27부

1.6K 25 1
                                    

enhypen hyung line ve bilinçaltında yaptıkları küçük sevgi eylemleri










HEESEUNG

- heeseung, sen ağlarken müzik dinlemek için seninle kulaklıklarını paylaşmayı çok seviyor. seni üzen şey hakkında konuşma havasında değilsen, bu onun seni teselli etme şekli. kulaklığı dikkatlice sol kulağınıza takarken, diğer tomurcuğu da sağ kulağına taktığını görürsünüz.

- telefonunu çıkarıyor ve kendi şarkıları ve cover'ları da dahil olmak üzere sevdiğiniz her şarkıyı içeren çalma listenizi çalıyor. bir gitardan yumuşak bir melodi duyarsınız ve ne çaldığını hemen anlarsınız. "off my face" heeseung'un jb'nin sevgilisine derinden aşık olan ve ona sınırsız hayranlığı olan bir insanı konu alan şarkısına yaptığı cover.

- heeseung sana bakar, usulca gülümser ve elini tutar. sol kulağınızda onun güzel şarkı söyleyen sesini ve sağ kulağınızda şarkının her vuruşunda mırıldandığını duyarsınız. daha çok gözyaşı dökmeye başladın, pembe yanaklarından aşağı akmaya başladın ama seni üzen şey yüzünden değil. ama heseung yüzünden. sana olan büyük sevgisi, seni duygulandırması çok büyük.

- heeseung tekrar hıçkıran sana bakmak için başını çevirdi. yüzünü avuçlar ve yüzünü sana yaklaştırır. Senin bu savunmasız bakışında geyik gözlerinin nasıl hafifçe titrediğini fark ederdin. bir sonraki şarkı çalarken gözyaşlarınızı nazikçe öpecekti.

- Çalma listeniz iki saat uzunluğunda olsa bile, heeseung siz sakinleşene veya uyuyana ve sahip olduğunuz endişeleri unutana kadar sizinle kalmaya isteklidir. her zaman isteklidir. senin için ve sadece sen.

- bonus: siz uyurken bile başınızı omzuna koyarak ve elinizi güvenli bir şekilde tutarak yavaşça şarkı söylemeye devam ederdi.










JAY

- Jay, ikiniz çıkmaya başladığınızdan beri, ne olursa olsun sizi beslemeyi alışkanlık haline getirdi. bu onun sana odaklanma ve seninle ilgilenme şekli.

- Onunla ne zaman film izleseniz, her zaman onlarca atıştırmalık getirirdi. patates cipsi, çikolata, kurabiye ve hepsi. Elinde bir paket mini çilekli muffin, gözlerini ekrandan ayırmadan filmden ayırmadan size bir lokma ikram ediyor. Çöreği ondan almaya çalışırsın ama elini hareket ettirir, "hayır seni doyurmama izin ver." yine de alıyorsun ama çok fazla olduğu anda onu azarlıyorsun ve o sadece orada oturup başını sallıyor ve bir daha yapmayacağını söylüyor. özellikle somurttuğunu gördüğünüzde onu azarladığınız için kötü hissetmeye başlıyorsunuz, bu yüzden kendi kendinize "sevimli ama... sanırım umurumda değil" diye mırıldanıyorsunuz ve o parlak bir şekilde gülümsüyor, "buraya gel~" ve sizi tekrar besliyor.

- bir restoranda arkadaşlarınızla dışarı çıktığınızda da yapıyor. herkes ikinize şefkatle bakıyor. diğer arkadaşın sevgilisini kıskanıyor numarası yaparak, "neden jay'in y/n ile olduğu gibi benimle tatlı olamıyorsun?" ve sen, ağzında altıncı et parçasıyla: "Yapma, çok kilo aldım jay."

- tabii ki şaka yapıyorsun. Yemek tekliflerini herhangi bir şekilde reddederseniz, sizi yemeye zorlamaz ve bazen yemeği kendisi yer. dürüst olmak gerekirse, sizinle bir etkileşimi sürdürmenin yolu, ancak çok fazla kilo aldığınızı düşünüyorsanız, jay size her zaman kesinlikle her şeyi vermek istediği aynı kişi olduğunuzu hatırlatacaktır. hatta tüm evren.

- bonus: "oh, artık kek yok" jay somurtuyor ve sen derin bir iç çekiyorsun, "tabii ki! hepsini bana verdin!"









JAKE

- Jake kıyafetlerini seninle paylaşmayı çok seviyor. kelimenin tam anlamıyla her şey. ikiniz aynı moda stilini paylaşıyorsunuz. erkek arkadaşın olarak seni gömleği veya kapüşonlusu içinde görmek yaptığı en yumuşak hareket olabilir. kıyafetlerinin senin gibi kokmasını istiyor çünkü senin kokunla uykuya dalıyor ki bu onun dolabındaki her şeyi sana vermesini alışkanlık haline getirmiş.

- muhtemelen başka biri onun hakkında yorum yaptığında gerçeğe düşüyor ve senin onun sevgilisi olduğunu ve sadece onun olduğunu bir şekilde varsayabileceğini anlayınca onu allak bullak ediyor. Ceketini koklarken "sürdüğün bu parfüme bayılıyorum" ya da "bu gömlek bana eğlence parkındaki randevumuzu hatırlattı!" gibi bir şey söylediğin anda kalbi hızla çarpar ve şöyle derdi: Birdenbire "seni seviyorum" ve birinden alabileceğiniz en sıcak kucaklamayla sizi şaşırtır.

- Bu zavallı çocuk, yüzünde en büyük ve en parlak gülümseme olmadan size bir daha borç veremez. Bu kadar basit ve istemsiz bir eylemden kalbini çarpıntıya sokan tepkilerin ortaya çıkabilmesi onu o kadar mutlu ediyor ki. bundan ne kadar çok bahsederseniz, daha sonra giyeceğiniz yeni kıyafetleri alırken fikrinizi o kadar dikkate alacaktır.

- bonus: Jake odasında yalnız kaldığında ona geri verdiğin kapşonluyu giyerdi. onu koklardı ve anında mışıl mışıl uyuyakalırdı.










SUNGHOON

- sunghoon parasıyla sizi şımartmaktan keyif alıyor. yine de parasını gösterecek türden biri değil, hayır. ama o seni dünyanın en mutlu insanı yapmak için elinden gelen her şeyi satın alacak türden bir insan. her gün eve elinde kurdelelerle sarılı bir kutuyla senin yanına gelmesi artık bir alışkanlık haline geldi.

- Bir keresinde ikiniz alışveriş merkezinde dolaşıp vitrinlere bakıyordunuz. bu mağazada çok tatlı bir ayakkabı buluyorsunuz ama fiyatına baktığınızda "çok pahalı" sunghoon aniden arkanızda beliriyor, "alacağım" "ne? mümkün değil." ve sunghoon ayakkabıları alırdı, "evet mümkün"

- Siz ikiniz eve gelir gelmez, yeni aldığı yeni ayakkabılarınızı denemek için sunghoon sizden daha heyecanlı olacaktır. hatta ayakkabılarla eşleşen bir kıyafet seçmenize bile yardım ederdi. sonra fotoğrafınızı çeker, "y/n yeni ayakkabılarımı aldım <3" veya "y/n'ime bakın!!! #slay" gibi sevimli aptal başlıklarla instagramda yayınlardı.

- Eğer bir gün kendini yük hissedersen veya parasını tekrar harcadığın için kendini suçlu hissedersen, sunghoon'un bunu yapmasının tek sebebinin sana olan sevgisinin sınırsız olduğunu bilmeni istemesi olduğunu bil. tıpkı onun kartı gibi.

- bonus: "sunghoon, lütfen, hayır" kasiyere kartını elinde oldukça ağır, pahalı bir yüzük kutusuyla verirken dizlerinin üzerine çökersin ve o orada öylece durup sana gülümseyerek "evet" der.

• 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin