Yukarıdan hayla sesler gelmeye devam ediyordu. En sonunda bir tıkırtı geldi ve korkudan Kaya'nın kolunu sıkmıştım sanırım bir daha tırnaklarımı uzatmayacağım.
"Kolum!"
"Özür dilerim, korktuğum için yaptım yani bilerek değil."
"Sorun değil, ama birdahakine sarıla bilirsin."
Sözünün ardırdan sırıtıp gururlu bir şekilde oturuşunu dikleştirdi.
"Sadece gülüyorum, hahahaha çok komik."
Bu söylediğimle Kaya'nın olmayan ciddiye ti bozuldu ve bir anda gülmeye başladı,resmen kahkaha atıyordu KAYA KARA KAHKAHA ATIYORDU."Ayyy ne kadar komiksin sen ya."
"Öyleyimdir."
"Yürüyen ego seni."
"Kaya tamam biz burda iyi hoş eğleniyoruzda biraz daha sırıtmaya ve gülmeye devam edersen sanırım bizi bulacaklar ve benide götürecekler."
"Buna izin vermeyeceğimi bişiyorsun Efsun."
"O işler öyle olmuyor Reis."
"Artık öyle oluyo prenses."
"Lan bi siktir git aaaa."
"Ayıp ayıp terbiyesiz seni."
"Aaaaa bak aklıma ne geldi ben telefonumu qlmıştım sen biraz daha saçmalarsan senin bisenu çekere paylaşırım her yerde."
"Gerçekten şaka gibisin ya bukadar korkunun içinde gerçekten telefonunu mu aldın yanına."
"Yo, ben telefonla yatıyorum."
"Delirmişsin sen."
"Aha dur sen."
Deyip telefonu elime aldım ve Kaya'nın fotoğrafını çektim daha doğrusu videosunu. Bir anda arkqsını dönüp bana baktı ve benim onu çektiğimi görünce hemen teleodnumu eline aldı ve ön kamerayı çevirip fotoğrafımızı çekti.
(Bunu o odada kensileri çekmiş gibi düşünün.)------------------------
☆Sıkıntıdan yazıyorum hikayelerin tutması gibi bir hedefim yok sadece yazarak eğleniyorum.☆Fotoğraf içerikli olabilir diğer bölümlerde.(Az bir kısımı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben suçlu değilim!
RomanceSabah uyanmış yolda yürüyordum arkamdan polis sirebleri çalıyordu. Durup arkama baktım ve polis arabası'nın bana doğru geldiğini gördüm.