6

131 19 17
                                    

Jin suga'nın yanına gitmek için odasından çıktı "umarım izin verir" diyerek derin bir nefes aldı.

Yol boyunca dua etmişti, sonunda kapının önüne geldiğinde kapıyı tıklattı, onay geldiğinde muhafız açtı, içeri girdi.

Suga evraklardan başını kaldırdı "bir sorun mu var?" dediğinde jin kafasını salladı "yok ama bir ricam var" dediğinde suga evrakları seokyun'a verdi "dinliyorum" dediğinde jin yutkundu.

"Yemek pişirmeyi seviyorum" dediğinde suga kafasını salladı "biliyorum" dediğinde jin "mutfakta çalışabilirmiyim, hobi gibi düşün mutfakta zaman geçiricem" dediğinde suga kafasını salladı "neden izin istiyorsun ki?" dediğinde jin "babamız izin vermiyor du, bende" dediğinde suga "ben babam değilim jin hyung, istediğin zaman yemek pişirebilirsin tabi" dediğinde jin güldü "teşekkür ederim" dediğinde suga kalkarak yanına gitti.

Jin sıkıca sarıldı, siyah saçları öptü "gerçekten merhametin herkesin hayatını değiştiricek" dediğinde suga güldü "umarım" dediğinde jin siyah saçları son kez öptü "görüşürüz" dediğinde suga kafasını salladı "görüşürüz" dediğinde jin odadan çıkmıştı.

Seokyun güldü "herkesin hayatı değişicek, doğru" dediğinde suga "yine ne diyorsun" diyerek yerine geçtiğinde seokyun omuz silkti "bilmem, yine ne diyorum ben" diyerek suga'nın bacaklarına oturdu, suga eğilerek kiraz kokulu boyunu öptü "iyi şeyler dediğini farz ediyorum" diyerek dudaklarını birleştirdi, seokyun gülerek karşılık verdi ve tombul yanağı tuttu.

Geri çekildiler, suga "işler bekliyor ama akşam" diyerek yanağını öptüğünde seokyun kızarmıştı, kucaktan kalkarak evrakları verdiğinde kapı açıldı.

İkili şaşkınca kalırken yoongi "namjoon askerler yüzünden bana eğitim veremeyeceğini söyledi, bu ay olmazmış" dediğinde suga kafasını salladı "y-yoongi sakin ol, başka biri sana eğitim verebilir" dediğinde yoongi "en iyi komutan o" diyerek baktı.

Suga "ben halledicem" dediğinde yoongi kafasını salladı "üzgünüm, öyle dalmamalıydım, sinirliyim" dediğinde suga "sorun değil, hadi gel" dediğinde yoongi yanına çıktı, sıkıca sarıldıklarında yoongi sakinleşmişti "üzgünüm abi" dediğinde suga "sorun değil ama yine de sinirlindeğinde kendini kontrol etmeyi bil" dediğinde geri çekildiler.

Yoongi "deniycem, görüşürüz" diyerek güldü ve odadan çıktı, seokyun "tanrım, korktum" dediğinde suga kafasını salladı.

Hoseok korkarak yoongi'nin arkasından ilerler iken yoongi hoseok'a döndü "neden korkuyorsun" dediğinde hoseok yutkundu "korkmuyorum" dediğinde yoongi "ben körmüyüm hoseok" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır efendim" dediğinde yoongi göz devirdi "yanımda yürü, yalnız yürümeyi sevmiyorum" diyerek hoseok'un elini tutarak yürüdü.

Odasına geldiğinde hoseok'a döndü "banyo yapıcam" dediğinde hoseok kafasını salladı, önce suyu hazırladı, yoongi banyoya girince karşısına geçerek kuşağını açtı, elleri titriyordu "verdiğim çay işe yarıyor mu?" diyerek kumaşı beyaz omuzdan itti, cidden ten rengi hiç güneş görmemiş gibiydi.

Yoongi kafasını salladı "evet, iki gündür iyi yiyorum, umarım göbeğim çıkmaz" dediğinde hoseok güldü "sporda yapıcaksınız ama, kilo almalısınız, tabi göbeğinizin çıkmasını istemiyorsanız biraz dikkatli yemelisiniz" diyerek altındaki kumaşı da çıkarttı ve yoongi sonunda çıplaktı.

Hoseok gözlerini kaçırdı, yoongi çok büyüktü, kızardığına emindi ve beyaz tenli seksi bir adam tam karşısında çıplak duruyordu, etkilenmemek zordu.

Yoongi suya girdiğinde hoseok yağları döktü, keseyi alarak vanilya kokusunu sürüp yoongi'yi keselemeye başladı, sonunda keseleme işi bittiğinde sarı saçları ıslattı, yine vanilyalı sabunu aldı ve sarı saçları özen ile yıkadı, vanilya kokusu etrafını sarmıştı ve çok güzel kokuyordu.

Yoongi sudan çıktığında hoseok havlu aldı, yoongi'ye uzattığında yoongi altına bağladı, hoseok başka bir havlu alarak sarı saçları kurulamaya başladığında yoongi yüzünün dibindeki güzel yüze baktı.

Gözleri parlak dudaklara gittiğinde yutkundu, hoseok biraz daha yaklaşarak iyice nemi aldığında yoongi ellerini ince bele koydu, elleri için yaratılmış gibiydi.

Hoseok şaşkınca yoongi'ye baktığında siyah gözler daha da koyulaşmıştı, yoongi yaklaştığında hoseok "b-bitti" dediğinde yoongi kafasını salladı ve geri çekildi "tamam" diyerek geri çekildi ve odasına gitti.

İç çamaşırını giydi, hoseok siyah hambok'u nu giydirdi ve kuşağını bağladı, yoongi gözlerini kırpmadan hoseok'u izliyordu.

/

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin