13

89 10 2
                                    

Jin namjoon'un yanına giderek "iyimisin" dediğinde namjoon güldü "evet fazla yara almadım" dediğinde jin güldü "bu iyi" diyerek oturdu.

Namjoon "yıkanıcam" dediğinde jin kalktı "ah şey tamam" diyerek kızarmış yanakları ile odadan çıktı, namjoon arkasından gülerek baktı.

Seokyun yatakta oturur iken suga üstüne uzandı, kafasını boynuna saklayarak "çok yorgunum" dediğinde seokyun "biraz dinlen" diyerek siyah saçları öptü.

Jungkook, jimin ve jin mutfakta abilerine bir şeyler pişirirken taehyung koşarak yanlarına geldi "vanilya yok" dediğinde göz devirdiler, jin "çıkar bir yerden, 3. kayboşu zaten" dediğinde taehyung "ama yaa" diyerek tabureye oturdu.

Jimin "jungkook karıştırsana kolum yoruldu" dediğinde jungkook yanına gelerek kaşığı aldı ve karıştırmaya başladı, jimin "yemek yapmak çok zor" diyerek kafasını jungkook'un omuzuna koydu, jungkook sarı saçları öperek "tek yaptığın kazanı karıştırmak" dediğinde güldüler.

Taehyung "bu tavşan nerede" diyerek etrafa baktı "of yemek kokucamda" diyerek mızırdandığında jin "çık o zaman mutfaktan" diyerek göz devirdi.

Taehyung "yoo burası eğlenceli" diyerek güldü, jungkook "salak" dediğinde güldüler, jimin "yoongi'nin gözü beni endişelendiriyor, bir şeyde söylemedi" dediğinde taehyung "gözü görüyormuş, suga hyung iyi olduğunu söyledi" diyerek yanıtladığında jungkook "bize sarılmadı bile, hoseok'u kıskandım" diyerek sitemlendi.

Jimin "bende, suga hyung'a benziyor huyları" diyerek kollarını bağladı, jin "hey onlar bizi seviyor, böyle yapmayın" diyerek fırına baktı, taehyung "biliyoruz ama sarılsınlar da istiyoruz" diyerek eline havuç aldı, vanilya koşarak yanına geldiğinde kucağına alıp "babasının güzeli" diyerek havucu yedirmeye başladı.

Yemekler bittiğinde masayı hazırladılar, jungkook yoongi ve hoseok'u uyandırmaya, jin namjoon'u ve jimin'de suga ve seokyun'u, taehyung ise vanilya ile masada oturmuş marul yediyordu.

Hepsi geldiğinde yemeye başladılar, jungkook "yoongi gözün acıyor mu" dediğinde yoongi kafasını salladı "ilk gün çok kötüydü ama şimdi iyi" diyerek güldü, jin "dikkatli ol yinede" diyerek suyunu içtiğinde yoongi "olurum" diyerek tabağına baktı.

Suga "taehyung tavşanın hiç büyümemiş, bu tür tavşanların boyutlarının geliştiğini duymuştum" dediğinde taehyung "yerinde durmuyor ki, az da yiyor, nasıl büyücek" diyerek vanilyayı öptü "dimi kızım, toton bir yerde durmuyo" dediğinde güldüler.

Yemekten sonra bahçeye çıktılar, jin namjoon'un kılıcını aldı "bende kılıç kullanmak istiyorum" diyerek kılıcı salladı, namjoon "öğretirim" diyerek güldü, jin "olur" dediğinde namjoon kılıcı aldı "kendine zarar verme" diyerek kılıcı kınına koydu.

Suga seokyun'a sarılmış uzanırken seokyun siyah saçları okşayarak diğerlerine bakıyordu, suga "hiç büyümediler" dediğinde seokyun güldü "daha iyi, en azından anın tadını çıkartıyorlar" diyerek tombul yanağı okşadı.

Suga "eşcinsel evlilik" dediğinde seokyun kafasını salladı "hmm" dediğinde suga "yasa koysam, ne olur?" dediğinde seokyun "bence yapmamalısın, halk bunu iyi karşılamaz" diyerek kafasını ağaca dayadı.

Suga "evlenmek istiyorum, eşim sensin" dediğinde seokyun güldü "krallığa erkek çocuk vermelisin" dediğinde suga "ama" dediğinde seokyun "sorun değil" diyerek anlını öptü, suga "erkek çocuğumuz olabilir, evlad edinebiliriz, kim bilecek ki" dediğinde seokyun "suga, bilmiyorum" diyerek kafasını salladı.

Suga "babam jimin ve namjoon'u getirdiğinde her kes gizli prens olarak bildiler, bunu yeniden yapabiliriz" diyerek güldü, seokyun "öyle diyorsan" diyerek onayladı.

Hoseok "yoongi, dolaşalım mı" dediğinde yoongi kalktı "hadi" diyerek güldü, hoseok kalktığında ilerlediler, çiçek bahçesine geldiklerinde yoongi hoseok'u kendine çekerek dudaklarını öptü, hoseok gülerek karşılık  verdi.

Ayrıldıklarında yoongi alınlarını birleştirdi "seni seviyorum" dediğinde hoseok güldü "bende, çok seviyorum" diyerek alınlarını sürttü, yoongi geri çekilerek kahve gözlere baktığında hoseok utanarak kafasını eğdi, siyah gözlere her baktığında hapsolmuş hissediyordu.

/

Bazen yazmak istemiyorum :(

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin