Elérkezett az első próba napja. Ennek köszönhetően csak délig volt tanítás, amit mindannyian kitörő örömmel fogadtunk. Tekintve, hogy az utóbbi időben nem sok esélyem volt beszélni Harry-vel megkíséreltem elkapni még a próba előtt, sikertelenül. Hermione elmondása szerint McGalagony épp azelőtt csapott le rá, hogy én oda értem volna. Idegesen rágtam a körmömet, amikor Julie nyugtatóan a vállamra helyezte a kezeit, és rám mosolygott.
Mire észbe kaptam már útban voltunk a nézőtér felé a többi diákkal együtt. Igyekeztem nem kimutatni mennyire aggódom, nem szerettem volna tönkre tenni a többiek kedvét. Mint kiderült az első próbán egy aranytojást kellett megszerezniük a bajnokoknak. Előtte viszont át kellett jutniuk egy-egy sárkányon. Cedric volt az első, egy svéd sróforrút kapott. Őt követte Fleur egy walesi zöldsárkánnyal, majd Viktor egy kínai gömblángsárkánnyal. Mindhármuk sikerrel teljesítette a feladatot. Harry maradt utoljára. Ahogy kilépett a kifutóra a bal lábam rugózni kezdett, és rámarkoltam a mellettem ülő Melissa kezére. Harry felemelte a varázspálcáját, s elmondott valami varázsigét, de sajnos nem hallottam, hogy mit. A tömeg hangosan morajlani kezdett, amikor Harry seprűje, a Tűzvillám hirtelen előbukkant az erdő fái közül és bekerült a látókörünkbe.
- Tudom, hogy aggódsz Frey, de elszorítod a vérkeringést a kezemben! – fejtette le óvatosan az ujjaimat a kézfejéről Mel.
- Ne haragudj! – néztem rá bocsánatkérően, mire ő csak legyintett.
Figyelmemet vissza fordítottam a próba irányába. Harry felszállt a seprűjére, majd miután fölénk emelkedett zuhanó repülésbe kezdett. A sárkány már nyitotta a száját, amikor Harry a magasba rántotta a seprűt, ezzel elkerülve a lángcsóvát.
- Micsoda parádés repülés! - kiáltott fel Bumfolt, túlharsogva a tömeg sikolyokkal tarkított moraját. - Figyeled a konkurenciát, kedves Viktor Krum?
Harry körözni kezdett a sárkány felett, a sárkány pedig gondosan követte a tekintetével. A hatalmas állat ismét kitátotta a száját, mire a fiú ismét zuhanó repülésbe kezdett. A lángokat ugyan elkerülte, ám helyette a mennydörgő éles tüskéje volt az, ami megsebezte. Kezeimmel ismét megmarkoltam a mellettem ülő lány kezét, mire az felszisszent. Harry, velem ellentétben nem is foglalkozott a sebbel, sőt nagy sebességgel emelkedni kezdett.
- Fel akarja csalni! – döbbentem rá eleresztve a barátnőm kezét, amit ő egy megkönnyebbült sóhajjal jutalmazott.
Épphogy a sárkány elrugaszkodott a földről Harry zuhanni kezdett a seprűjén, egyenesen a tojások irányába. Megragadta az aranytojást, majd a lelátók irányába indult. A tömeg tapsolni kezdett, én pedig Melissa nyakába vetettem magam. Elmondani se tudtam, hogy mekkora kő gördült le a szívemről.
- Mondtam, hogy minden rendben lesz! – nevetett Mel. – Kivéve a kezemmel! – emelte fel a jobb kezét. – Szerintem elhalálozott!
- Annyira sajnálom! – biggyesztettem le az alsó ajkamat, de közben alig bírtam vissza tartani a mosolyomat. – Ígérem gyönyörű temetést rendezek neki bocsánatom jeléül!
A Griffendél tornyában eluralkodott a káosz. Mindenki Harryt ünnepelte, aki viszont még nem érkezett meg. A klubhelyiségben szinte mindenhol tálak és kancsók voltak találhatóak. Mind tele volt süteményekkel, illetve sütőtöklével és vajsörrel. Néhány felsőéves még lángnyelv whiskyt is csempészett be. Lee Jordan feleresztett jó néhány Dr.Filibuster féle "nedvesen is indítható, garantáltan tűzmentes" csillagszórót, úgyhogy szó szerint szikrázott a levegő a fejünk fölött. Harry egyik osztálytársa még plakátokat is készített, amik leginkább Harryt ábrázolták, amint Tűzvillámán körberepüli a magyar mennydörgőt, de volt néhány kép a lángoló fejű Cedricről is.
YOU ARE READING
I still... /Fred Weasley ff.
Fanfiction"A vonatállomáson, mivel nem volt senki, akitől búcsúzhattunk volna a lányokkal, így csak gyorsan elköszöntünk a Weasley családtól, és már fel is szálltunk a vonatra. Szerencsére hamar találtunk egy üres fülkét, amit én és Mel be is foglaltunk, ám J...