(7) TENİS TOPU

15 3 0
                                    

Önceki bölüm: Sınıfa kapısından içeri girdiğimiz anda bir bağırış sesi kulağımıza geldi. Mike!

"Ders boş bebeğim!!!"

Tanrım... Yine mi!?

▪︎▪︎▪︎

Bütün öğrenciler yaylaya çıkarılmış koyun sürüsü gibi dağılmıştı ve otlanıyo- konuşuyorlardı.

Tanrım bu gerçek olamaz! Burada çok gürültü var!

Elimle şakaklarımı ovaladım. Sınıftakiler ilk defa insani bir tepki gösterdiğim için şaşkın şaşkın bana baktılar.

Az önce bağıran Mike, en arka sıradan bize el sallayarak bizi yanına çağırdı. Grup toplanmıştı. Kevin'le beraber oraya gittik.

Sıralar kare şeklinde birleştirilmişti. Her birimiz karşılıklı şekilde oturduk.

Mike fısıldayarak;
"İlk kim başlamak ister?" diye sordu.

Ben hemen konuya girdim ve Kevin'le yaşadığımız olayı anlattım. Anlatmam bittikten sonra Nancy, çenesini tuttu ve;
"İlginç..." diye mırıldandı.

Alex, homurdanarak;
"Bu gece araştırmamız gereken bir konu daha..." diye söylendi.

Gözlerimi sınıfta gezdirdim. Kimse bizi dinlemiyor gibi görünüyordu.
"Dün iki öğretmen daha rapor almış. Yani bizim deyişimizle kaybolmuş." dedim onlara doğru.

Alex, bunu dememle beraber gözlerini kaçırdı. Bir şey mi gizliyordu?

Of, saçmalama. Tamam akrep burcu olabilirim ama herşeyi bu kadar sorgulamak gerçekten yorucu...

Mike, ciddileşti.
"Evet, ben de tam bu konu hakkında bir şey söyleyecektim."

Kevin;
"Dinliyoruz." dedi.

"Birincisi, kayıp olan öğretmenler Bayan Tasane ve Mr. Taylor."

Demek o yüzden ders boş...

Mike, sözlerine devam etti.
"Müdüre Hanım, bu iki öğretmenin kaybolmasını çaktırmamak için bir şeyler düşünecekmiş. '2 haftalığına işten izin aldılar' demesi olası görünüyor..."

Nancy, araya girdi.
"O zaman, hocaları bulmak için 2 hafta süremiz var demek oluyor."

Elimi masaya vurmak istedim. Bu çılgınlıktı!

Kaşlarımı çattım.
"Bu çok kısa bir süre!

Kevin;
"Maalesef ki haklısın. Ama yapacak bir şey yok." dedi.

Bir süre düşündüm: Bütün bu olayları neden polise bırakmıyoruz diye. Ama sonra anladım. Şöyle ki, bunu polise bırakırsak bu olaylardan bütün öğrenciler haberdar olur ve okula gitmek istemezler. Bir de okul kapatılabilir...

İş başa düştü.

Mike;
"İkincisi ise bu hocalar dün en son okulda görülmüş. Yani bu olay tamamen okulla alakalı." dedi.

Bu çocuk ne dediğinin farkında mı? Resmen diyor ki; bu okul, bizim hocaların hayatını sikti!

Kevin, iç çekti ve;
"Şu anlık yapmamız gereken tek şey akşama kadar bu bilgileri sır olarak tutmak." dedi.

Başımı salladım. Bunu yapabileceğimi düşünüyorum.

Nancy, gülümsedi ve bize baktı.
"Toplantı bittiyse artık normal şeylerden konuşabiliriz. Eğer biz bir grupsak birbirimizi daha yakından tanımamız gerekiyor."

NİGHTSHADE LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin