Vaness
,,Miluju tě." řekl a políbil mě. ,,Neodcházej ode mě.." zašeptal mi do rtů. Byly jsme na letišti a vedle nás stála naše sedmiletá dcera.
,,Taky tě miluju..ale takhle to bude pro nás tři nejlepší." smutně jsem se pousmála a vlepila mu poslední pusu.
,,Možná pro tebe, ale pro mě to bude horor." ukápla mu slza a já mu jí setřela z obličeje.
,,Nebude..věř mi." usmála jsem se nad tím, že kvůli mě brečí..líbla jsem ho na tvář, vzala malou za ruku a otočily jsme se. Malá se mi náhle vytrhla ze sevření, běžela za jejím tátou a objala ho.
,,Mám tě ráda tatí. Zavoláme si že jo?" přikývl na souhlas a ona šla opět ke mně a chytila mě za ruku. ,,Můžeme mamí." usmála se, naposledy se otočila a zamávala mu..
Nastoupily jsme do letadla a letěly do Evropy.. musela jsem to udělat. Nebylo nám souzeno spolu být a naše dcera mi za to v budoucnu poděkuje. Aspoň bude se svou rodinou. Helen mi bude moc chybět, ale slíbila mi, že se za námi přiletí podívat. Pousmála jsem se nad všemi vzpomínkami. Všichni mi budou chybět. Vzpomněla jsem si i na Siriuse, který na nás koukal ze shora.. před rokem mu veterinářka přišla na rakovinu.. byla jsem z toho dost hotová. Emily byla dost smutná, protože s ním vyrůstala a já jakbysmet. Milovala jsem ho, byl tak úžasný..
,,Mamí, mě nejde se připoutát." začala plakat.
,,Neboj lásko, hele.." připnula jsem jí.
,,Děkují." dala jsem jí bonbón, aby měla co cucat, při vzlétnutí. Tátovi jsem napsala, že už jsme v letadle a dala si režim letadlo.
Jacob
,,Já se vrátím.." říkala...pořád jsem si tu větu přehrával v hlavě. Nikdy se nevrátí.. vím to...vím to od doby, co nasedla do letadla. Ztratil jsem ji....navždy.. Ano, Emily za mnou bude létat.. ale bez ní. Sama to říkala... ,,Vztah na dálku nechci.. říká se, že to nikdy nikdo nevydrží, i kdybych chtěla, tak jeden z nás selže. A to fakt nechci. Nechci aby jsme se trápili.. navíc ty do Evropy nechceš a nikdy jsi nechtěl." měla pravdu. Nemám rád Evropu. Když nad tím tak přemýšlím... má pravdu, nikdy by to nefungovalo. Ale když já jí tak moc miluju.
Vaness
Hned jak jsme přiletěly do České republiky, šly jsme před letiště, kde na nás čekal táta. Emily ho hned objala a krásně přivítala, jako on nás, v jedné ruce držel balónek pro Emily a v druhé malou krabičku.
,,Jéé dědó to je pro mě?" zeptala se Emily a ukázala na balónek. Táta jí ho podal.
,,No jistě že pro tebe. Pro koho jiného? Tak hup do auta šup." otevřel Emily dveře a ona nasedla. ,,A toto je pro mou princeznu." řekl mi a podal mi krabičku.
,,To jsi nemusel tati." usmála jsem se na něj a otevřela ji. Byl to krásný náhrdelník s malinkým modrým kamínkem. ,,Ten je nádherný."
,,Větší jsem si nemohl dovolit.. jestli víš jak to myslím." mrkl na mě a já na něj vykulila oči.
,,Cože?? To je pravý?"
,,Pravý diamant? Jop." zazubil se a otevřel mi dveře spolujezdce. ,,Tak sedej, jedeme domů." to bylo nádherné slovo. Domů. Konečně jsem zpátky doma a to i se svou krásnou dcerou. Jacob mi chybí ale on to zvládne.. vím to...
Jacob
Hodil jsem klíčky na botník a poslouchal to ticho. Sirius s Arnym si už nehráli, malá tu už necupitala a nehádala se s Vaness co si vezme do školy.. Arny ležel v pelechu neschopný pohybu. Také mu to chybělo. Takhle na staré kolena mu všichni odešli, ale já jsem tady. Posadil jsem se vedle něj a hladil ho po hlavě. Věděl, že máme stejné pocity. Co tu mám teď sám jako dělat? Stekla mi slza po tváři...
Ahojky, tak tady je poslední kapitola tohoto příběhu. Doufám že jste si tento příběh užili a moc doufám, že se vám líbil. Vaness s Jacobem mi budou chybět, ráda jsem o nich psala. No nakonec to nedopadlo tak moc růžově, jak si oni přáli. Vaness chtěla zpátky za svou rodinou a dostala skvělou pracovní nabídku v Praze a Jacob s ní nemohl a nechtěl letět. Nemohl vše opustit a tak to Vaness vyřešila jasným ZBOHEM..😢Jacob se po třech měsících vzpamatoval a našel si slavnou modelku. A Vaness si užívala se svou dcerou v Čechách... a co Helen? Helen se stala slavnou influencerkou, jak si přála. Byla šťastně vdaná a se svým manželem často cestovala po celém světě.
Tak se uvidíme u dalšího příběhu. Vaše Helen🤍
ČTEŠ
Dívka a milionář
RomanceVanesse padlo 21 let a se svou nejlepší kamarádkou Helen se odstěhovala do New Yorku. Tam si našla práci jako sekretářka a začíná jí nový život. Jenže její nový šéf jí nedovolí se smát věčně. Donutí ředitele aby mu narostl úsměv na tváři nebo se vzd...