29-

1K 39 20
                                    

Mina, geç kalktığı için evden normalden daha geç çıkmıştı. Acele ettiği için telefonunu daha yeni yeni eline alıyordu. Geceden rahatsız edilmeden uyumak için kapattığı telefonunu açtı, açtığında gece Deniz'in kendisini üç kere aramış olduğunu gördü. Ayrıca mesaj da atmıştı.

Mina telefonu aç.
Mesajı gördüğünde beni arar mısın?
Özür dilerim...
Gece gece seni rahatsız ettim.
Seni seviyorum...

Mina telefonundaki bildirimlere anlam veremeyerek ekrana baktı. Büyük ihtimalle sabah beraber gitmek içidir diye düşündü. Otobüse bindiğini haber vermek için aradı Deniz'i. Açmamıştı.
Birkaç kez daha aradıktan sonra mesaj atmaya karar verdi.

Mina
Ben otobüsteyim
Aradım da duymadın galiba dersten sonra mesaj atarsın
Öğlen görüşürüzzzz

Telefonunu cebine koyup her zaman Deniz'le oturduğu koltukta tek başına, dışarıyı izlemeye başladı.

Okula vardığında sınıfta birkaç kişi vardı. Yerine oturup Lina'nın gelmesini beklemeye başladı.

...

Öğle arası olduğunda telefonunu eline ancak alabilmişti. Deniz'in mesaj atıp atmadığına baktı, atmamıştı.

Lina "Hadi, beraber gitmiyor muyuz?" diye sordu. Cümlesini tamamladığında telefonuna kaşlarını çatarak bakan Mina'yı fark etti.

"Noldu? Yüzünün hali ne?"

"Deniz, cevap vermiyor. Normalde bu kadar uzun sürmedi. Yani okula gittiyse bakması lazım bu kadar bakmıyorsa okula gitmemiştir kesin. Of, kesin şu an bilgisayarın başındadır." dedi Mina.

"Onu fazla iyi tanıyorsun. Neyse ya, belki sadece şarjı yoktur. Bu kadar düşünme."

"Ama şey... Of, sadece endişeleniyorum. Her şeyi gereksiz büyütüyorum değil mi?"

"Bazen."

"Haklısın sadece şarjı bitmiştir. Hem dün gayet mutluydu." dedi ve gülümsedi Mina.

"Evet, evet öyle. Her ne konuşuyorsanız artık, gitsek olur mu? Karnım aç!" dedi yüksek çıkan sesiyle Serra.

Lina irkilerek kapıya doğru baktı. "Gitsek iyi olur," Mina'nın kolunu tutarak devam etti "eğer endişeleniyorsan okul çıkışında evine uğrarsın, olur mu? Hem bence önemli bir şey yoktur."

"Haklısın. Gidelim hadi, Serra'yı daha fazla bekletmesek iyi olur." dedi Mina.

...

Okul çıkışında hala Deniz'den bir haber alamadığı için evine gitmişti Mina. Defalarca zile basmış olmasına rağmen açan olmamıştı. Mina'nın endişesi gittikçe artıyordu Deniz'in annesini aramaya karar verdi. O da ilk seferinde açmamıştı, tekrar tekrar aradı. Meşgul olduğundandır diye düşündü Mina.

Binadan uzaklaşmaya başladığında cebindeki telefonu titremeye başladı. Arayan Deniz'in annesi Sinem'di. Hızla telefonu açtı.

Alo? Sinem abla ben Deniz'e ulaşamadım da o yüz-
Sinem abla?! S-sen iyi misin? Ağlıyor musun? Denize bir şey mi oldu?

Mina..

Efendim, Deniz'e bir şey mi oldu? Lütfen...

D-Deniz...

O iyi mi? Noldu, bugün okula da gitmedi sanırım...

...

Lütfen bir şey söyle, o i-iyi mi?

Roads On My Leg | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin