40부

1.6K 26 1
                                    

senin vampir erkek arkadaşın olarak jake
˚✧₊ ( 🦇⚰️ )









• Jake, gülümsemesine, özellikle dişlerine iltifat ettiğinizde çok sevinir. "Gülüşünü çok seviyorum." "Seni çok seviyorum."

• ama sevimli olarak anılmaktan hoşlanmaz, bunun yerine ateşli ve yakışıklı olarak anılmak isterdi diye düşünüyorum. bu yüzden ona ne zaman şirin deseniz mızmızlanır ve onun yerine yakışıklı veya ateşli demenizi söyler. "Babeee sana bana tatlı demeyi kesmeni söylemiştim. onun yerine bana ateşli de," kaşlarını çattı ama sonra senin ona seksi demene sırıttı.

• Jake çok kıskanç ve aşırı korumacı bir tip olurdu. Ne zaman yakınınızda bir adam görse, o adam metroda kulaklığı takılı, kendi işine bakan rastgele bir adam olsa bile, sizi kendisine doğru çeker. daha sonra sanki adam size veya ona dikkat ediyormuş gibi adama dik dik bakmaya devam ederdi.

• hepiniz takıldığınızda üyelerini bile kıskanırdı. örneğin, siz ve tüm üyeler yurtta takılırken, siz sohbet ederken heeseung kanepede yanınızda oturuyordu. son zamanlarda ikinizin de izlediği bir programdan bahsediyordunuz. "Evet Aman Tanrım! bu tam anlamıyla en sevdiğim kısımdı!" Jake'in ikinize de baktığını fark etmeden Heeseung'un sözlerine güldünüz. "Jake! Beni dinliyor musun?" sunghoon dikkatini çekmeye çalışırken sorar. jake daha sonra dürtüsel olarak kolunuzu tutardı, "hadi gidelim y/n. gidiyoruz," diyerek sizi adeta yatakhaneden dışarı sürükler. "ama ben bitiremedim-" sözünüzü kesiyor. "evet öyleydin. şimdi gidelim." Arabaya bindiğinizde, Jake'in direksiyonu sımsıkı kavradığını, parmak boğumlarının bembeyaz olduğunu fark edersiniz. Eve dönüş yolu uzun sürmedi ama sessizdi. böylece daireye girdiğinizde sessizliği bozarsınız. "neydi o? neden birdenbire ayrıldık?" çantanı mutfak tezgahına koyarsın. "heeseung ile çok eğleniyordun." dedi jake soğuk bir şekilde. sonunda ne olduğunu anladın. o kıskanç

• ve onun kıskanç veya aşırı korumacı olduğunu belirttiğinizde, bunu çok sert bir şekilde inkar eder. kelimenin tam anlamıyla inkar etmek için elinden gelen her şeyi yapıyor ama işe yaramıyor. "Tamam, kıskandım," diyerek başını öne eğdi. "Jake sadece seni sevdiğimi biliyorsun, sen benim erkek arkadaşımsın, kelimenin tam anlamıyla seninle çıkıyorum," diyerek ona güven veriyorsun. "Seni seviyorum" diyerek kanepede sana sarılmaya gidiyor. ama sonra boynunu kokladığını fark edersin. "Jake?" diyorsun "Hmm gerçekten güzel kokuyorsun," diye gülümsüyor. "Kanımın gerçekten güzel koktuğunu mu söylüyorsun?" "Eğer bu şekilde koymak istersen demek istiyorum." bazen onun bir vampir olduğunu unutuyorsun.

• her yerde dudaklarını ısırma alışkanlığını herkes bilir. ama bu konuda sevdiğiniz şey, bunu yaptığında dişlerinin görünmesi. şirin denilmesinden ne kadar nefret ettiğini bilsen de, ona sevimli demene engel olamazsın. Çünkü o öyle.

  Çünkü o öyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
• 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin