Pov Minho
"NERDEN BİLEBİLİRDİM CHANGBİN"
"BİLECEKSİN MİNHO.. UYARDIM SENİ.. ÇABUK ANLAMASIN ZORLA ONU DİYE"
"ELİMDEN GELEN EN İYİSİNİ YAPTIM"
"EN İYİSİ BU MU? ANLAMIŞ"
"BOK ANLAMIŞ HALA ANLAMADI"
"UĞRAŞAMAM SENLE MİNHO SİKTİR GIT EVİMDEN"
"tamam gideceğim ama Hyunjin ile uğraşmam artık bunu istiyorsan"
"sana onu mu dedim onunla uğraşmaya devam edeceksin"
"bilgi vermeyeceğim dedin?"
"tamam veririm onun bana yaptıklarının yarısını bile yapıyoruz ona"
"tamam chag ben gidiyorum"
"siktir git"
Okula geldiğimde Hyunjin benim sıramda oturuyordu? Aşık falan mıydı? Neden onunla uğraşmama izin veriyordu? Bir planı mı vardı?
Bunları düşünürken Hyunjini görmezden gelip yanına oturdum
"Günaydın Minho" sesi fazla sıcak geliyordu... daha 3 gün önce bana küfürler yağdırıyordu.. Unutmuş muydu? Yada bu kişi Hyunjinin ikizi falan mıydı?
"G-günaydın Hyunjin?"
"soy adımı kullanmadın.. Yoksa benle uğraşmayı mı bıraktın? Bencede bırakmalısın ilkokul çocuğu muyuz?"
"Hwang Hyunjin seninle uğraşan kim?"
"anan"
"çok komiksin sen ya.. Salak"
"sağ oll.. Uğraşma şeklini mi değiştirdiinn.. benim zayıf yanımdan vurmayı bıraktın sanırım". Zayıf yanı!
"zayıf yanın?"
"Evet zayıf yanım.. Eski iğrenç, acı verici, depresif anılarım benim zayıf yanım"
"Aahh biraz daha böyle konuşmaya devam edersen O anılar tazelenirr"
"Güldürme yaşadıklarımı bilmiyorsun sende tekrar onları yaşatacak psikoloji yok Minho" dedi Biraz daha kendini sıksa ağlayacak olan Hyunjin..
Onu ağlatsam çok mu zorba havam olurdu? Bence ağlatsam Changbin hiç bir şey demezdi.. Onu üzmeliyim.. Changbine ne yaptığını bilmiyorum ama onu çok üzdün Lee Hyunjin.. Pardon Hwang Hyunjin.. (komik oldu biraz)
"gayet iyi biliyorum Hwang Hyunjin.. Bu okula tekrar yaşamak için geldinn"
"Saçmalamayı kes Lee Minho"
"Saçmalamak? Onu daha çok sen yapıyorsun... Meselaa son 1000 wonun ile sınıf arkadaşına gimbap almana rağmen dövülmüştün? Bu bence büyük saçmalık"
"KES SESINI BU SENCE YASADIĞIM KÖTÜ BİR ŞEY Mİ" dedi bu sefer göz yaşlarını tutamamıştı... Hızlı hızlı akan gözyaşlarını silerken lavaboya doğru ilerliyordu
Neden üzülmüştüm? Daha doğrusu Hyunjine mi üzülmüştüm?
OHH BE FAVORI BOLUMUMU ATCAM BUNDAN SONRAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
FanfictionDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır