Yoongi üstünü giyindi, hoseok kuşağı bağlarken yoongi kızıl saçlı güzelini izliyordu, yanağına elini koyarak "hoseok" dediğinde kahve gözler siyah kürelerini buldu.
Yoongi yutkunarak "bir erkek bir erkeği öpebilir mi?" dediğinde hoseok kızardığını hissediyordu, yutkundu "öpebilir" diyerek kaçırdığı gözlerini yine siyah gözler ile birleştirdi.
Yoongi "seni öpebilir miyim" dediğinde hoseok gözlerini sıkıca kapattı, yutkunarak kafasını onaylayarak salladı, yoongi eğilerek dudaklarını dolgun kiraz dudaklar ile birleştirdi, ikili titreyerek öpüşürken hoseok kollarını sıkıca yoongi'nin boynuna doladı.
Yoongi sıkıca ince bele sarılarak hoseok'u kendine çekti, hoseok parmak uçlarına çıkarak sarı saçlara elini daldırarak kendine yapıştırdı, ikili kendinden geçmiş gibi sadece bir birinin varlıklarını hissediyorlardı.
Kapı çaldığında ayrıldılar, yoongi sinir ile "ne var" dediğinde asker "yemek vakti" diyerek yanıtladı, yoongi "tamam" diyerek hoseok'a döndü, hoseok yeniden dudaklarını birleştirdiğinde yoongi hoseok'u kucağına aldı, hoseok bacaklarını da sıkıca sardı.
Yoongi tatlı dudaklardan ayrılmak istemiyordu, hoseok nefessiz kaldığında ayrıldılar, yoongi eğilerek çiçek kokulu boyunu öptü "çok güzel kokuyorsun" dediğinde hoseok utanarak kafasını çevirdi "teşekkür ederim" dediğinde yoongi son kez dolgun dudakları öperek hoseok'u kucağından indirdi, üstlerini düzelttiler.
Odadan çıkarak aşşağı indiler ve yerlerine geçtiler, artık hoseok da kahin gibi onlar ile yemek yiyordu.
Suga "size bir şey söylemeliyiz" dediğinde herkes ona döndü, suga "herkes çıksın" dediğinde bütün hizmetçiler odayı boşalttı, kapı kapandı.
Jin "çok mu önemli" dediğinde suga kafasını salladı, yoongi "hadii merak ettik" dediğinde suga "seokyun ile ben" dediğinde herkes nefes almadan dinlerken seokyun "of uzatma işte suga, biz sevgiliyiz" dediğinde kimseden ses çıkmamıştı.
Hoseok "tebrik ederim" dediğinde yoongi kafasını salladı "evet, kutlarım" diyerek suyu içti, taehyung "neden bizden sakladınız" dediğinde diğerleri kafa salladı.
Suga "korktum, kardeşlerimin benden nefret etmesini istemiyordum" dediğinde yoongi "neden bana söylemedin" dediğinde suga "bilmiyordum bile, seokyun'u gördüğümde birşeyler oldu, zaman geçtikçe ona aşık oldum" dediğinde seokyun güldü "kader her zaman birleşecek kişileri tekrar bir araya getirir, bu masada birleşecek 3 çift daha var" dediğinde jin namjoon'a baktığında namjoon'un da ona baktığını gördü, ikili güldüğünde jungkook korkarak jimin'e baktı, jimin parlak gözleri ile jungkook'a bakıyordu.
Taehyung yemeği ile bakışırken yoongi hoseok'un elini tuttu, seokyun "çoktan bulmuşlar bile" dediğinde suga gülerek sevgilisinin elini öptü, taehyung "yemek mi benim ruh eşim? bir tabak bezelye ile evlenmem ben" dediğinde güldüler.
Suga "taehyung" dediğinde taehyung da güldü, ruh eşini merak ediyordu.
/
Taehyung un ruh eşleri BTS ve ARMY😌😌