9. bölüm

9 3 0
                                    

     Sahil kenarında ki bir kafe ye gitmiştik. Garaonlardan biri Bizi görür görmez yanımıza geldi ve bize selam verdi.

       "Hoşgeldiniz, Kaya Bey. Ve onun sevgili sevgilisi, kafemize hoşgeldiniz buyurun oturun."

      Ona sıcak bir gülümseme sunduk ikimizde oda bize öyle bie gülümseme sundu. Daha sonrasında ise boş bir yere oturduk ve Kaya sıcak bir şeyler söylemek için garsonu çağardı.

       "Bakarmısınız, lütfen."

  
       "Buyurum Efendim!"

     
     Kaya bana ne içeceğimi sordu ve sıcak kahve istediğimi söyledim ve Kaya kafasıyla onaylayıp garsona döndü.

        "Biz 1 kahve bir de çay."

        "Tamamdır efendim, hemen geliyor."

 
        "Eyvallah kardeşim."

        Dedi ve garsonun omzuna dokundu. Garson gittiğinde telefonu mu elime aldım ve sosyal medya da dolaşmaya başladım.

         "Bağımlısın."

         "Evet."

          "İyi kendi ni bilmem harika birşey."

         "Evet."

         "Sana aşığım."

        "Evet," kafamı kaldırdım ve şaşkın gözlerle Kaya ya baktım bana sırıtarak bakıyordu.

        "Dur bidakika ne dedin sen?"

       "Şaka yaptım ya odaklanmıştın öyle söyliyim dedim."

  
       "Kalbime iniyodu be adam."

Kaya'nın anlatımıyla:

       Ona bu söylediğimin şaka olduğunu söylemiştim, oysa ona gerçekten aşık tım ama o büyük ihtimalle bemi sevmiyodu normak sıradan biri olarak görüyordu. Ama olsun ben ona karşı ne hissettiği mi biliyordum ama o daha hakkımda hiçbirşey bilmiyordu, oysa ben onun tüm sülalesini bile ezberlemiştim.

       Bir süre sonra siparişler geldi ve hemen aldık, sanırım Efsun gerçekten çok üşümüştü elleri titriyordu siparişi ni alırken.

       "Üşüyormusun?"


       "Hayır."
 

     "Al şunuç"

     Deyip ona kendi montumu verdim.

       "Teşeklürler."

     Montumun içinde kabolmuştu, küçük dünyam benim. Onun bu haline dayanamayıp güldüm ve o bunu farkedince bana baktı ve gülümseme mi saklamak zorunda kaldım.

         "Gülünce çok tatlı oluyorsun Kaya."

 
         "Teşeklürler."
   
        Ne diye bilirdim ki yani şuan? Hayatımda ilk defa iltifat alıyordum nasıl tepki vereceğime dair hiçbir fikirim yok buyüzden.



      

Ben suçlu değilim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin