Şakayla sizi onlardan çalmaya çalışan fandomlarına enhypen'in tepkisi!
HEESEUNG
heeseung bu tek kişiye kadar engene ile konuşurken eğleniyordu! arka planda grubunuzun posterlerini gördü ve bu sayede engene'nin sizin grubunuzu da desteklediğini hemen anladı!! gündeme getirdi:
: "Orada (grubun adı) posterini görebiliyorum!"
: "Evet! Onları da seviyorum! (s/o) da benim biasım!! yah~ onunla olan ilişkini kıskanıyorum!! onu senden çalabilir miyim?ifadesi aniden kafası karışmış, somurtan bir yüze dönüştü (ToT)
"ne oldu? Mümkün değil!! onun yerine bizim çocuğumuz olabilirsin!!" diye yanıtlıyor, engene daha da kafasını karıştırıyor ama yine de kahkahalara boğuluyor. Bunun kaydı bir mutluluk içinde viral olur ve heeseung'un siz ve üyeleri tarafından çok alay edilmesine neden olur. Ne zaman bunun hakkında konuşsanız size tam anlamıyla böyle bakıyor : (◣_◢)╬JAY
Grubunuz enhypen ile bir konser verdi, çünkü her iki grubun da yayınladığı en son şarkı bir ortak çalışmaydı! konserlerde, gösterilerde birlikte icra etmek gerekiyor! (✿◠‿◠) her iki grup da harika bir iş çıkardı!! Bir hayran "JAY! JAY! LÜTFEN YERİNE (S/O) OLMASINA İZİN VERİN!!!!" her iki grubu da güldürdü ama aynı zamanda utandırdı. özellikle sen ve jay de orada sevgili olduğunuz için.
jay bir mikrofon alıyor ve kıkırdayarak "elbette, (s/o) ile başa çıkmaya çalışırken iyi şanslar!" koluna hafifçe tokat atmanı sağladı (ᅌᴗᅌ* ) jay'in yaptığı tek şey kollarını sana sararken senin tepkine gülmek oldu, bu da hayranların + üyelerin tam o anda ikinizle dalga geçmesine neden oldu!!
JAKE
seni onunla bir vlive yapmaya davet etti! Ne de olsa hayranların da onu seveceğini biliyordu. ilişkinizin en tatlı olduğunu düşünüyorlar! her şey de mükemmeldi! ve her zamanki gibi, ilişkiniz hakkında tonlarca iltifat aldınız! İkiniz de yorumları okurken, sizi kıkırdatan bu yorumu fark ettiniz. Jake merak etti ve belli ki neden kıkırdadığını bilmek istedi!!
(ノ◕ヮ◕)ノtekrar yukarı kaydırdın ve Jake'e okumasını söyledin. gördüğün yorumu bulmaya çalışırken kafası karışmış ama sevimli bir köpek yavrusuydu. "(s/o), çok güzelsin!! sana yalvarıyorum! seni jakee'den çalmamıza izin ver!!" Jake seni kendine çekmeye başladığında tekrar kıkırdamaya başlarsın. dramatik bir şekilde nefesi kesilir ve "LÜTFEN benden (s/o) çalmayın!! hala hayatımda ona ihtiyacım var!!! (・∩・)" . daha sonra sizi kucağından ayırmayı reddediyor (T_T)
SUNGHOON
grubunuz, her iki grubun da yıldönümünü kutlamak için enhypen'in vlive'ına katılmaya davet edildi! makaeler yorumları okurken hyung ve unnie line, personelin hazırladığı soruları yanıtlıyordu! niki gülmesini tutmaya çalışırken sunoo'nun omzuna agresif bir şekilde vururken sen hala bir soruyu yanıtlıyordun (*゚▽゚*)
sunoo sonra sana bakıp yorumları okurken gülmeye başlar
"lütfen (s/o)'ya benim olmasını söyle!!"
"yaa! kız arkadaşım orada ve adı (s/o)!!"
"(s/o)bebeğim geri gell"
sunghoon sana bakarken ifadesiz kalıyor. isteyerek onların olacağını söylediğinde hiçbiri daha iyi olmadı ◉‿◉ lütfen, sen bunu söylediğinde sunghoon orayı bir boks ringine çevirecekmiş gibi görünüyordu!! bunu asla söyleme, onun gururunu inciteceksin LMAO!!SUNOO
sen ve sunoo boş gününüzü birlikte geçirdiniz, gerçekten bedava bir terapi gibi hissettirdi. Haftalarca yoğun bir şekilde çalıştıktan sonra nihayet temiz hava solumanıza izin verilmesi de büyük bir rahatlama oldu. Siz ikiniz kısa bir vlog çekmeye karar verdiniz ve bir sürü özçekim paylaştınız! beklendiği gibi hayranlar hemen gönderi paylaşacak ve bunun hakkında konuşacak!
sunoo ayrıca weverse paylaşım yapmaya karar verdi! Adamım, üstelik üyelerine de bununla övünüyordu. Sunoo telefonundayken bir film izliyordun ki aniden çığlık attığını duydun. çığlık!! sana weverse "sunoo-ah, ben de (y/n) gibi bir kız istiyorum!" yazan bir gönderi gösterir. o benim olabilir mi? (ᅌᴗᅌ* ) Üzgünken sevimli görünüyordu ama aynı zamanda şımarıktı. kelimenin tam anlamıyla kızgın bir emoji ile yanıt verir. temelde bunun gibi bir şey "😡!!!"
JUNGWON
bir konserde, jungwon "JUNGWON (Y/N)'NİN KALBİ YERİNE ALABİLİR MİYİM?" yazan bir pankart fark etti. soğukkanlılığını korumak istedi ve sadece engene'nin ruhuna baktı YARDIM (= ゜ω゜) niki, jungwon'un dakikalardır baktığı pankartı görür ve performansın ortasında gülmeye başlar (hyunglarını rahat bırakmaz HOŞÇAKAL)
şarkı bittiğinde, niki sonunda wonie ile dalga geçerken bunu belirtmeye karar verir!! "(e/n) unnie'nin kalbini isteyen bir engene var! Jungwon hyunggg, bunun hakkında söyleyeceğin bir şey var mı?" diyor mikrofonu uzatırken. diğer üyeler de artık gülmekten kendini alamıyor. lütfen hepsine (engene dahil) şaka yollu "cesaret etme" bakışıyla bakar. sonrasında kesinlikle jungwon tarafından azarlanırlardı (⊙‿⊙✿)
NİKİ
- onunla bir dans şarkısı!!! Üyeleriniz ikinizin birlikte zaman geçirmenizi istedi, bu yüzden stüdyoda sadece ikiniz vardınız. İkiniz de harika dansçılarsınız, bu da ikinizin birlikte canlı dans ettiğiniz gerçeğiyle hayranların çıldırmasına neden oldu!
Sen ve Niki, dakikalarca dans edip birbirinizle alay ettikten sonra bir süre yorumları okumaya karar verdiniz. "(s/o) benim de ideal tipim! onu senden çalmak doğru mu?"zavallı çocuk engene şaka yaptığını biliyordu ama yine de ciddiye aldı. ˚ᆺ˚ kesinlikle utanmazdı ve hayatının geri kalanında sana benim demeye başladı. YARDIM (; ̄︶ ̄)