Telefonum da dolaşmaya başladım tekrardan ama bu sefer yanımdabirini hissetmiştim, bu kişi tabi ki Kaya'ydı. Kafamı ona döndürüp konuşmaya başladım.
"Niye geldin?"
"Bemce sen gelsin ama sen bilirsin.""Neyse ya."
Deyip kafamı yine telefonuma çevirdim ve instagram a girdim ve fotoğraf yerinden fotoğrafımı çektim ve hemen attım.EfsunaKarahn0:
Uykum var.
Bu gönderi'nin yorumları kullanıcı tarafından kısıtlandı
EfwunKarahn0:
Vicut geliştirmeye çalılıyorum işte.
Bunları attıktan sonra telefonu yanımda ki mesa'nın üzerine koydum ve yarım çıkacağımızın sevinci ile uyudum.
Kaya'nın anlatımıyla:
Efsun uyumuştu ve önü bana dönüktü, şuan o kadar tatlı duruyordu ki anlatamam. Bu tatlı görüntünün fotoğrafını çekmek istiyordum ama telefonum yanımda değildi, masa'nın üzerine baktığımda ise Efsun'un telefonunu görüm masa'nın üzerine koymuştu telefonunu.
Telefonunu elime aldım ve şifreaini girdim, şifresi onun annesi'ni kaybettiği yıldı. Onun için üzülüyordum küçük yaşta annesi'ni kaybetmişti üstüne üstlük babası da ona bakmamıştı, böyle babalar dan nefret ediyorum. İnaan nasıl öz kızına bakamaz, nasıl onu sahipsiz bırakır? Ben onu o an dan beri takip ediyordumz ona zarar gelmesin diye uğraşıyordum. Keşke o gün o polislere oranın yerini söylemeseydim, ama keşkeler bir sonuç getirmiyor.
Ben bu düşüncelerden arındıktan sonra hemen telefona baktım, instagram dan mesajlar vardı ama benim istesiğim şey mesajlara bakıp onun özel hayatına karışmak değildi, istediğim şey onun bu tatlı hali'ni çekmekti. İnstagram'ın fotoğraf yerine girmiştim ve fotoğrafını çekecekken yukarıdan bir bildirim geldi ve gözlerim o bildirimi okudu.Gelen bildirim:
Gerçekten çok güzelsin swmin için sevgilimi bile aldatırım.
Sen ilk önce Türkçe'ni düzelt aonra yaz ya, kimsin sen bulucam senide görüşücez.(bu mesaj silindi)
Adama yazıp silmiştim, o kimdi ya? Öğrenecektim, o adamın kim olduğunu her zerresine kadar öğrenecektim.
İnstagram hesabına girdim Efsun'un bu mesajdan sonra, attığı fotoğraflar fazla iyiydi ve bu azda olsa onu kıskanmama sebep olmuştu ve oyüzden çoğu fotoğrafı silmiştim hatta hepsini silmiştim fotoğrafların.
Tekrardan fotoğraf yerine girdim ve fotoğrafını çekip kaydettim, hayla çok tatlı duruyordu ve bunu o bilmesede fazla güzel ve çekici yapıyordu. Evet ben bu kıza takıntılıydım 12 yaşından beri işimi gücümü bırakmış bu kızı araştırıyor onu korumaya çalışıyordum ve o nunu öğrenirse bendne nefret edecekti. Telefonumda hep onun fotoğrafları vardı. Uyurken,saçlarını kuruturken,saçını tararken,oje sürerken,kendi kendine şarkı söylerken,flim izlerken,arkadaşlarıyla konuşurken,telefonla oynarken. Hepsi'nin fotoğrafı vardı bende buyüzden evde 3 tane telefonum var üstüne üstlük bilgisayarda onun adına açılmış ve fotoğraflarını onun içine attığım birsürü klosör vardı ama o bunu öğrense ve bendwn gerçekten nefret etse gendimi o klosörlerin içinde boğardım, ama öldürmezdim çünkü onu sonsuza kadar koruma yeminim vardı abisi için. Oysa o daha bir abisi'nin bile olduğunu bilmiyordu, o çok masum bir kızdı onu üzmek,onu kırmak, ona zarar gelmesini istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben suçlu değilim!
RomanceSabah uyanmış yolda yürüyordum arkamdan polis sirebleri çalıyordu. Durup arkama baktım ve polis arabası'nın bana doğru geldiğini gördüm.