Deniz gözünü açtığında güneş doğmak üzereydi. Yavaşça doğrularak ne zaman uyuya kaldığını hatırlamaya çalıştı. Bir süre sonra, Mina'yla birlikte uyumuş olduğunu hatırladı. Ancak yanında değildi. Nerede?
Ayağa kalkıp koridora çıktı. Önce lavaboya sonrasında diğer odalara baktı. Gitmişti. Odasına döndüğünde telefonundan saate baktı. Saat sabahın beşiydi. Bu saatte Mina'yı rahatsız etmek istemiyordu. Birkaç dakika boyunca mesajlar kısmında kararsız bir şekilde bekledi. En sonunda yazmamaya karar verdi.
Yatağına geri döndü ve tavanı izlemeye başladı. Siktir, dün- Dün ne oldu öyle?
Fısıldadı kendi kendine. "Bilmemeliydi."Öylece tavana bakarak yatmaya devam etti. Ayağa kalktı, eli çalışma masasının çekmecesine gitti. İçinden siyah, kare şeklindeki kutuyu aldı. Kapağını açtıktan sonra içindeki jiletlere baktı. Eline bir tanesini alıp göz hizasına kadar kaldırdı. Gülümsedi, yapamam sevdiğim kıza söz verdim, bana kızar diye geçirdi içinden.
Parmaklarını elindeki jiletin ucunda gezdirdi, eğer daha fazla bakarsa Mina'nın olmasından endişelendiği şey gerçekleşebilirdi.
Elindekini aldığı yere koyup titreyen elleriyle kutunun kapağını kapattı. Kutuyu çekmeceye koyduktan sonra üstüne defter, kağıt ve bazı gereksiz şeyleri kutunun üstüne koydu.
Yatağına geri dönüp eline telefonunu aldı. Son baktığının üzerinden kırk dakika geçmişti. Yapacak bir şey bulamayarak bilgisayarının başına geçti.
...
Mina, onu aradığında çoktan sabah olmuştu. Oyun oynamaya fazlasıyla dalmış olan Deniz yanındaki telefonun titremesiyle ürkerek kafasını bilgisayarından kaldırdı. Boynu tutulmuştu. Ne kadar geçti ki? Saate bakmadan telefonu açtı.
Günaydııınn.
Günaydın.
Uf, ben dün seni bırakmak istemedim ne güzel beraber uyuyorduk ama işte annem aradı. Sonra...
Özledim.
Geleyim mi bugün yanına?
İşin varsa boşver.
Sacmalamaaa. Şu an çıkamam ama iki saate gelirim, olur mu?
Olur.
...
...
Ee şey, n-nasılsın?
İyiyim.
...
Sen?
İyi sayılır.
Moralini bozan bir şey mi oldu?
Yok ya.
Şey aslında. Dün- seni bıraktığım için üzüldüm bir de şey uff. Konuşamıyorum şu an. Şey, seni öyle görmek... Çok kötü hissettirdi, yani senin hakkında bir şeyler öğrenmek iyi ama işte keşke başka bir şey öğrenseydim.Özür dilerim
Ne için?
Bunları bilmeni sağladığım için, bir şey yokmus gibi davranmalıydım. Her zamanki gibi...
HAYIR, BAHSETTİĞİM ŞEY O DEĞİL SEVGİLİMİN KENDİNİ KÖTÜ HİSSTEMESİNİ İSTEMİYORUM
Sevgilim mi? Ve neden bağırıyorsun (*güler*)
Heyecan yaptım. Sus bağırırım ve EVET SEVGİLİYİZ. DEĞİL MİYİZ?
Sanırım...
Sanırım mı?!
Tamam öyleyiz.
Hayır, teklif aldığımı hatırlamıyorum.
Heey bipolar olan benim. Az önce sevgiliyiz diyordun ne bu karar değiştirme hızı?
Hocam, teklif diyorum teklif. Daha öyle bir şey olmadı. Olursa düşünebilirim.
Hmm, düşünmeye başla bakalım.
Tamaa- Ay annem bir şey dedi bir dakika.
'tamam anne, geliyorum. hayır. tamam anneee kapatıyorum şimdi'
Benim gitmem lazım su an. Sonra görüşürüz.Görüşürüz.
Diyerek telefonu kapattı Deniz. Elindeki telefondan saate baktı, on bire gelmişti. Odasından dışarı çıkarak sesler gelen alt kata doğru ilerledi. Mutfak kapısından içeri girdiğinde annesinin kahvaltı hazırladığını gördü.
"Günaydın anne."
"Günaydın, ne zaman uyandın?" Elindekileri masaya yerleştirdi "Omlet yapayım mı?"
"Olur. Yeni uyandım sayılır."
Annesi kahvaltıyı hazırladığında oturup kahvaltı etmeye başladılar.
"Bugün Mina bize gelecek."
"Rana'dan daha farklı sanırım."
"Anlamadım." dedi Deniz.
"Yani Mina'yla olan yakınlığının Rana ile olandan daha farklı galiba."
"Öyle." dedi gülümseyerek.
"Yani onu seviyor musun?"
"Evet. Hatta flörtüz sanırım."
"Anladım. Yakışıyorsunuz." dedi sırıtarak annesi.
Deniz'in yediği ekmek boğazına kaçarak öksürmeye başladı.
"İyi misin?!"
"Anne, birden öyle söylenir mi?"
"Ne yani gelinimi beğendiğimi belirttim alt tarafı."
"Annee! Kızın yanında da böyle konuşma. Utandırma onu tamam mı?"
"Tamamm." dedi annesi.
---
Anca bu kadar yazbildim su anlik
Bir de ben dedim yazarim dite üstünden on gun gecmis ama o zaman yazazmadim cunku pek iyi degildim diyebilrim.
Su an daha iyiyim o yüzden devam ediyorum bir de ben angst yapma karari verdim ama bu degisebilirAyrica ben kendi ficimi unutmusum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roads On My Leg | gxg
Teen FictionMina, otobüste beğendiği kız ile konuşma kararı alır. Zamanla yakınlaşırlar, yakınlaştıkça Mina, hoşlandığı kişinin farklı bir tarafını fark eder. Görmezden gelmeye çalışır ancak yapamaz. -tamamlandı-