ARADAN 1 BUÇUK YIL GEÇER. ARTIK HYUNJİN ÜNLÜDÜR!
God's pow :
Hyunjin'i dergide gören Minho, ne olduğunu şaşırmıştı. Hyunjin'in dergide ne işi vardı ayrıca marka yüzü olarak?
O sırada Hyunjin ise Japonya'da hem çalışıyor hem de okuyordu. Okulunu gerçekten çok seviyordu fakat bazen eski okulunu özlüyordu. Ayrıca artık korumaları da vardı yani okulu okuluna gitse kimse ona bir şey yapamazdı?!
Miyeon ve Minnie ile aynı okula giden Hyunjin hemen düşüncesini arkadaşlarına paylaştı.
"ah Hyunjin emin olamıyorum, artık çok ünlüyüz ve bu daha çok sorun yaratabilir" dedi Minnie.
Minnie: doğru konuşur, ileriyi düşünürdü.
"Ayy evett hem ben tekvando hocamı cok özlediimm, hem onu da görürüzz. Sua unnie ile konuşalım hemen bu konuyu!" dedi Miyeon.
Miyeon: Duygularıyla hareket eder, kalbini dinlerdi.
Evet pek uyumlu değiller ama uyumsuzlukları onları daha uyumlu yapıyor, en azından Hyunjin böyle düşünüyordu.
2 AY SONRA MİYNNİE VE HYUNJİN ESKİ OKULLARINA VE SINIFLARINA DÖNERLER.
Hyunjin pow.
"H-Hyunjin?" dedi Felix yanıma gelirken.
"Felix?" onun tedirgin suratı aksine benim suratım 'ne var?' der gibiydi.
"Felix bırak şunu! Ünlü oldu diye götü kalkmıştır, tüm erkeklere veriyordur ibne!" dedi Seungmin. Söyledikleri o kadar iğneleyiciydi ki gözlerimin dolduğunu hissettim. Söyledikleri kulağımda çınlıyordu, gerçekten hakkımda böyle mi düşünüyordu?
"Yeter Seungmin! Hyunjin gittiğinden beri aynı şeyleri zırvalıyorsun! Al sana bir itiraf ben de Homoseksüelim! Hatta hastane odasında gülüşme sebebimiz buydu çok merak ediyorsan! Kes sesini artık" dediğinde Felix, Seungmin şok olmuş gibiydi.
"Hepiniz, hepiniz iğrençsiniz!!" dedi ve sınıftan çıktı.
Tam gözlerim dolmuş ağlayacağım sırada bir el yakalarımdan tuttu ve beni sarstı. "Oruspu çocuğu! Sevgilimi aldığın yetmiyormuş gibi birde yüzsüzce okula mı geliyorsun ha?" sesin sahibi Minho'ydu.
Sıkıca yumduğum gözlerimi açmıs ve ardından dudaklarımı yalamıştım şimdi işini bitirecektim.
Diye düşünürken birden beynim zonkladı yaşadıklarım tramva gibi kalmıştı sanırım anlayamadım. Changbin ve arkadaşlarının yaptıklarından tutun tecavüz edildiğim anılar beynıme dolmuştu hepsi gözümün önünden geçiyordu.
Sıradan bir lise zorbalığı değildi.
Minho'nun sesi, kokusu, konuşma tarzı herşey bana kötü şeyleri hatırlatıyordu...
Oy sınırı 7 hadı bakım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
FanfictionDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır