8

119 18 15
                                    

Jungkook jimin ile bahçede oturur iken taehyung bir hafta önce aldığı tavşanın peşinden koşturuyordu.

Jungkook jimin'e dalmış bakarken jimin gülerek tavşanı izliyordu, taehyung "ya gelsene babana amk o kadar para verdim ben sana" dediğinde jimin daha çok gülerek jungkook'un omuzuna vurdu, kendine bakan iri gözler utanmasına neden oluyordu.

Suga gülerek kardeşlerini izlerken seokyun arkasından sarılarak kafasını sırtına yasladı "yanlarına gitsene" dediğinde suga "bilmiyorum, huzurları kaçmasın" diyerek arkasını döndü, seokyun güldü "saçmalıyorsun" dediğinde suga kafasını salladı "hiç o kadar yakın olmadık, huzursuz hissetsinler istemiyorum" dediğinde seokyun göz devirdi.

Ellerini tombul yanağa koyarak okşadı "onlar seni seviyor, huzursuz olmayacaklar" dediğinde suga "kahin sensin" dediğinde güldüler, sıkıca sarıldılar, suga mavi saçları öptü "seni seviyorum seokyun" dediğinde seokyun gülerek kafasını kaldırdı "bende seni seviyorum, çok seviyorum" dediğinde suga anlını öptü, ayrılarak prenslerin yanın gittiler.

Yoongi namjoon ile bahçede koşuya çıkmıştı ki artık boğazı kurumuştu, arkalarından jin ve hoseok ise normal konuşarak ilerliyorlardı, yoongi kardeşlerini gördüğünde o tarafa gitti, namjoon, jin ve hoseok'da o tarafa döndü, yoongi nefes nefese kendini suga'nın önüne attı "abi namjoon bana acımıyor" dediğinde güldüler, suga "asker olmak için namjoon'un eğitimini isteyen sendin"

Jin ve namjoon kenarı oturdular, hoseok geri giderek etrafa baktı, yoongi "hoseok gel" dediğinde hoseok yanına gitti, yoongi küçük eli tutarak yanına oturttu, hoseok şaşkınca yoongi'ye bakarken yoongi "utanma, hepimiz tanışıyoruz zaten" dediğinde hoseok korkarak kafasını eğdi, suga "hoseok rahatla, insan yemiyorum" dediğinde hoseok kafasını salladı "b-ben" dediğinde taehyung "hoseok hepimiz aileyiz utanma" dediğinde kafasını salladı.

Suga "yoongi bayağı gelişmişsin" dediğinde yoongi kafasını salladı "4 ay namjoon beni ezdi" dediğinde namjoon "asker olmak kolay değil ki onların onda biri eğitimini sana veriyorum" diyerek jin'e yaslandı, jin gülerek "haklı, sırtlarında taş bile taşıttırıyo" diyerek namjoon'un omuzuna kolunu attı.

Tavşan ortalarına geldiğinde taehyung elini uzattı, tavşan seokyun'un üstüne çıktı, seokyun tavşanı tutarken taehyung "ya ben sana para verip aldım, nankör" dediğinde güldüler, seokyun tavşanı uzattığında taehyung alarak sarıldı "vanilyam" diyerek beyaz tüyleri sevdi.

/

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin