Kaya şuan çok masum duruyordu, sanki gerçekten üzülmüştü beni koruyamadığı için. Ama beni o sadece şuan ki durumdan kırtaramamıştı başka birşey mi vardı acaba, ben bunlarla düşünce mi zorlarken birden üzerime bir silah sesleri ve polis sireni duyuldu.
"Sakin ol sorun yok."
Beni şuan sakinleştırmeye çalılıyordu ama elim ayağım titriyor ve gözlerim dolmaya başlamıştı."Neden geldirler Kaya?"
"Bilmiyorum ama sorum yok merak etme rahat ol gel arkamdan."
Dedi ve beni arkasına alıp odadan çıktık. Lavaboya gelmiştik Kaya kapıyı kilitleyip lavaboda ki halıyı kaldırdı ve yeri açtı. Yerin altında bir ev daha vardı sanki. Kaya beni geçirdi ve burda durmamı söyleyip lavabo kapısı'nın kişidini açtı ve hemen yanıma gelip üzerimizde ki kapağıda kapattı."Vay anasını be!"
"Beğendin herhalde."
"Babama söylesem banada bundan yapar ağla.""İyi bakalım git söyle hadi."
Deyip beni merdivene doğru yönelt ti ve tam üste çıkan merdivenlerden çıkacakken onu durdurdum."Tamam şaka,şaka yaptım."
"Yooo ne şakası ya git bi söyle gel babana."
"Ya bi şaka yapalım dedik ciddiye aldın sende, bidaha şaka fln yapmam zaten ben sana gider başkasına yaparım."
"POLİSLER DE ÖYLE DİYODU ZATEN DİMİ EFSUN!"
"NİYE BAĞIRIYORSUN KAYA YA DUYCAKLAR ŞİMDİ ZATEN KORKUYORUM."
Sanki şuan bu anı bekliyorlardı bir anda ayak sesleri duymaya başladık ve Kaya bana ben Kaya ya bakıyordum şaşkınlıkla.
"Sakin ol birşey yok."
"Yukardan ayak sesleri geliyo ve sen bana nirşey yok diyorsun ya şu rahatlığa bak kahretmesin şuna bak ben o okula keşke geç kqlmasaydım, keşke şuan burda olmasaydım keş-"
Lafımı tamamlayacakken bir anda yukarıdan silah sesi geldi ve Kaya hemen yanıma gelip beni orada ki bir odanım içine götürdü."Kaya."
"Şuan sadece sus Efsun."
"Ama..."
"Ama sı felan yok Efsun SUS!"
"Tamam şuan senle kavga edemem zaten Kaya."
Desim ve oda'nın içinde bulunan bir koltuğun üzerine oturdum ve ardından hemen Kaya da yanıma oturdu."Özür dilerim."
Cevap vermedim."Özür dilerim Efsun."
Cevap vermedim.
"Efsun lütfen...""Ne var Kaya?"
"Özür dilerim."
"Tamam sorun yok."
"Efsum inan bana şuan seni sendne daha iyi tanıyorum ve şuan benden mefret edecek düzeyde sinirlisin."
Haklıydı, şuan ondan nefret edecek derecede sinirliydim ama benim için şuan ki sorun o değildi, şuan ki sorun şuan ne olduğuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben suçlu değilim!
RomanceSabah uyanmış yolda yürüyordum arkamdan polis sirebleri çalıyordu. Durup arkama baktım ve polis arabası'nın bana doğru geldiğini gördüm.