Sabah okula geldiğim gibi sıra arkadasım Lina'yı gördüm.
"Günaydııın." diyerek yanındaki sıraya oturdum. O da günaydın diyerek bana cevap verdi ardından "Noldu sabah sabah bi' neşeli duruyorsun?" dedi.
"Aslında çok bir şey olmadı sadece bugün mutlu uyandım. Alarmımdan önce uyanmışım da." duraksadım sonra hevesle devam ettim "Bir de şey oldu, bahsettiğim kız var ya benim otobüs crushı. Onu gördüm bakıştık baya. Sonra bende kalktım yanına oturdum."
"Konuş artık şu kızla. Her gün beraber oturuyorsunuz zaten kendi aranızda iletişim yolu bulmuşsunuz ama konuş artııık." dedi Lina.
"Ne diyebilirim ki? Selam, ben Mina her gün beraber gidiyoruz ya bence evlenmeliyiz."
Lina gülerek "Direkt evlen kızla, aa ayıp ya nerede ahlak nerede adap? Gençlik bitmiş... Olur mu öyle önce si-" edebiyatçının sınıfa girmesiyle sözü yarım kalan arkadaşım susup kitaplarını masaya çıkarmaya başladı. Ben de onun sözlerine gülerken kitaplarımı çıkarmaya başladım.
...
"İki saattir seni bekliyorum hadi."
Batuhan'ın bıkmış sesini umursamadan saçımı toplamaya devam ettim. İşim bittiğinde kızlar tuvaletinin girişinde beni bekleyen Batuhan'ın yanına ilerledim.
"Tamam, gidebiliriz." dedim.
"Sadece eve gidicez ne bu hazırlık."
"Ne hazırlığı ya saçımı bağladım, bağlamayayım mı?"
"Tamam hadi yürü eve erken gitmek istiyorum." dedi isyanla.
"Baya da erken oldu zil çalalı yirmi dakika olmuş."
"Senin suçun."
Bahçe kapısından çıkıp durağa ilerledik. Şansımıza çok fazla beklemeden otobüs gelmişti. Öne atlayıp içeri girdim. Boş olan iki kişilik yere Batuhan'la birlikte oturduk. Birkaç durak sonra o da binmişti. Batuhan'ın koluna dürtüp "Bak o, daha önce bahsettiğim." dedim.
"Aa sonunda gördük seninkini. De çok soğuk duruyor bu bi de emo gibi hissettiriyor." dedi.
"Ya sus, sensin emo. Full siyah giyinmiş kızlara emo demeyi kes." diyerek onu savundum.
Batuhan beni takmadan kafasını camın olduğu tarafa çevirdi. Birkaç dakika sonra "Ben gidiyorum" dedim ona dönüp. Batuhan da "Nereye? Senin evine daha var." dedi.
"İnmiyorum zaten koltuk değiştircem." diyerek ayağa kalktım.
Arkamdan "Pisliiik, satıyorsun yani beni." diye fısıldadı.
Koltuktan kalkınca direk üç koltuk arkada tek başına oturan kızın yanına ilerledim. Beni gördüğünde yanınaki koltuğa koymuş olduğu sırt çantasını önüne çekti. Ben de boş olan koltuğa oturdum.
Sürekli otobüste böyleydik. Hiç konuşmamıştık ama sürekli beraber oturuyorduk. Hatta bir keresinde o başka bir yerde oturmasına rağmen yanımda oturan kişi kalktığında yanıma oturmuştu. O günden sonra ben de öyle yapmaya başladım. Benle konuşmasını bekliyordum her seferinde ama yapmıyordu. Oturduğum belki konusur umuduyla yüzüne baktım ama o kafasını tamamen yana çevirmiş sadece yola odaklanmış bir haldeydi. Beklentimin karşılığını alamayarak önüme dönüp telefonumla ilgilenmeye başladım.
---
İlk bolum hayırlı olsuuuuum
Şimdilik bayağı kısa yazdım
Konum belli gidişatı falan da öyle de de böyle boş boş yazıyormuş gibi oldu
Neyse onlar tanışınca uzun bölümler de yazarimGelecekten gelen ben: su an fark ediyorum ilk bölümleri kötü yazmışım o yüzden biralara biraz olsun katlanmya calisirsaniz sonralarda daha iyi oluyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roads On My Leg | gxg
Teen FictionMina, otobüste beğendiği kız ile konuşma kararı alır. Zamanla yakınlaşırlar, yakınlaştıkça Mina, hoşlandığı kişinin farklı bir tarafını fark eder. Görmezden gelmeye çalışır ancak yapamaz. -tamamlandı-