"Hyunjiinn! " diye bağırarak sınıfa girdi Miyeon.
"Thh, bu kim Hyunjiiiinnn!" dedi elleri yakamda olan Minho.
"Oruspu çocuğu bıraksa, bak dışarda 6 tane koruma bekliyor, devamını sen düşün pislik gay!" dedi ve tıpkı çatının ordaki gibi Minho'ya okkalı bir tokat attı. O sırada içeri Minnie girdi
"ne oluyor Miyeon?"
"Ah yok bir şey~" diyip sevgilisinin yanağından öptü.
O sırada sınıftaki uğultuları duydum.
"Minho gay miymiş?""Miyeon ile Hyunjin sevgili miymiş?""Neden dışarda korumalar var?" "Miyeon, Minho'nun sevgilisiymiymiş" "Yanındaki kim?"
"Kesin sesinizi be, bir de sizinle mi uğraşalım?" dedi Minnie. O sırada birsi bizi kameraya alıyordu, güya adımızı zorbaya çıkaracaktı. Yemezler.
"Alo! Chan oppa! Gelebilir misin?" diye Chan hyung'u aradı Miyeon.
"Okula nasıl telefon soktunuz! Yasak!" dedi kız.
"Ben de bilmiyorum ki hahah arama yapmadılar bize" diyip güldüm. Kız yanıma geldi o sırada zil çaldığı için Miyeon ile Minnie dışarı çıktı(dersleri bedendi)
"Hyunjin, ben sınıfa bu sene geldim. Neden kimse seni sevmiyor oysaki çok sevimli ve yakışıklısın" dedi kız. Ben, yakışıklı, mıyım?
"T-teşekkür ederim, sen de çok güzelsin" dedim. Cidden güzeldi.
Beline gelen dalgalı kahverengi saçları, kaşını hafif kapatan kahkülü ve kedi gözleri onu o kadar güzel yapıyordu ki.
Turuncu saçlı kız ile(Eunchae'den bahsediyorum) kahküllü kızın(Chaewon'dan bahsediyorum) birleşimi gibi çok güzeldi. Çünkü o ikisi de güzeldi.
Kızla biraz sohbet edince öğrendim ki adı Yeji'ymiş, eski okulunda zorbalık görüyormuş ve bu okulda karşısına iyi insanların gelmesini ummuş fakat burda ise onun eski okulundaki zorbalarının arladaşı varmış.
Ne kadar tanıdık değil mi? Ama ben bu kıza Seungmin'in yaptığı gibi yapmayacağım, onu koruyacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
FanfictionDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır