Önceki bölümde yanlış anlaşılma olmuş. Hyunjine dokunan kişi Minho değil. Farklı birisi.
Uzun diye belirtmiştim MINHO UZUN MU AMK ĞWĞDPFĞEĞRŞF
Yaşananlardan 1 hafta geçmişti ve ben sadece o gün okulda kalmıştım diğer günler ise okula gitmemiştim.
Onun bana yaptığı şeyden hiç bir şehide haz veya zevk almamıştım. Yaptığı tecavüzdü.
Bugün okula gidecek ve en üst katından atlayacaktım.
Bıkmıştım bu hayatta artık ölüm son çareydi. Kirlenmiştim, aile içi psikolojik şiddet görüyordum, okulda zorbalığa uğruyordum. Bıkmıştım.
"Ben çıkıyorum"
"Defol git uyuşuk"
Dediğine cevap vermedim ve okula gittim. Her zaman olduğu gibi yine herkes bana bakıp gülüyor, bazıları kafama ve popoma vuruyordu. Alışmıştım artık, sorun yoktu.
Bir kol omzuma geldiğinde derin bir nefes aldım. Bu o günkü çocuktu. İsimliğine baktım
Bahng Au-chem
Soy ismi bir yerden tanıdık geliyordu fakat umursamadım.
"Selam fahişe ne yapıyorsun okulda? Gelmezsin sanmışım yine"
"Geldim ama" dedim ve hızla okula girdim. 3. Derse kadar çatıda bekledim en sonunda Minho'ların neden eğitimi dersi gelmişti. Çatının ucuna çıktım ve bağırdım.
"bugün okulun en mutlu çocuğu benim" bağırmam ile aşağıdaki çoğu göz bana dönmüştü.
"hey o orada ne yapıyor?"
"atlayacak mı?"
"ne güzel özel okula gelmiş niye kendine kıyacak"Ve benzer konuşmalar yükseliyordu aşağıdan.
"HYUNJİN İN ORADAN!! ATLARSAN NE OLUR? PLANININ ÇÖP OLMASINI MI İSTİYORSUN? İN ÇABUK" diye bağırdığını gördüm Miyeon'un.
"ÜZGÜNÜM Mİ, OLMAYACAK BİR HAYALMİŞ O DA.." dedim ve tek ayağımı havaya kaldırdım. İçeriye birisi girdi.
Minho?
Elinde sigarası vardı. Söndürdü ve yanıma geldi.
"İn"
"Buraya çıkmama neden olan kişi mi söylüyor?"
"Benim suçum ne?"
"soruyor musun birde?"
"tamam suçumun farkındayım. İn lütfen" dediğimde iki bacağının üstüne çöktüm ve kendimi yavaşça bırakacakken bir el belimi tuttu
"Birinin ölümüne sebep olmak istemiyorum in-"
"Hyunniee!! Gel benimle lütfen" diye bağırarak içeri Miyeon girdi ve dirseği ile Minho'yu etkisiz hale getirip kenara fırlattı.
"Bebeğim üzgünüm, artık dayanacak gücüm kalmadı.."
"Hyun, babanın kasası bizi bekliyor. Neden bunu yapıyorsun? Ayrıca ben de Minne'yi tam ikna etmişken."
"Ne iknası?"
"İkimiz de seninle geleceğiz, yani gelecektik.."
"Sen ciddi misin Miyeon!"
"Evet gayet ciddiyim!" dediğinde hızlıca olduğum yerden Miyeon'a sarıldım ve kucağıma alıp döndürdüm.
"Sevgilin bu mu hYuNnİe" Hyunnie derken sêsini inceltip dalga geçer tona getirmişti.
"Sanane dalyarak belki benim belki sensin. Ne ilgilendiriyor seni?" dedi ve Minho'nun dibîne girip tısladı.
"Bana bak oruspunun öz evladı seni ananla çiftleştirir babana sokarım. Haddini bil" dedi ve okkalı bir tokat attı. Minho'nun dudağı kanamaya başladı. Umrumda değil.
"Gidelim HYUNNİE" dedi hyunnie'yi bastırarak.
Tek arkadaşım bu sikli bayandı.
2 bölüm falan sonra zaman atlaması yaparım belki öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
ספרות חובביםDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır