Siz yorum atmadığınız için ben de geç yb atıyorum işte hıh küstüm.
....
Zil çaldığında içeri Chan Hyung girdi. Gözleri beni aradığında el salladım, yanıma geldi. "Hyunjin, sorun yok değil mi?"
"Kimsiniz acaba?" diye sordu Minho, oruspu çocuğu kaydını yine benim sınıfıma aldırmış.
"Asıl sen kimsin çocuk?" dedi Chan Hyung. Elbette onu tanıyordu, bahsetmiştim.
"Ben Hyunjin'in sevgilisiyim." dedi ve saçımı okşayıp güldü. Yaptığıyla midem bulandı ayrıca oldukça şaşırmıştm.
Seungmin, "Minho?"
Minho, "Ne var Seungmin?"
"Birlikte ibnelere zorbalık yaptığımızı sanıyordum, sen de mi ibnesin? Hadi diyelim eşcinselsin Hyunjin'i mi tercih ederdin? Yalan söylüyor" dedi Seungmin. Kıskandığını anlamıştım.
"Niye Sungmin seni mi tercih etsin isterdin? Ben varken hemde, 10/10luk dış görünüşüm var -senin aksine- zenginim ve ünlüyüm. Ne yazıkki sen bunlara hiç bir zaman sahip olamayacaksın!"
"Hyunjin önce adımı düzgünce söyl-"
"A pardon adını hatırlayacak kadar önemli bir yerin yok bende üzgünüm,
Ayrıca Minho, eğer bir erkekle beraber olacaksaydım senin gibi bşr tecavüzcü yancısı biriyle asla olmazdım!" dedim ve sınıftan çıktım. Kimse benden bunu beklemiyordu heleki Syewjin, sınıfa ilk geldiğimden beri benden hoşlandığı barizdi.
Şimdi sıra Chan hyungdaydı. Sınıfın dışından onu dinledim
"Ben Hyunjin'in korumasıyım abiside sayılırım her zaman sınıfın kapısının önünde bulunacağım. Biriniz Hyunjin'in kılına zarar versin o zaman okuduğum hukuk fakültesi bilgilerimi sizin gibi çocuklardan sakınmam." dedi ve ardından zil çaldı.
Pov anlatıcııı🌷⭐🤭🎀🎀
Yeji sınıfa girdiğinde herkes çok sessizdi şaşırmıştı ancak umursamadı. Çantasını alıp Hyunjin'in yanına koydu.
Hyunjin geldiğinde sırasındaki Yeji'yi gördü, hoşuna gitmişti.
"Selam Yeji, artık yan yana mı oturacağız?"
"Eğer senin için sorun yoksa..."
"Aa hayır hiç problem değil! Aksine mutlu olurum" dedi Hyunjin. gülümsedi Yeji, gülümsemesine karşılık Hyunjin de gülümsedi.
Bir kaç ay sonra dördü çok yakın olmuşlardı. Hyunjin, Yeji'yi; Minnie ve Miyeon ile tanıştırmıştı ve pek iyi anlaşmışlardı.
Yine birlikte dolaştıkları zamanlardan birinde Hyunjin'in telefonu çaldı, menejeri arıyordu.
"Li şuan okuldayım sonra görüşsek?"
"Sonbaenim son dakika yeni bir çekim olacakmış, sevgililer günü için. Size bir manken ayarlamaya çalıştık fakat bir şekilde işler ters gitti ne yapacağımızı bilmiyoruz."
"Minnie ve Miyeon yanımda sorun olmayacaksa onlarla çekim yapalım-" "AAA EVETT OLURR" diye telefona bağırdı Miyeon.
"Onlar zaten birlikte çekim yapacaklar ayrıca tüm sektör onların sevgili olduğunu biliyor Sonbaenim."
"Peki sizin çözümünüz nedir, neden beni aradın Li?"
"Acaba bir erkekle sevgililer günü için çekim yapar mısınız diye soracaktık, onun içinde bir manken bulamadık. Gerçekten tabi yine size bağlı ancak-"
"Pekala, sorun yok" diye cevapladı Hyunjin, ama karşıdaki erkeğin kim olduğundan bir haberdi Hyunjin.
Ayyy angst bitirmesem miii!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
FanfictionDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır