7

119 17 16
                                    

Yoongi iki haftada gece, gündüz yemek yiyerek bayağı kilo aldığında namjoon ona spor listesi vermişti ve başına hoseok'u koymuştu, şimdi yoongi plank hareketini yaparken anlındaki terler yere damlıyordu, zorluk ile "tanrım, bir dakika bitmedimi" dediğinde hoseok "az kaldı" diyerek ter içinde kalmış yoongi'ye baktı.

Yeni kestirdiği sarı saçları anlına yapışmıştı ve yüzündeki damarlar çıkmıştı, sonunda bir dakika bittiğinde hoseok "rahat" dediğinde yoongi kendini bıraktı "iki dakika nasıl bu kadar uzun olabilir" dediğinde hoseok kafasını salladı "bilmem" dediğinde yoongi göz devirdi.

Hoseok "yorulmayacak bir şey yapalım o zaman" dediğinde yoongi anlındaki terleri silerken onu izliyordu, hoseok "ip atlamak?" dediğinde yoongi kafasını salladı "iyi" dediğinde hoseok kenarıda duran ipi aldı "5 dakika" dediğinde yoongi kafasını salladı ve hoseok kum saatini çevirdi.

Yoongi'nin artık nefesi kesilmeye başladığında durdu, hoseok "biraz dinlen" diyerek oturttu, su uzattı, yoongi alarak içti "namjoon'un acıması yok" dediğinde hoseok "sen bir de askerleri gör" dediğinde yoongi kafasını salladı "yakında bende o eğitimi alıcam" dediğinde hoseok "dayanabilir misin ki?" dediğinde yoongi güldü "neden dayanamayayım hoseok, o kadar da güçsüz değilim" dediğinde hoseok kafasını salladı "öyle demek istemedim" dediğinde yoongi kafasını salladı "boşver" diyerek derin bir nefes aldı.

Hoseok "şınav çekeceksin ama sırtına ağır bir şey koymalıyız, ne koyabiliriz ki"  dediğinde yoongi "sen çık sırtıma" diyerek yere eğildi, hoseok "ama" dediğinde yoongi "hadi" dediğinde hoseok yutkunarak oturdu "ama çok ağırım ki" dediğinde yoongi "uzan hoseok,evet böyle çok ağırsın" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Kum saatini çevirerek sırt üstü uzandı, yoongi şınav çekmeye başladığında korkmuştu, ya sırtına bir şey olursa, o zaman ne olucaktı.

Zaman'ın hemen bitmesini umarak gözlerini kapattı, 4 dakika sonra yoongi kendini bıraktığında hoseok korkarak "ay" diyerek düştü, yoongi kafasını yana çevirip düşen hoseok'a baktı "üzgünüm" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır, sorun değil" diyerek sarı saçları geri çekti "bu kadar yeter" dediğinde yoongi kafasını salladı "kalkabileceğimi sanmıyorum" dediğinde hoseok kolundan tutarak kaldırdı.

Neyse ki balkonda çalışıyorlardı, hoseok suyu hazırlayarak yoongi'yi bekledi, yoongi gelerek yorgunca soyundu ve suyun içine girdi, kafasını geri atarak gözlerini kapattı ve hoseok'un onu yıkamasını bitmesini bekledi.

Hoseok yoongi'yi giydirdi, yoongi kafasını çiçek kokulu boyun'a gömerek "kaslarım acıyor" dediğinde hoseok güldü "normal" dediğinde yoongi geri çekildi, kalp dudaklara baktı "uyuyacağım" dediğinde hoseok yutkunarak kafasını salladı.

Yoongi hoseok'un anlını öperek yatağına uzandı ve gözlerini kapattı, hoseok sessizce odadan çıktı, kızardığını hissediyordu.

/

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin