Enhypen, başka bir üyenin fotoğraf kartını almanıza tepki gösteriyor
HEESEUNG
Siz daha açmadan fotoğraf kartını albümün içine koymaya çalıştığını hissediyorum, böylece başka bir üyeyi çekmeyeceksiniz, çünkü bunu yaparsanız çok kıskanacak. Ne yazık ki onu, elinde fotoğraf kartıyla evin içinde albümünüzü ararken gizlice dolaşırken görüyorsunuz, ama bu onu şirin gösteriyor. "Albümü aç bakalım, fotoğraflı kartını çıkarsam bütün hafta bulaşık yıkayacağım ama yıkamazsam sen yapıyorsun" önerisinde bulunuyorsunuz. Sırf onu sinirlendirmek için ağır ağır açarsın albümü ve fotokartların olduğu sayfaya geldiğinde bakışlarını duvara çevirdiğini görürsün. "Bu kadar dramatik olma, sadece Jay ve Jungwon" diyorsunuz. Elini cebine atıp içinden bir fotoğraf kartı çıkarıyor, albümünün içine koyuyor ve sana gülümsüyor. "Bak! Benim! Onu telefon kılıfının içinde tutsan iyi olur ve acele etmelisin, yıkanacak bir sürü bulaşık var~". "O deli" diye mırıldanırsın.
JAY
Jay, kutudan çıkarman için Enhypen'in yeni albümünün birkaç kopyasını eve getirdi. "Bütün fotoğrafları görebilmen için versiyon başına bir albüm aldım" diyor gülümseyerek. Siz ikiniz albümleri açmaya başlarsınız ve içindeki fotoğraf kartlarını ortaya çıkarırsınız. İlkinde Sunghoon ve Niki'yi çekiyorsun. "Sorun değil, daha iki albümümüz var" diyor sakince. Ardından, Heeseung ve Jake'i çektiğiniz ikinciyi açmaya devam edersiniz. Yukarı bakarsın ve onun içini çektiğini görürsün ama o hâlâ sana gülümsüyor. "Sinirlisin" diyorsun. "Hayır değilim" diye cevap verir. "Bu bir soru değildi, Jay". Üçüncüyü açıp Sunoo ve Jungwon'u çekerken Jay'in gerginleştiğini anlayabilirsiniz, Jay albümleri gözünüzün önünden alır. Yirmi tane daha alırken, "Albüm açmadın, albümlerin daha eve gelmesi lazım" diyor.
JAKE
Bence Jake, senin başka bir üyeyi çekmenden rahatsız olmaz, çünkü sen başka birini çektiğinde sana vermek için tüm fotoğraflı kart koleksiyonunu evin her yerine getiriyor. Beklendiği gibi, albümlerde Jake yok. "Tamam bebeğim, bunları senin için aldım" diyor ve sana parçaları veriyor. Gözlerine bakıyorsun ve sahibine "lütfen aşkımı kabul et" diyen bir köpek yavrusu gibi görünüyor. Gülümsüyorsun ve fotoğraflı kartları alıyorsun, tam bunu yaptığında senin çektiklerini çalıyor. "Ne yapıyorsun?" Ona sor. Ürkütücü bir şekilde, "Onlar artık benim," diye fısıldadı.
SUNGHOON
Diğer üyeleri albümlerine çekmen Sunghoon için büyük bir hayır, umutsuzluğa kapılıyor. "Ya turneye çıktığımda beni özlersen? Bakacak bir fotoğraf kartın olmayacak" diyor sızlanarak. "Sunghoo-" ona seslenmeye çalışırsın ama konuşmaya devam eder. "Yastığımdan başka bir şeyin olmayacak ama yüzümü görmek kadar tatmin edici değil-" en sonunda elini ağzına koyarak onu durduruyorsun. "Sunghoon, odamızın duvarına senin yüzünün olduğu kocaman bir poster yapıştırılmış."
SUNOO
Bence Sunoo en dramatik olanlardan biri olacak. Tiksintili bakışlarıyla fotoğraf kartlarınıza bakacak, şaka yollu "bu salakları nasıl çektiniz" diyecek, neyse ki, resimlerinden oluşan eksiksiz bir koleksiyonu var ve BÜTÜN klasörü size veriyor. "Ne kadar fotojenik olduğumu unutursan diye". Hala onu çekmek için daha fazla albüm almakta ısrar edecek ve diğer üyelerin fotoğraf kartlarını saklıyor.
JUNGWON
Enhypen'in yeni albümü çıktı ve kutusundan ilk siz çıkardınız. Jungwon, yanında oturmuş, albümün tüm fotoğraflarını inceliyor ve çekişlerini bekliyor. Bir sonraki sayfaya bakarak, "Fotoğraflı kartımı çektiğine dair bir his var içimde" diyor. Seninle göz teması kuruyor ve devam etmen için işaret veriyor. Bir sonraki sayfadaki fotoğraf kartlarını bakmadan alırsın ama Jungwon'un gülümsemesinin aniden solduğunu görürsün. "Fotoğraflı kartını ben almadım, değil mi?" Gülerek diyorsun. Sunoo ve Sunghoon'un fotoğraf kartınıtuttuğunu görmek için aşağı bakıyorsun, Jungwon biraz hayal kırıklığına uğramış olsa bile fotoğraf kartlarını elinden alacağından emin olduğu için hala ciğerlerinle gülüyorsun. "Sorun değil. Bir dahaki sefere daha şanslı olacaksın".
NİKİ
Niki, size ne kadar güzel göründüğünü göstermek için yeni albümü çıkmadan bir gün önce eve getirdi. Fotoğraflı kartını alacağınız konusunda iyimserdi ama aslında çekmediğinizde "tamam, sorun değil" "bu kesinlikle umrumda değil" gibi şeyler mırıldanacak. Sonra ertesi gün diğer üyelerin fotoğraf kartlarında Niki'nin çizdiği bıyık ve sakalları bulmak için uyanırsın 🤡