Efsun'un anlatımıyla:
Onun bu demesiyle utanmıştım, ayol insan bir düşünür utanır mı, utanmaz mı diye ya.
"Yandan telefonumu verirmisin güzelim?"
"Tabi ki, al."
"Teşekkürler, güzelim."
Kaya benim tarafımda olan elini belime doladı ve beni biraz kendisine çekti ve telefonuna bakmama izin verdi.
Ben bu hareketiyle yakı olduğumuzu hissettim ve biraz uzaklaştım.
"Rahatsız mı oldun?""Hayır, sadece fazla yakınız."
"Anladım, üzgünüm."
"Sorun değil, olur öyle şeyler."
Deyip güldüm ona baktığımda oda sırıtıyordu.
Telefonuyla oynamaya başladı ve bende onu izliyordum. Kaya nir anda yüzünü buruşturdu, ne olmuştu? Canımı yanmıştı?"Ne oldu, iyimisin?"
"Sorun yok bir anda kalbime sancı girdi ama geçti."
"Doktorunu çağaracağım bekle."
Kaya'nın doktorunun yanına gitmiitim ve Kaya ya olan şeyi söylemiştim oda beni dikkatlice dinlemişti, kalbine sancı girdiğini söyleyince hemen koşmuştu tabii bende peşinden gitmiştim.
Oda'nın kapısını açtığım da Kaya'nın gözleri kapanmış tı. O güçsüzdü, savunmasızdı ve en önemlisi yenilmişti.
Doktor bana bakıp kafasını olumauz anlamda salladı ve bir anda göz yaşlarımın boşalması bir olmuştu, o ölmüştü hayatımda ilk defa böyle biriyle karşılaştım ve değer verdim ama noldu öldü.
Hemen Kaya'nın yanıma gidip onun orada kımıldamadan duran cansız bedenine sarıldım, bu acı vericiydi. O bana sürekli ölen insanların bizi yukarıda izlediklerini söylerdi. Kafamı yukarıya kaldırdım ve bağırıp ağlamaya başladım.
"NEDEN BENİ BIRAKTIN?""BANA NEDEN BUNU YAPTIN, KAYA?"
"HAYATIMIN MERKEZİ OLDUN VE ŞİMDİ BÖYLE ÇEKİP GİDEMEZSİN."
Doktor yanıma gelip omzumu sıvazladı ve dolu gözlerle doktora baktım oda aynı şekilde bana bakıyordu ve o an kapı açıldı ve içeriye abim ve kuzenim olduğunu iddia eden Çağrı ve Yusuf girdi hemen içeriye bu durum onları bile etkilemişti. Beni yerde görünce ikiside hemen yanıma gelip bana sarıldı korumalar ise yıkılmıştı hepsi donuk suratlarla yere bakıyorlardı, bu durum hayatımızda ki herşeyi değiştirneye sebep olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben suçlu değilim!
RomanceSabah uyanmış yolda yürüyordum arkamdan polis sirebleri çalıyordu. Durup arkama baktım ve polis arabası'nın bana doğru geldiğini gördüm.