29부

1.6K 25 0
                                    

Enha / idol partnerinin kıyafet arızası olduğunda






HEESEUNG

• Senin performans gösterdiğini gördüğüne çok sevindi, gözleri kelimenin tam anlamıyla her hareketine yapıştırılmıştı.

• Üyeleriniz için üzgünüm, onun için temelde bir solistsiniz

• Ama bu hemen fark ettiği anlamına gelir.

• Dürüst olmak gerekirse, bunun olacağını önceden biliyordu - üstünüzdeki askı, dansın daha güçlü kısımlarında sıkılaşmaya ve omzunuza batmaya devam etti ve bunun dayanamayacağını biliyordu.

• Ve işte, dans molasının ortasında koptu

• O kadar kötü hissetti ki yardım etmek için hiçbir şey yapamadı

• Daha sonra size ne kadar profesyonel olduğunuzu ve nasıl fark etmediğini söyleyerek sizi öpüyor ve rahatlatıyor.






JAY

• Adam stresli

• Kelimenin tam anlamıyla, sen sahneye çıkmadan önce askının ne kadar ince göründüğüne dair bir şeyler söyledi.

• Ve daha da kötüsü, tek omuzlu bir üsttü ve diğer tarafı şeffaf olana benziyordu.

• Bu, biri kırıldığında gömleğinin üzerinde kaldığı ama tüm kumaşın düştüğü anlamına gelir.

• Kelimenin tam anlamıyla hayatınızın en büyük korkusu, tüm izleyiciyi şaşırtmak üzere olduğunuzu düşündünüz

• Çenesi SIKILMIŞTIR

• Kelimenin tam anlamıyla, performansınızın geri kalanının tamamı çok gergin

• saçınızı okşarken ve size iltifat ederken stilistlerinizin ne kadar sorumsuz davrandığından şikayet eder.





JAKE

• Zavallı adamın kafası çok karışık

• Güzel yüzünüze bakmakla o kadar meşguldü ki kıyafetinizi bile fark etmedi.

• Gözlerinin büyüdüğünü ve ardından paniğin başladığını gördü.

• ve o tıpkı ??

• Solo partınızı söylemeye gidene ve gömleğinizin önünü tutmak için kelimenin tam anlamıyla ellerinizi kullandığınıza kadar fark etmez.

• ÇILGINLIK

• Kelimenin tam anlamıyla yanındaki çocuklara döner ve şöyle der:

• Yn'nin gömleği mi koptu? Şunu gördün mü?? Ne oldu??

• Daha sonra kırık üstünüzün üzerine giymeniz için size ceketini verir (yöneticiniz ona bağırsa bile)

• "Bebeğim merak etme! Seyirci senin tarafından parlatılsaydı çok şanslı olurdu!!"





SUNGHOON

• Hoon.exe çalışmayı durdurdu

• Seyircilerin arasında senin performansına devam etmeni izlerken DONMUŞ durumda.

• Aklında yardım etmek için yapabileceği herhangi bir şey düşünmeye çalışıyor ama hiçbir şey yok.

• Kafasında sanki "sahneye çıkıp önlerine atlarsam-"

• Ama yapamayacağını biliyor, bu yüzden içinden çığlık atarken sadece bakıyor

• Üyelerinizden biri fermuarınızı düzelttiğinde, ancak siz sahneden inene kadar tamamen gevşemediğinde, sonunda yeniden nefes alabildiğini hissediyor.

• Utanmanı istemediği için seni sonradan gördüğünde gündeme bile getirmiyor, ama açarsan, "Ne kıyafet arızası? Fark etmedim bile."

• Ama sana sahnede yardım eden üyeye gizlice davranıyor 😆






SUNOO

• O çok hareketli

• Sanki bu olduğunda kelimenin tam anlamıyla nefesini kesiyor ve elleriyle ağzını kapatıyor, gözleri kocaman açılmış ve paniklemiş gibi.

• Askısının koptuğunu söylemeye çalışmak için omzuna işaretler (SAKİN ZATEN BİLMİYORSUNUZ GİBİ)

• Bitiş periniz sırasında gözlerinizin ne kadar parlak olduğunu fark ederek, bu konuda gerçekten üzgün olduğunuzu söyleyebilir.

• senden sonra seni görünce çok tatlı oluyor(?)

• Kemik kıran kucaklama ve kendini daha iyi hissedene kadar gitmene izin vermeyecek

• İstersen onun için ağlamana izin verir, ama tüm zamanını kulağına ne kadar iyi olduğun ve ne kadar iyi idare ettiğin konusunda güvenceler fısıldayarak geçirir






JUNGWON

• Hiçbir şekilde üstünüze GÜVENMEDİ

• Yazlık, küçük, askılı bir üsttü ama ensenden bağlıydı ve o kadardı, güvenlik askıları falan yoktu.

• Gömleğinin sarkmaya başladığını gördüğünde çözüldüğünü hemen fark eder, ama sen düşene kadar fark etmezsin.

• Kelimenin tam anlamıyla koltuğunda titriyor gibi, o kadar stresli ki PERSONELİNİZ NEDEN BUNUN İYİ BİR FİKİR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR???

• Zamanlamanızı biraz bozsa bile sahnede yeniden bağlamak için durakladığında liderinizle gurur duyun

• Sonrasında SİZE kızıyor ve bunun sizin hatanız olmadığını defalarca size söylüyor.

• O günden itibaren her performanstan önce gelip üstünüzü kendisi bağlıyor.

• Tekrar çözülmeyeceğinden EMİN OLACAK






NİKİ

• Senin dansına o kadar odaklanmıştı ki ilk başta fark etmedi.

• "tamam yn slay" gibi

• Ve sonra birdenbire yarı yolda dans ediyorsun çünkü bir elini GÖMLEĞİNİ GERÇEKTEN KAPALI TUTMAK için kullanıyorsun

• Arkadan bağlanmış ve çözülmüş gibi ve şimdi sadece canın pahasına tutunuyorsun

• 😮 gibi şaşırmış bir pikachu suratı yapıyor.

• Çünkü bu nasıl oluyor? Mesela evet, erkeklerin daha önce sorunları oldu ama bütün bir gömlek düşmek üzere değil mi???(?)

• Tabii ki sonrasında ÇILGIN OLUYORSUN ve o da "Dansın o kadar güçlüydü ki tişörtün bile kaldıramadı" diyor.

• Ama onun hakkında söylediği tek şey bu, bunun yerine dikkatinizi dağıtmayı tercih ediyor - birlikte oyunlar oynamak ve kendinizi daha iyi hissettirmek için ortalıkta dolanmak.

• 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin