistru. Am noroc cand sun un veci client, cu Care ma imprietenisem putin. Tipul lucreaza la o agentie de defectivi, s-a oferit sa ma ajute imediat! Era iritat cand a auzit ca sunt singura si ca ma duc intr-un asemenea loc. Tipul este un mare iubitor de femei, si recunosc ca m-am culcat cu el o data! Dar doar o singura data! Nu puteam sa-i rezist! E un gentleman si e a naibii de sexy! Asta am gandit pana sa apara Ryan.
CITEȘTI
Un loc in viata ta
RomansaEa. Cate Woods. El. Ryan Break. S-au "cunoscut" la o petrecere. S-au reintalnit intr-un club. El, un criminal. A iubit si a pierdut totul. Ea, sefa la o companie de modele. A placut multi barbati. Dar relatiile erau de scurta durata caci nu simtea a...