ENHYPEN ÜYELERİNİN ELİNİZİ TUTMAK İÇİN KULLANACAĞI MAZERETLER
HEESEUNG
• KALABALIK ALANLAR
Kalabalık bir yerdeyseniz, kaybolmamak için elini tutmanız gerektiğini söyler, ancak kalabalık kaybolduğunda bile yine de bırakmaz.
"Heeseung tüm insanlar şimdi gitti."
"evet ama ya hepsi sihirli bir şekilde avengers'daki gibi yeniden ortaya çıkarsa?"
JAY
• SENİ ÇAĞIRMAK
sizi çağırmak yerine tam olarak nerede olduğunuzu bulmak ve sizi istediği yere sürüklemek için çaba sarf ederdi.
"Beni sürüklemek yerine sadece adımı söyleyebilirdin."
"Eğlence bunun neresinde?"
JAKE
• ELİNİZDE BİR ŞEY VAR
Sırf onu biraz tutabilsin diye elinizde bir şey olduğu hakkında yalan söylerdi.
"Parmağında bir şey var bekle." jake elinizi kapıyor ve kelimenin tam anlamıyla hiçbir şey çekmiyor.
"Hiçbir şey çıkarmadın bile."
"ah, düşmüş falan olmalı." omuz silkiyor
SUNGHOON
• EL ÖLÇÜLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
onunki bariz bir şekilde daha büyük olsa da el ölçülerinizi karşılaştırmak isterdi
"Bekle, kimin daha büyük olduğunu görmek için el boyutlarını karşılaştıralım."
" ciddi misin?."
elini seninkine dayadı ve dediğin gibi onunki daha büyüktü. "gördün mü sana söylemiştim."
" her neyse."
SUNOO
• FİLMLER / TV
Seninle yürür ve izlediği dizideki insanların nasıl hep el ele tutuştuklarından ve bunun ne kadar sevimli olduğundan bahsederdi sürekli.
"sunoo, elini tutmamı ister misin?"
"Ah tabi sen de istersen el ele tutuşabiliriz!"
"ama sen... boşver."
JUNGWON
• HAVA DURUMU
soğuk olduğunu iddia eder ve ellerinizi ısıtmanıza yardım eder.
" Ellerin soğuk mu? ... izin ver onları senin için ısıtayım."
"Jungwon, dışarısı 80 derece..."
"Hey, bazı insanlar doğuştan soğuktur!"
NİKİ
• KONSANTRE
elini tutmak bir şeyi kolaylaştırıyormuş gibi davranırdı
"Ni-ki, talimatları okuyabilmek için gerçekten elimi tutman gerekiyor mu?"
" Evet, konsantre olmama yardımcı oluyor! şimdi şşşt düşünüyorum." Ni-ki, kılavuzu bir sonraki sayfaya çevirmek için boş elini kullanarak yanıt verir.