- sizi kaybettikleri bir kabustan uyanmaya verilen tepki!
HEESEUNG
• birdenbire uykusunda sıçrayıp, ağlayarak adını haykırdı
• sarsılarak uyanırsın ve onu hemen kollarının arasına alırsın
• onu zorla uyandırmak yerine, alnında oluşan ter taneciklerini okşayarak uzaklaştırır, onu susturursunuz, bu da kendisini çok daha güvenli ve sakin hissetmesini sağlar.
• uyandığında bir süre kollarında dinlenirken korkusu geçer.
• Erkek arkadaşın aniden "beni asla bırakma" diyor.
• "hee, seni neden bırakayım ki? yapacağımı hayal ettin mi?" yumuşakça soruyorsun, onu rahatlatmak için kollarını ovuşturuyorsun
• o başını sallar ve sen kaşlarını çatarsın, alnını öpersin, bu da gözlerinin kapanmasına neden olur
• gecenin geri kalanında pek konuşmaz, sadece senin yanında yatar
• ne de olsa, gerçekten rahat hissedeceği tek yer orası.
JAY
• seninleyken en iyi şekilde uyuyor
• seni kucağına aldığında bir bebek gibi uyuyormuş gibi
• Bu yüzden bir tartışmadan sonra ikiniz de aynı yatakta uyuyorsunuz ama birbirinize sarılmamak zorunda kalıyorsunuz.
• seni sonsuza dek kaybedeceği fikrine kapılıyor ve bu onun rüyalarını bile işgal ediyor.
• jay çok ani bir şekilde uyanır, dudaklarından senin uyanmana neden olan yüksek sesli bir yarım ağlama çıkar(?)
• "iyi misin?" elleriniz hemen sırtını sıvazlamaya gider, teselli edercesine
• burnunu boynuna sokmaya karar vermeden önce dokunuşuna daha yakın eğiliyor, "Çok üzgünüm, y/n. lütfen beni bırakma."
• kalbin buna dürüstçe kırılırdı, "neden seni bırakayım jay? Argümanlarımız üzerinde çalışıyoruz, tamam mı? onların peşini bırakmıyoruz"
• boynuna başını sallar ve kendine güvenini geri kazanana kadar orada kalır
JAKE
• Sen ve Jake kelimenin tam anlamıyla kalçadan bağlı olsanız da
• hala sana yeterli olmadığını veya bir gün daha iyi bir şey için onu terk edeceğinizi söyleyen rastgele düşüncelere kapılır.
• yardım edemez ama güvensiz sen onun en değerli varlığısın ve diğer insanlar için ne kadar değerli olduğunu biliyor
• bu yüzden ikiniz de uyurken aniden sizin ayrıldığınıza dair bu görüntüleri alıyor ve "HAYIR" diye bağırarak uyanıyor.
• Ellerinin göğsünde olduğunu ve çılgınca nefes aldığını görünce sarsılarak uyanırsın.
• Elleriniz onunkilerle buluşur buluşmaz, hemen sakinleşir gibi görünürken, ağlayan gözlerle bakar.
• "kötü bir rüya?" kaşlarını çatarsın, ellerini sıkıca sıkarsın
• başını salladı, "beni terk ettiğini hayal ettim"
• Hemen ona sarılırsın, "Seni çok seviyorum Jake. Seni bırakamam, bu fiziksel olarak mümkün değil"
• Bu sözler onu daha iyi hissettirmeye yeter
SUNGHOON
• Hoon, onun için ne kadar şanslı olduğunuzu ifade etse de, sık sık hayatın sensiz nasıl olacağını merak eder.
• bu onun paniğe kapılmasına yol açar
• ama o bunu sana asla söylemez
• bugün, uykusunda senin adınla "bırakma beni" diye mırıldanmaya başladığına göre, bu ona fazla gelmiş olmalı.
• Hoon uyandığında senin yatağında olmadığını görür ve göğsünün sıkıştığını ve boğazının düğümlendiğini hisseder.
• Adını birkaç kez seslenir ve sonunda karanlığın içinden çıkarsın.
• seni kendine yakın tutmak için yataktan fırlar, "beni bir daha böyle korkutma"
• "Sana bir bardak su almaya gittim bebeğim. uykunda konuşuyordun"
• Artık onun nasıl hissettiğini öğrendiğine göre, onun güvensizliklerini giderebilir ve kendini daha güvende hissetmesini sağlayabilirsin <3
SUNOO
• sunoo her zaman senin için yeterli olmadığı konusunda endişelendi, endişelerinden her bahsettiğinde, onun daha iyi hissetmesine yardımcı olmak için oradasın
• bu sefer, korkunç düşünce uykusunu istila ediyor gibi görünüyor.
• Tamamen ağlamaya başlamadan önce birkaç kez adını seslenir.
• göğsünü tutarak doğrulmak için zıplarken hıçkırıkları da seni uyandırdı.
• Çabuk onu takip edersin ve hemen ona sarılırsın, "her şey yoluna girecek" diyerek.
• sakinleştiğinde, artık onun yanında olman yeterli olduğu için bunun hakkında konuşmuyor.
JUNGWON
• ilişkide herkes güvensiz veya kıskanç olur
• belki de duyduğu ya da gördüğü bir şey, içinde bir güvensizliğin kabarmasına neden oldu.
• her halükarda, aptalca olduğunu düşündüğü için bahsetmeyecek
• öğrenmenin tek yolu, uykusunda çığlık atmasıdır.
• Ona sarılıp sorun olmadığını söyledikten sonra rüyasında gördüğü şeyi duyup duymadığınızı sorar.
• evet anlamında başını sallarsın ve o iç çeker ama sen onun nasıl hissettiği hakkında konuşmaya başlarsın
• ve sonra ona, "won, benim için tek erkek sensin. tek sevdiğim; seni asla bırakmam."
NİKİ
• sen onun ilk aşkısın, tüm bu hisler falan onun için yeni
• özellikle onunla tam anlamıyla çıkarken, kendisinin senin için yeterli olmadığını hissetmesini beklemiyor
• ama o yardım edemez
• niki de sana neyin yanlış olduğunu söylemeyecek ama aklında bir şeyler olduğu çok açık.
• Bütün gün sakladığı düşünceler bilinçsiz mırıldanmalarında ortaya çıkana kadar konuyu uyku saatine kadar bırakırsınız.
• uyandığında yanındasın, "seni rahatsız eden bu muydu?"
• başını sallarken gözleri yaşlarla çevrili
• "Awww, bebeğim bana söylemeliydin. bak şimdi kabuslarına bile girdiler" diyerek hemen ona sarılırsın. "Hiçbir şey beni senden vazgeçiremez, nasıl yapabilirim? En çok seni seviyorum."