2

160 24 18
                                    

Kral, suga'ya yardım etmesi için kahin'i yanına göndemişti ama suga yoongi ile oyun oynadığı için kahin kenarıda gülerek ikiliyi izliyordu, odada sadece 3 kişi vardı.

Yoongi abisinin sırtına çıktığında suga "yoongi 21 yaşındasın" diyerek hayıflandı, sırtı ağrıyordu, yoongi "ama kimse benimle oynamıyo, küçükken hiç oynamadık, tadını çıkartmama izin ver" dediğinde suga güldü "ah kardeşim hala minicik" diyerek kafasını salladı.

Yoongi eğilerek abisinin siyah kısa saçlarını öptü "teşekkür ederim, benim ile sadece sen oynuyorsun, diğerleri beni hep geçiştiriyor" dediğinde suga onca işini bırakmış sadece küçük kardeşi ile ilgilenmeyi seçmişti ama yoongi ile konuşması gerekiyordu.

Ciddi bir şekilde "yoongi" dediğinde yoongi yutkundu, suga "güzelim üzgünüm ama krallığın bir çok yetiştirilmesi gereken işleri var ve artık bu kadar çok vakit geçiremeyeceğiz, senin mutluluğun her şeyden daha önemli ama krallığa verdiğim sözü tutmalı ve yeminimi korumalıyım" dediğinde yoongi kafasını eğdi, abisinin sırtından indi.

Gözleri doldu, ne yani abisi artık onun ile oynamayacak mıydı?

Suga parmaklarını küçük çeneye koyarak kafasını kaldırdı "üzgünüm" dediğinde yoongi abisine sarıldı "hayır, haklısın artık küçük değilim ve sende artık kralsın" diyerek geri çekildi "ben.. Ben seni işlerinde alı koymak istemem" dediğinde suga sarı saçları öptü "yoongi lütfen üzülme, boş anımda hemen senin yanına gelicem" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Kahin "efendim bakmanız gereken evraklar var" dediğinde suga kafasını salladı "pekala, gitmeliyim, seokyun ile yine gelicez, zaman geçirmen için birini göndermemi istermisin?" dediğinde yoongi kafasını salladı "biraz yoruldum, dinlenicem" dediğinde suga kafasını salladı "görüşürüz minik kedi" dediğinde yoongi güldü "görüşürüz" dediğinde seokyun ve suga odadan çıkarken yoongi yatağına oturdu.

Oyun oynayabildiği tek abisi vardı ve şimdi o da işleri olduğu için gitmişti, yatağa uzandı, kendisi de savaş taktikleri, güzel sanat, diğer prenslerin aldığı dersleri almıştı ama en küçükleri olduğu için kendisini göstermesine de müsaade edilmemişti.

Suga seokyun'a döndü "yoongi ye en iyi kim bakabilir? Kime güvenerek emanet edebilirim" dediğinde seokyun gülerek "biri var, emin olun onu çok mutlu edicek" dediğinde suga kafasını salladı.

/

Bir soru sormak istiyorum.
Sizce nasıl bir yazarım?

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin