24부

1.7K 28 2
                                    

vampirler ve ilgi istiyorlar








HEESEUNG

Heeseung senin vampir erkek arkadaşın olarak kendini nasıl kontrol edeceğini biliyor.  Onuncu randevunuzda size vampir olduğunuzu itiraf ettiği için iki yıldır çıkıyorsunuz.  Ona ne olursa olsun onu hala sevdiğini söylediğinde.  O hala sizin için Heeseung'du ve sizin için önemli olan tek şey buydu.

Bugün gün ortasında olduğu gibi.  Heeseung telefonuyla oynarken sen atıştıracak bir şeyler arıyordun.  Heeseung daha sonra ayağa kalkarken telefonunu bıraktı ve siz hala atıştırmalıkları hazırlarken yanınıza geldi.  Kollarını beline dolamak ve seni kendine çekmek için biraz ilgi istiyordu.

"Bebeğim biraz sarılabilir miyim lütfen"







JAY

Sen ve Jay bir buçuk yıldır çıkıyorsunuz.  Yanlışlıkla parmağını kestiğinde, Jay senin yanında farklı davrandığında vampir olduğunu biliyordun.  Bir süre sonra Jay kendini kontrol etmeyi başarır ve artık seni her zaman tutardı.

Bugün telefonunuzda sosyal medyaya bakıyorsunuz.  Jay, somurtkan bir suratla seni izliyordu.  Bir saatten fazladır telefonundasın ve ona hiç ilgi göstermedin.  Jay, telefonunu alıp ilgini üzerine çekerken artık buna sahip değildi.

"Benim sıram"







JAKE

Sen ve Jake yaklaşık 2 yıldır birliktesiniz.  Onunla tanıştığın ilk gün onun bir vampir olduğunu öğrendin.  Dürüst olmak gerekirse, seninle ilk tanıştığında çok korkmuş ama sakindi çünkü normalde herkes önünde bir vampir görse kaçardı.  Siz farklıydınız, bu da size çıkma teklif etmeden önce birbirinizi tanımanıza neden oldu.

Bugün siz ve bir arkadaşınız mutfakta biraz sohbet ediyordunuz.  Jake biraz hoşnutsuzdu çünkü onunla kucaklaşıp film izleyeceğine söz vermiştin ama arkadaşın aniden ortaya çıktı.  Jake'in ne yaptığını görmek için birkaç kez bakardın ama onu oturma odasında surat asarken görürdün.  Jake işleri kendi eline almaya karar verdi ve kolunu beline sarıp seni göğsüne çekerken yanına geldi.

"Üzgünüm ama kız arkadaşımla biraz zaman geçirmek istiyorum, başka zaman gelebilir misin?"








SUNGHOON

Sen ve Sunghoon 3 yıldır çıkıyorsunuz.  Onun bir vampir olduğunu öğrendin çünkü sana söyleyen Sunghoon'du.  Sunghoon sana yalan söylemek istemedi çünkü öyle ya da böyle öğrenecektin.  Ama bunun dışında Sunghoon tatlı, sevecen ve buz patenini seven bir beyefendi.

Bugün Sunghoon ikiniz için öğle yemeği hazırlıyordu.  İlk çıktığında beğendiğiniz bir programdan keyif alıyordunuz.  Programa o kadar odaklanmıştın ki Sunghoon'un sana seslendiğini duymadın.  Gösteriye odaklanacağınızı görünce, dikkatinizi çekmek için yanınıza geldi ve kollarını omuzlarınıza doladı.

"Gösteriyi sevdiğini biliyorum ve bize öğle yemeği hazırladığımda dikkatimi çeken her şey dışında"(?)








SUNOO

Sen ve Sunoo bir yılı aşkın süredir çıkıyorsunuz.  Sunoo, beşinci randevunuzda sana onun bir vampir olduğunu söyledi.  Aniden sizi korkutmak istemedi çünkü rastgele kan oymaya başlayacaktı.  Onu olduğun için sevdin ve onun bir vampir olmasına aldırmadın.

Bugün sen ve Sunoo bir randevudaydınız.  Yeni (rastgele) film için sizi sinemaya götürmek istedi.  Biletinizi almak için sıra beklerken.  Sunoo dikkatinizi çekmek için elinizi hafifçe çekti.  Onu kollarına almanı istiyor.

"Beni sıcacık kollarınla ​​kucaklar mısın, onların yanında 'yalnız' hissediyorum"








JUNGWON

Sen ve Jungwon neredeyse bir yıldır çıkıyorsunuz.  Onunla arkadaş oldukları için erkek kardeşin / kız kardeşin sayesinle tanıştın.  Sana çıkma teklif etmeden önceki gece bir hayvandan içtiğini görünce onun vampir olduğunu anladın.  Vampir olduğu için ondan hoşlanmayacağınızdan korkmuş ve endişelenmişti.  Ah, onu haksız çıkarmayı nasıl başardın?

Bugün onu evinde ziyarete geldin.  Jungwon, sen onlarla tanışabilesin diye arkadaşlarını çağırdı.  İlk başta güzeldi ama sonra kendinizi Jake'le bir sohbete kaptırdınız.  Jungwon, sen ona dikkat etmediğinde somurtuyordu.  Ayağa kalktı ve usulca sırıtırken sizi şaşırtan kucağınıza oturmaya karar verdi.

"Bebeğim, benimle vakit geçirmek için geldiğini sanıyordum, bana biraz sarılıp öpüyorsun"








NİKİ

Sen ve Niki sadece 10 aydır çıkıyorsunuz.  Niki'nin kuzeni olan bir arkadaşın aracılığıyla Niki ile tanıştın.  Onun bir vampir olduğunu öğrendin çünkü arkadaşın bir vampirdi.  Niki şaşırmadı ama sana çıkma teklif ettikten sonra istediğin kişinin onun olmasında bir sakınca olup olmadığı konusunda biraz endişeliydi.

Bugün ikiniz bir parkta harika vakit geçiriyordunuz.  Etrafınızdaki manzaraya hayran kaldınız çocuklar.  Niki senin dikkatini çekmeye çalışıyordu ama sen başka bir şeye odaklanmalısın.  Niki pda söz konusu olduğunda genellikle utangaçtı ama eğer dikkatinizi çekmek istiyorsa.  Seni kollarının arasına aldı ve yanağından öptü bu da senin ona şaşkınca bakmana neden oldu.

"Şimdi sonunda dikkatini çektim, hayır sana düzgün bir öpücük vermeyeceğim çünkü halkın içindeyiz!"

• 𝘦𝘯𝘩𝘺𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin