Vaness
,,Pane doktore, nechcete mě ošetřit a přestat si vymýšlet blbosti? Prosím.." podívala jsem se na doktora. Sestřička se zvedla a hledala něco v bílé skříňce. Vše tady bylo bílé a někdy se objevila i zelená a modrá. Dva stoly s počítači byly nalepené naproti sobě. Dvě židličky pro pacienty byly seřazeny od stolů tak aby jsme viděli doktorovi do tváře. Takže já jsem seděla skoro naproti němu. Měl kaštanové vlasy a zelené oči, vlastně to byl fešák..
,,Tady." podala mi sestřička krabičku. ,,Támhle je záchod. Šup." ukázala na bílé dveře. Zvedla jsem se a věděla, že to je hodně zbytečné. Na záchodě jsem rozbalila krabičku s těhotenským testem a sedla si na záchod.
,,Stejně tam nebudou dvě.." zašeptala jsem si pro sebe a počůrala tyčinku. Položila jsem ji do umyvadla a čekala..čekala...čekala..už to vypadalo nadějně, ale po chvíli.. ,,A doprdele!" řekla jsem celkem dost nahlas. ,,Ne, ne, ne, nene, NE!!" náhle rychle otevřela dveře vyděšená sestřička.
,,Bože ženská...víte jak jsem se lekla?" řekla.
,,A víte jak jsem se lekla já!?" ukázala jsem ji těhotenský test s dvěma čarkama. ,,To není možný! Blbost!"
,,Berete antikoncepci?"
,,Ježiši ajo....já na ní úplně zapomněla." vydechla jsem a sestřička se usmála.
,,No..to ani nemusíte říkat. Prostě pokud jste nepoužili kondom, tak tady máte výsledek. Ale máte štěstí nějaké ženy co se snaží o dítě, tak jim to trvá déle. Kolikrát....?" nechápu že se na tohle ptá. Ukázala jsem na ruce dvojku. ,,No vidíte. Blahopřeji vám." nejraději bych ji kopla.
Šla jsem s těhotenským testem v kabelce na parkoviště. Jacob tam na mě nedočkavě čekal a když jsem se posadila do auta, začal se ptát.
,,Tak co? Byla jsi tam strašně dlouho. Co se děje? Co ti je? Co doktor?" podívala jsem se na něj jako duchem přítomná.
,,Otrava jídlem. Potrvá to ještě několik dní." řekla jsem a plánovala svou vraždu.
,,Uff..bože já se lekl, že to bude něco horšího" no..tak to jsi měl pravdu. Jak mu sakra mám říct, že jsem těhotná! A ještě k tomu s ním! Doktor mi dal papíry kdy mám jít na první kontrolu. Božeee. Při cestě jsem pustila pár slz, protože jsem opravdu nevěděla co mám dělat. Jacob mi dal ruku na sterno a hladil mi ho. Já jsem mu ruku vzala a držela jsem jí. Překvapeně se na mě podíval, ale nic neřekl. Věnoval se cestě. Ale Helen to určitě řeknu.
,,Vyhoď mě u Helen prosím." přikývl a zajel do známé uličky. Helen tam na mě už čekala, jelikož jsem jí dala vědět. Vyšla jsem z auta a ona mě objala.
,,Víš že máš klíče žejo?" přikývla jsem. ,,Ták je začni používát." usmála jsem se na ní a šly jsme dovnitř. Jacobovi jsem řekla ať pro mě přijede v sedm. Vešly jsme do bytu a Helen hned spustila. ,,Ták v jakém maléru vězíš tentokrát?" posadila se na gauč. Sáhla jsem do kabelky a podala jsem jí zabalený test v kapesníku. Nechápavě se na mě podívala.
,,Otevři to." pobídla jsem jí a ona tak udělala. Chvíli nechápavě koukala a potom se na mě podívala, jakoby před sebou uviděla zpěvačku P!NK.
,,Pa..ne....bo..že..." vydechla po slabikách. ,,Co budeš dělat?" zeptala se starostlivě. Pokrčila jsem rameny.
,,Nechám si to."
,,No jo, ale řekneš to Jacobovi? Je to vůbec Jacoba?"
,,Ne a jo je to Jacoba." odpověděla jsem.
,,Tyvole proč asi existuje antikoncepce nebo kondomy!?" nevěřila svým očím.
,,Já, jak jsem se k němu odstěhovala, na ní zapomněla." vysvětlila jsem.
,,Miluješ ho?"
,,Já..nevím. Dneska byl dost starostliví, což bylo dost roztomilé..ale...nemiluji ho..líbí se mi to jo..ale nemiluju."
,,No zlato..být tebou tak si jeho vášně ještě užiju. Protože ta tu nebude věčně." kývla směrem na břicho. ,,Ale...tak třeba ještě potratíš." naštvaně jsem se na ní podívala. ,,Ne promiň..to bylo zlý."
Zbytek dne jsme si povídaly o tom kam to dítě budeme brát, kam se podíváme a tak. Daly jsme si čaj a bylo to v pohodě. Zato u Jacoba to bylo zlé.
,,Proč se mě tak vyhýbáš?" zeptal se večer, když jsme dorazili domů.
,,Nevyhýbám." zalhala jsem. Podíval se ke mě a rychle se ke mě přiblížil.
,,Fakt?! Nelžeš mi?" zase jsem kývla hlavou na nesouhlas a dělala to co mi Helen dneska řekla než jsem odešla.
,,Dělej že je vše v naprostém pořádku. To znamená i svádění, atak dále."
Obtočila jsem si ruce okolo jeho krku a on mě přitáhl ke zdi.,,Nel....žu." zašeptala jsem mu svůdně do ucha a on se přitom napnul. Svůdně jsem se pousmála a on mi začal rozepínat zip u šatů, které jsem si půjčila od Helen.
Rozepl mi je a on měl krásný výhled na mé prsa. Začal mi je líbat a já obtočila své nohy kolem jeho pasu. Chytil mě za zadek a nesl nahoru do postele. Hodil mě na ní a sundal si bílé tričko. Lehl si nade mě a začal mě líbat od krku dolů a při tom mi jeho ruce svlékaly šaty. Měla jsem na sobě bílé krajkové spodní prádlo. Sundal mi šaty a prohlédl si mě.
,,Tys to snad plánovala ne?" usmál se a já si ho přitáhla k sobě a pak pod sebe. Líbala jsem ho od ucha až dolů, přitom jsem se pohupovala a ještě mu rozepínala kalhoty. Pomohl mi je sundat. Zapomněla jsem na všechny problémy co jsem měla. Sedl si, takže jsem na něm seděla rozkročmo a jeho kámoš mě šíleně tlačil. Rozepnul mi podprsenku a já mu pomohla ji sundat pak jsem ho strčila aby si lehnul a on mě...
,,Crr, Crr",,Já ho zabiju." pronesl ostře. Rychle jsme se oblékli a já šla otevřít.
,,Dobrý den, co potřebujete?"
ČTEŠ
Dívka a milionář
RomanceVanesse padlo 21 let a se svou nejlepší kamarádkou Helen se odstěhovala do New Yorku. Tam si našla práci jako sekretářka a začíná jí nový život. Jenže její nový šéf jí nedovolí se smát věčně. Donutí ředitele aby mu narostl úsměv na tváři nebo se vzd...