Mina, kızın yanına gidip oturdu.
"İyi misin?
Deniz dolu gözlerle yanına oturan Mina'ya baktı. Cevap veremedi. Yalnızca başını aşağı yukarı salladı.
"Anlatmak ister misin?" diye sordu. O an o kadar tükenmiş geldi ki gözüne sarılmak istedi ona. Ama aralarında o yakınlık yoktu, yapamazdı.
"Ö-önemli değil." burnunu çekerek devam etti "Cidden."
"Sen bilirsin. Gerçekten anlatmak istersen anlatabilirsin. Bazen bağırıp söylemek istediklerimiz olur içimizde ama yapamayız, birileri duysun dinlesin isteriz."
"Şu an değil, yine de sağol." dedi Deniz.
"Tamam o zaman, gel bir şeyler içelim. Ya da karnın aç mı?" diye sordu.
"Beni düşünme. Sırf acıdığın için teklif ediyorsan yapma!"
"Saçmalama. Kalk gidiyoruz." ayağa kalkıp Deniz'in elini tuttu.
Deniz hiçbir şey demeden ayağa kalktı ve onu sürükleyen kızın peşinden gitti.
"Nereye girelim, aç mısın?" dedi Mina.
"Ac değilim."
"Bir şeyler içelim ya daa tatlı? Şurası sana uyar mı?"
"Fark etmez." dedi kısaca.
İlerideki kafeye doğru ilerleyip içeri girdiler. Mina, oturacakları koltuklara gelene kadar Deniz'in elini tutmaya devam ettiğinin farkında değildi. Yanındaki kızın ellerine baktığını anlayınca çekinerek elini geti çekti.
"Özür dilerim." diye fısıldadı. Deniz'in duyup duymadığından emin değildi. O hiçbir şey demeden koltuğa oturmuştu.
"Ee ne alalım?" diye sordu Mina.
"Bilmem."
Onun bu kısa cevapları sohbet etme çabasını yok etse de konuşmak için çabalamaya devam ediyordu.
"Tatlı mı alsak? Tatlı sever misin?"
"Fark etmez, sen ne alırsan ben de onu alırım." hala burnunu çekiyordu ama ağlaması durmuştu. Daha iyi gözüküyordu.
Mina menünün sayfalarını dikkatle inceleyerek konuştu.
"O zamann ben latte alacağım. Bir de sufle? Sanırım."
"Ben de latte alayım ama tatlı istemiyorum."
"Ya ben tek başıma mı yiyeceğim? Sen almayacaksan ben de almam."
"Hayır, al beni düşünme."
"Hayır olmaz öyle almıyorum ben de. Kahve içeriz işte birlikte."
"Ben de sufle alacağım." dedi Mina.
"Ben almıyorum diye mi alıyorsun?" dedi.
"Hayır, sen diyince canım çekti o yüzden." dedi Deniz.
"Tamam sipariş edelim o zaman." dedi gülümseyerek.
Sipariş verdikten sonra aralarında sessizlik başladı. Mina daha fazla dayanamayarak aralarındaki sessizliği böldü.
"Böyle susacak mıyız? Konuşalım. Meselaa birbirimizi tanımak için soru sorabiliriz."
"Olur." dedi Deniz.
"Ben başlıyorum. Boş zamanlarında ne yaparsın?"
"Genelde bilgisayar oynarım. Onun dışında anime izliyorum. Çok da bir şey yaptığım söylenemez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roads On My Leg | gxg
Teen FictionMina, otobüste beğendiği kız ile konuşma kararı alır. Zamanla yakınlaşırlar, yakınlaştıkça Mina, hoşlandığı kişinin farklı bir tarafını fark eder. Görmezden gelmeye çalışır ancak yapamaz. -tamamlandı-