4

126 20 2
                                    

Sabah kahvaltıda 6 kardeş oturmuş yoongi'nin gelmesini bekliyorlardı, yoongi koşarak içeri girdi "üzgünüm" diyerek yerine oturduğunda hoseok'da koşarak içeri girdi ve kenarıda durdu.

Suga büyükleri olan namjoon ve jin'in başlamasını beklediğinde jin başladı, namjoon "suga babamın tam tersi bir politika mı izliyorsun?" dediğinde suga kafasını salladı "hayır, neden?" diyerek tabağındaki bakışlarını namjoon'a çevirdi.

Jin "önce kral yemeğe başlar, sonra diğerleri, neden önce bizi bekliyorsun, yada masaya herkes gelene kadar bekliyorsun?" dediğinde suga "siz benim büyüklerimsiniz, aile içinde isek saygımı yitirmem ve ailem tam olduğu zaman daha iyi" diyerek suyunu içti.

Taehyung "hyung bize bu kadar değer verdiğini bilmiyordum, babamın sıkı kurallarını takmıyorsun bile" dediğinde suga kafasını salladı "ben babam değilim taehyung ve elbette sizi önemseyeceğim, ailem her şeyden önce gelir" dediğinde jimin güldü.

Suga namjoon'a baktı "orduya komutan lazım, ne yapacağını bilen ve hırslı biri" dediğinde namjoon şaşkınca "a-ama babam izin vermez" dediğinde suga "kral karşında duruyor" dediğinde namjoon "yani sen beni dinliyormuydun?" dediğinde suga "neden dinlemeyeyim?" dediğinde namjoon "yani umursamazca boş gözler ile bakınca" dediğinde suga kafasını salladı "hepinizi dinliyorum, kabul ediyormusun?" dediğinde namjoon gülerek kafasını salladı.

Jungkook "babamlar nasıllar acaba" dediğinde taehyung "mektup yollamıştım, annem iyi olduklarını söyledi, ayrıca herkes kral min suga'nın yönetimine hayran, özellikle saraya ait olan hayvanlardan hafta bir 1 kaz köylünün kendilerine alması, mutlu olmuşlar ve şükranlarını sunmuşlar" dediğinde güldüler.

Suga "küçük küçük düzeni değiştiricem" dediğinde yoongi "ama bende savaşçı olmak istiyorum" dediğinde suga yoongi'ye baktı, güldü ve sarı saçları okşadı "namjoon seni eğitir" dediğinde yoongi "ama ben namjoon'dan daha çok strateji biliyorum" dediğinde jimin "ama sen çok zayıfsın yoongi" dediğinde yoongi kollarını bağladı "değilim" dediğinde suga kafasını salladı.

Hoseok gülerek küçük prense baktı, cidden zayıftı ama doğru bir beslenme ile kilo alıp güçlü olabilirdi, suga kendisine baktığında kafasını eğdi.

Suga "yoongi, yeni yardımcın nasıl?" dediğinde yoongi gülerek hoseok'a baktı "çok iyi, yol boyunca konuştuk, hatta biraz koştuk denilebilir, çok sevdim" dediğinde suga kafasını salladı "sevindim" dediğinde yoongi tabağına döndü.

Yemekten sonra 7 kardeş biraz daha konuştu, suga ve namjoon gittiğinde jin mutfağa gitti, aşçı gülerek "ah prens jin yine mi yemek pişirmek istiyorsunuz?" Dediğinde jin kafasını salladı "evet, keşke ben de aşçı olsam" dediğinde aşçı güldü "bir prens aşçı olamaz, biliyorsunuz" dediğinde jin kafasını salladı, suga ile konuşsa belki izin verirdi, 'namjoon'a bile izin verdiyse hayli hayli kendisine de izin verir' diye düşündü jin.

/

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin