5부

2.6K 32 0
                                    

[17:33] ⎯ ❣︎

Güzel yüz hatlarında geniş bir gülümsemeyle, Jake'in senin için açılmış kollarına koştun.

Gömleğinin kumaşından boğuk çıkan sesinle konuştun, "Seni özledim."

Başının üstüne bir öpücük bıraktı, "Ben de seni özledim."

Birkaç saniye sonra geri çekildin ve sağ elini kaldırıp çeneni tutmak için nazikçe yerleştirmeden önce sana gülümsedi. onun dokunuşuyla eridin ve eğilirken izledin ve yumuşak dudaklarının seninkilerle buluştuğunu hissettin.

Bunca zaman sonra bile, basit bir öpücük gibi en küçük şeylerle bile, yine de size kelebekler vermeyi başardı.

Geri çekilirken gözlerini açtın ve sevgili erkek arkadaşına baktın ama bunu yaparken gözlerin her geçen saniye daha da büyüdü.

"bekle - jake!" diye haykırdın, belki biraz fazla yüksekti, çünkü bu onun ürkmesine yetiyordu (sevimli bir alışkanlığı). Bunu doğru gördüğünüzden emin olmak için birkaç kez göz kırptınız. Şaşkın bakışlarınızı tamamlayan bir gülümseme dudaklarınıza yayılmaya başladı ve sonraki birkaç kelimeniz sizi terk etti, "saçların! siyah!"

diye ciyakladın, bir elini parmaklarının arasındaki buklelere değdirmek için yukarıya kaldırdın, diğer elini de kendini sabitlemek için pazısına koydun.(?)

seni izlerken gülümsedi, tek bir saç boyama seansının sana neler yapabileceğiyle eğlendi.

"çok iyi görünüyor!" bilinçsizce iltifat ettin.

"Demek istediğim, sarışın kesinlikle harika, ama bu!" Hayranlık duymadan edemedin, "doğal renginde çok daha sert vuran bir şey var. Bayıldım."

seni daha yakına çekti, sana sarıldı ama sen daha bitirmemiştin. Buna doyamayarak hafifçe geri çekildin. yumuşak bukleleri biraz daha tararken nefesin kesildi.

"Sen de kes!"

çok başlangıçta şiddetli renk değişikliğine kapıldı, saçının daha kısa olduğunu fark etmemiştiniz.

"Beğendiğine sevindim," diye başladı, seni tekrar kendine çekerek, vücuduna hafifçe düşmene neden oldu, sonra otomatik olarak kollarını gövdesine doladı, "ama bu anı seninle yaşayabilir miyim?"

sözleri yumuşaktı ve antrenmana dönmeden önce seninle geçirdiği birkaç dakikalık boş zamanın kıymetini bilmek istediğini ima ediyordu.

"Yine de iltifatları sevdiğini biliyorum," dedin, o görmese de sırıtarak.

"Ama senin kollarımda olmanı daha çok seviyorum," diye flört etti.

Gözlerini şakacı bir şekilde devirdin, sonra onları kapattın ve bir nefes vererek anın tadını çıkardın, kendini ona daha çok çektin, yumuşak bir "seni seviyorum" diye mırıldandın.

"neydi o?" sana bakmaya çalışarak alay etti ama sen yüzünü vücudunun daha derinlerine gömdün.

"Hiçbir şey."

"Ben de seni seviyorum." diyerek gülümseyerek kafanın yan tarafını öptü.

" diyerek gülümseyerek kafanın yan tarafını öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


• 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin