-' enhypen ile el ele tutuşmak '-
HEESEUNG
heeseung ile el ele tutuşmak samimidir. dikkatini tamamen size odaklıyor, baş parmağınızı avucunuzun üzerinde gezdiriyor, boşta kalan parmaklar size aldığı yüzükleri parmaklarınızda döndürüyor, 'işi gibi her parçanızı bilmesi gerektiğini' iddia ederek elinizin her çizgisini nazikçe takip ediyor. sizi iyi tanıdığı için kendisiyle gurur duyuyor - bu yüzden tutmaktan vazgeçmek için her hareketinde elinize bir öpücük konduruyor - yüzünüzdeki utangaç gülümsemeden parmaklarınızı o noktaya sürme şeklinize kadar bundan hoşlandığınızı biliyor bakmadığını düşündüğün anda öptü.
JAY
jay, elinizi tutma şekliyle nazik ve rahattır. fark etmeden yapar - özellikle ikiniz yan yana yürürken, elinizi tutar ve adımlarınızla aynı anda nazikçe sallar ve sadece birkaç saniyeliğine bile olsa, çekerseniz her zaman elinizi geri arar. . daha yumuşak ve daha tatlı sohbetler sırasında parmaklarını birbirine kenetlemeyi ve ellerinizle oynamayı seviyor, avucunuzun sıcaklığını ve yumuşaklığını onunkine yaslıyor.
JAKE
Jake yapışkan ve sevgi dolu. sözsüz bir şekilde somurtuyor ve elinizi neredeyse her zaman avuç içi masanın üzerinde sizinkine yakın veya yanınıza yakın ve elinize sürtünen elinin içine götürmenizi işaret ediyor. sizin inisiyatifi ele almanızı bekler ama parmaklarınızı onunkine kenetlediğinizde kendinden daha emin olur. meşgul olduğunuzda serçe parmağınızı onunkiyle iç içe geçirmenizden memnundur. sizinle olabildiğince sık iletişim kurmayı seviyor.
SUNGHOON
sunghoon ile el ele tutuşmak ender ama tatlıdır. diğer şefkat biçimlerini tercih eder, ancak endişeli olduğunda veya güvence istediğinde - ya da siz olduğunuzda - eli mükemmel bir şekilde sizinkine bastırılarak 'seni seviyorum' mektuplarını ve diğer onaylamaları yazar. Ellerinizi uzun süre tutmaz, ancak her zaman yanağınızı gagalar ve uzaklaşmadan önce elinizi sıkar. seni ne kadar çok sevdiğini başka yollarla bildiğinden emin olur.
SUNOO
sunoo sürekli ve şakacı bir şekilde elinizi yakınınızda tutuyor. birlikte bir şeyler yapmak için sizi yanında sürüklemeyi seviyor - çoğunlukla alışveriş yapmak ve saçma sapan şapkalar ve kıyafetler denemek ve ikiniz elleriniz hala iç içe geçmiş halde ayna özçekimleri yapmaya çalışırken neredeyse gülmekten yere düşüyorsunuz. parmak güreşini de seviyor ve özür dileyen bir öpücük için şakacı bir şekilde somurtmadan önce kazanmanıza izin veriyor.
JUNGWON
jungwon dikkatli ve yumuşaktır. tüy kadar hafif ve kararsız dokunuşlar, siz onun size karşı yerleşmesine yetecek kadar hareket edene kadar parmaklarını yavaşça yaklaştırın. sessizce yapmayı ve başını omzunuza yaslamayı seviyor. onun için sakinleştirici, onu rahatlatan sıcak ve güven verici bir dokunuş. sana karşı çok nazik ve sana yapışmasına izin verdiğin için bir teşekkür olarak, şans verildiğinde senin için el losyonunu ovar.
NİKİ
Niki ile el ele tutuşmak çok tatlı. her seferinde biraz gergin oluyor ve fazla düşünüyor ama elini tuttuğunuzda karar vermeden önce her zaman kızarıyor ve gülümsüyor. bu onun için bir alışkanlık haline geldi ve siz ipucunu alana kadar elini her zaman sizinkine çarpıyor. Yine de, ne zaman başlasan seninle dalga geçiyor, ikiniz de bundan daha çok hoşlandığını bilmenize rağmen size "yapışkan bebek" diyor.