1

265 25 11
                                    

Min krallığı 7 kardeşten hangisinin kral olucağını merak ediyorlardı ve heyecan ile bekliyordu.

7 kardeş halk ile sıkı bağlar oluştursa da, suga dan biraz korkuyorlardı, diğer prensler gibi rahat değil ve otoritesini konuşturan bir prens ti, babasının gözünde ise kusursuz kral ve savaşçı.

Kral min'in hastalığı ilerler iken artık tacını devretmeye karar verdi, bu gün ise herkes kralın kimi seçeceğini merak ediyordu, kimse, kraliyet ailesi bile kimi seçtiğini bilmiyordu ama tahmin ediyorlardı.

Prensler odada beklerken yoongi abisine sarılmış "abi sen mi kral olucaksın?" dediğinde suga küçük kardeşinin tombul yanağını okşadı "bilmiyorum, namjoon ve jin abilerimiz benden daha tecrübeli, belki onlardan birini seçer" diyerek güldüğünde yoongi kafasını salladı ve kafasını omuzuna koydu.

Taehyung, jungkook'a yaklaşarak "bize böyle gülüp konuşmuyor" diyerek üzüntü ile baktı, jungkook kafasını salladı "yoongi onun için daha değerli, ayrı anneden olduğumuz için olabilir" dediğinde jimin "fısıldaşmıyorsunuz"  dediğinde ikili korkarak geri çekildi.

Suga ikiliye bakarak geri yoongi'ye döndü, küçük kardeşi her şeyden daha önemliydi, annesinin tek emanetiydi ve çok narindi.

Kral halk karşısına çıktığında korumalar ile prensler de geldi, kral halkına bakarak "hastalığım ilerledi ve artık hükümet işlerine yetişemiyorum, sizi akıllı, koruyacak ve önemseyecek, krallığı huzurlu yönetim içinde bir tutacak prens'e emanet ediyorum, lütfen yeni kralınıza bana olduğu gibi aynı saygıyı gösterip çokça sevgi vermeniz için rica ve dua ediyorum" dediğinde herkes nefesini tutmuş yeni kralın ismini bekliyordu.

Kral prenslere döndü "Min Suga yeni kralınız, lütfen saygı ile selamlayın" dediğinde herkes gibi suga'da şaşkındı ama omuzları dik ve sağlam adımlar atarak kralın yanında yerini aldı, halkı selamladı, kral tacını çıkartarak "umarım halkı huzur içinde yaşatır ve korursun" diyerek taktı ve geri çekildi.

Suga toplanmış insanlara bakarak "halkıma ve ülkeme, en iyi hizmeti verip, sizi korumak için canımı dişime takıp refah ve mutluluk içinde yaşayacağınıza, kötü günde bile son kalan pirinç tanesini halkıma vereceğime yemin ediyorum, beni kabul ederek verdiğiniz saygı için teşekkür ediyorum" dediğinde herkes 'kral suga' diyerek bağırdı.

Suga eğilerek geri çekildiğinde yoongi koşarak abisine sarıldı, herkes şaşkınca baksada suga'da sıkıca sarıldı, yoongi "abi tebrik ederim" dediğinde geri çekildiler, suga sarı saçları karıştırdı "teşekkür ederim minik kedi" dediğinde taehyung da yaklaştığında suga ona da sıkıca sarıldı.

Kardeşlerin hepsi sarıldığında Kral Min "suga hemen yumuşama" dediğinde suga babasına döndü "kardeşlerime sarılmaya hakkım var" dediğinde kral min kafasını salladı ve saraya girdi, hepsi güldüğünde suga derin bir nefes aldı.

Şimdiden sırtına büyük bir yük binmiş gibi hissediyordu.

Kral olmasının şerefine halka ve yakındaki köylere bir hafta yetecek kadar erzak dağıtılmıştı.

/

Of ne yazdım ben bilmiyorum :(

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin