12

101 14 2
                                    

Suga, Min Krallığı topraklarını genişlettiği için herkes seviniyordu, 2 hafta sonunda saraya geldiklerinde coşku içinde karşılandılar.

Hoseok, jin, jimin, jungkook ve taehyung içeride durmuş bekler iken taehyung tavşanı ile iki yana gidiyordu, çok heyecanlıydı, abileri ve kardeşi gelmişti.

Suga, namjoon ve en son yoongi saraya girdiğinde seokyun'da arkalarından ilerliyordu, hoseok yoongi'nin sol gözünü gördüğünde kalbi korkudan duracaktı, elleri titremeye başlamıştı.

Yoongi hoseok'un yanına gelerek güldüğünde hoseok "g-gözün" dediğinde gözleri akmak için hazırdı, yoongi sıkıca hoseok'a sarıldığında saray dakiler şaşkınca ikiliye bakıyordu, hoseok'da sıkıca sıldı, yoongi "gözüm iyi sadece çizildi" dediğinde hoseok kafasını boynuna sakladı "neden kendini korumadın" dediğinde yoongi güldü "hoseok her hamleyi savuşturamadım, üzgünüm" dediğinde geri çekildiler.

Yoongi hoseok'un saçlarını öptü "duş almak istiyorum" diyerek yorgunca baktığında hoseok kafasını salladı "hadi gidelim" diyerek elini tuttu, yoongi ilerlediğinde jungkook "bize de sarılsaydın" diyerek diğerlerine döndü.

Hoseok ve yoongi odaya girdiklerinde hoseok "acıyor mu" diyerek siyah gözlere baktı, yoongi kafasını salladı "hayır" diyerek eğilip kızıl saçları öptü.

Hoseok sıkıca sarıldığında yoongi kafasını çiçek kokulu boyuna sakladı, geri çekildiler, hoseok suyu hazırladığında yoongi geldi, hoseok karşısına geçerek kuşağı açtığında yutkundu, yoongi ellerini ince bele sarmış okşuyordu.

Hoseok geri çekildiğinde yoongi suya girdi, socak su kaslarını gevşetmişti, hoseok omuzlarına masaj yaparken yoongi tombul yanağı tutarak okşadı, hoseok eğilerek dudaklarını birleştirdiğinde karşılık verdi.

Geri çekildiler, yoongi yıkandıktan sonra odaya geçtiler, hoseok gecelikleri çıkartarak yatağa koyduğunda yoongi arkasından sarılarak dudaklarını boynuna bastırdı, hoseok belindeki kolların üstüne ellerini koydu.

Yoongi öpücüklerini yukarı doğru çıkartarak dudaklarını birleştirdiğinde kendini hoseok'a bastırdı, hoseok neredeyse duracak kalbi ile geri çekilerek "yorgunsun" diyerek kafasını omuzuna dayadı, yoongi kafasını salladı.

Geceliğini giyindi, hoseok'u da yanına çekerek sıkıca sarıldı, yoongi uyurken hoseok sarı saçları okşamaya başladı.

/

sope : hanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin