19 Розділ.

155 8 0
                                    

До кабінету раптово заходить Німеччина.
– Привіт! Тато? Щось сталося?- поклав папери на стіл.
– Є, таке...- 卐.
– Що саме?- 🇩🇪.
– Jeder hat Angst vor mir.  Ich bin verletzt, einsam ... Die Ukraine hat auch Angst vor mir, nicht wahr? {Мене всі бояться. Мені боляче, самотньо... Україна ж мене боїться теж, вірно?}- сумно опустив голову.
– Was die Ukraine betrifft, bin ich mir nicht sicher. {Щодо України, то я не впевнен.}- 🇩🇪.
– Vielleicht ... die Zähne gesägt, um sie gerade zu machen, die Flügel abgeschnitten und die Krallen abgeschnitten ...? {Може... зуби з пиляти, щоб вони були рівні, відрізати крила і відрізати кігті...?}- 卐.
– Papa, sag das nicht!  Ich habe auch scharfe Zähne, schwarze Flügel und was?  Das sind einfach nur Idioten, die dich überhaupt nicht verstehen! {Тато, не кажи так! Я теж маю гострі зуби, чорні крила і що з того? Вони просто ідіоти, що не розуміють тебе взагалі!}- 🇩🇪.
– Хах... Тобі легше це казати!- злився 卐.
– Papa!  Ich liebe dich sehr!  Du bist der beste Vater! {Тато! Я люблю тебе, дуже сильно! Ти найкращий батько!}- 🇩🇪.
Рейх здивувався від почутого.
– Щ-що...?-卐.
Німеччина обійняв батька і усміхнувся йому во всі свої гострі наче у акули зуби.
– Я кажу чисту правду! Може краще відпочинеш? А я візьму всю роботу на себе, щоб ти добре виспався.- 🇩🇪.
– Ich liebe dich auch, mein Sohn.  Aber Sie haben noch genug Arbeit. {Я теж люблю тебе, синку. Але тобі і так роботи вистачає.}- 卐.
Тут до них постукали.
– Заходьте.- 🇩🇪.
– Це Україна... Я хотіла передати Німеччині документи, але його не було у кабінеті, тому я прийшла сюди...- 🇺🇦.
– О, Україна! Дякую, за документи.- 🇩🇪.
– Перепрошую, а що ви тут робите?- 🇺🇦.
– Балакаємо...- 卐.

/Дякую за читання 🇺🇦😊!\

"Зуби"Where stories live. Discover now