Older

104 6 11
                                    



Galiba bu sefer yıldızları ben gördüm.

Çok sert vurdun.

.........

Hyunjin dediklerinin ardından gözleri dolmuş şekilde evden çıktı. Hatırlayıp utanacağından o kadar emindim ki.

LeeMinhOffical_

LeeMinhOffical_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


❤️1.9872
~ 3k
Fotoğraf.

Yorumlar

X- havalı

B- ceket fiyat?
Yanıt 'B'-C~ 1500 dolar.
Yanıt 'C' - B~ oh pahalı.

V- bu çocuk bizim okulda.

Minniejinnie- Hyunjin'in bahsettiği çocuk bu muymuş? Yakışıklıymış.
Yanıt 'Minniejinnie ' - LeeMinhOffical_~ Hyunjin ne zaman bahsetti?
Yanıt 'LeeMinhOffical_' - Minniejinnie~ Dm gel.
















LeeMinhOffical_
Hyunjin, ne zaman bahsetti?

Minniejinnie
Uh minho seni şimdi tanıdım!
Changbin'in arkadaşı değil misin sen?

LeeMinhOffical_
Nerden tanıyorsun?

Minniejinnie
Auww ben Minjin, Minho. Seni Sooqi ile tanıştırmıştım.







Bir süre önce.

Sooqi ağzından.

"Changgiie" diye seslendi Minjin sevgilisine.

"Efendim güzelim." diye dudağını öne çıkartarak sevimli şekilde cevapladı Changbin. Onu ilk defa bu kadar aşık görüyordum. Mutluydum en azından bu süre zarfında diğer masum öğrencilere zorbalık yapmaya vakit bulamıyordu.

"Yeni çilek kokulu bir parfüm çıkmış... Benim üzerimde biraz para varr, birleştirip alalım mı? Hem sen çilekleri çok seversin, eminim üzerimdeki kokusunu da seveceksin." dedi ve gülümsedi.

"Tamam alalım." dedi Changbin. Hep böyle derdi fakat yine parfümün parasını kendi öderdi.

Minjin'in bir sürü parfümü vardı ama hep aynı kokardı. Vanilya.. Imm hayır... Dondurma. Evet evet dondurma gibi kokuyordu. Tatlıydı.

"Uh Changbin yaklaş, fısır fısır fısır fısır fısır fısır." Minjin, Changbin'in kulağına bir şey demişti ama pek bir şey anlamamıştım.

"Sooqi bir arkadaş gelecekte, seni onunla tanıştırmak istiyoruz hem belki yakınlaşırsınız. Sen biseksüeldin değil mi? Ah evet öyleydin!" dedi bana.

"Görücü mü ayarladınız bana ahahaha." diye güldüm.

"Gibi" dedi Minjin.

"E oğlum hep bizle mi gezeceksin. Yengenle biraz tek takılalım diyoruz e seni de yalnız bırakamıyoruz o zaman başını bağlayalım" dedi Changbin.

"Oğlum rahatsızlık verdiğimi bilseydim gelmezdim ki. Siz çağırıyorsunuz diye geliyorum ben." dedim. Kırılmıştım birazcık aslında.

Kırılmadım,bu çocuk çok yakışıklı.

Bullying <Hyunho>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin