kıskanç niki
niki neden böyle hissettiğini bilmiyordu. sana sonuna kadar güvendi, canı pahasına bile olsa sana güvenirdi...
ama şu anda sizinle konuşan çocuğun size attığı her bakış onu alaya aldı. seninle akılsızca flört ediyordu ve bir şekilde sen bunu anlamıyordun, sadece gülümsüyordun, ah, yani, her zaman yaptığın gibi kibarca ve bu onun kanını daha da kaynatıyordu.
ona zaten bir erkek arkadaşın olduğunu söylemiştin, ama yine de sana bu şekilde bakmanın tamamen sorun olmadığını düşünüyor. senin güzel olduğunu biliyor ve senin de güzel olduğunu düşünen başka insanlar da var ama niki bunun üstesinden gelemedi.
belli ki hemen bir şey söylemez, bu kıskandığını kabul etmek olur... ki öyle. niki onun yerine burada onunla konuşmanı diledi, ama en azından şu anda odanın diğer tarafında, şu anda dikkatinizi meşgul eden sarışına dik dik bakabiliyor.
Onu bakarken yakaladığınızda utançtan kızardı, yüzünün etrafına çizilen kaş çatmanın ne kadar sevimli göründüğüne neredeyse gülebilirdiniz. Şu anda senden başka her şeye bakmaya çalışan Niki'ye doğru uzun adımlarla ilerlemeden önce, konuşmadan sertçe izin aldın.
"Hey babe? iyi misin?" Sana cevap vermeden önce boğazını temizlediğini görünce kıkırdamayı tuttun, "evet iyiyim? O kimdi zaten?" diye sordu, görünüşte masumca.
"rin , liseden... neden?" gülümsedin, rin'in adından söz edildiğinde niki'nin yüzünde beliren kaşlarını çatmasaydı, soğukkanlı olma girişimi paçayı sıyırırdı.
"Niki kıskanıyor musun?" güldün ve onu kucaklamak için kendine çektin. başını salladı ama onu bu kadar uzun süre tanıdıktan sonra, yalanını anında buldun.
"peki madem yalan söylemiyorsun neden şu anda kulakların kıpkırmızı?"
sana tekrar bakmadan önce yenilgiyle iç çekti, "sana garip bir şekilde bakıyordu"
"Bana nasıl bakıyordu? "diye sordun, elini onun eline kaydırıp onu rahatlatmak için nazikçe sıktın.
"Sana benim baktığım gibi bakıyordu, bu hoşuma gitmedi" diye mırıldandı ve tekrar sarılman için seni kendine çekti. "evet ve bana nasıl bakıyorsun?"
hafifçe kızardı, "Sana nasıl baktığımı biliyorsun..."
"Sadece şaka yapıyorum Niki, elbette biliyorum. "Cevap vermeden önce saçını yüzünden çektin, "böyle baktığım tek kişinin sen olduğunu biliyorsun, değil mi?"
"evet," daha önceki ruh halinden kurtulmuş gibi sırıttı, "şimdi partiyi bırakmak ister misin?"