Uzun süredir yb atmadığım için üzgünüm. Lütfen siz de yorum atmadığınız için üzgün olun, saygılar.
Minho, ben sınıf değiştirdikten sonra ilk defa sınıfıma gelmişti. Kısa bir süre bile olsa hayatımın düzeldiğini hissetmiştim, işim ve okulum iyi gidiyor gibi hissetmiştim.
"Hyunjin gel" otoriter sesi ile konuşunca içimden bir yer koptu ve ona itaat etmem gerektiğini hissettim.
"Niye?"
"Bir şey göstereceğim"
"Kediler mi? Kalsın."
"Kediler senden güzel Hyunjin. Onlar hakkında böyle ileri-geri konuşamazsın." dediğinde sinir kat sayılarım artmıştı ve zaten tutanak tutulan Minho'nun bana bir şey yapabileceğini düşünmedim ve 'Yürü' diyerek nerye gideceksek oraya doğru sürükledi Minho'yu.
En sonunda üstteki tuvalete gelmiştik. Beni belimden tutup aynanın karşısına getirdi ve kendisini benim arkama konumladı.
"Söylediğim şey için üzgünüm" dedi ve burnunu boynuma getirdi. Gıdıklanıyorum amına napıyorsun!?
"Hangisi için pardon?" dedim.
"Güzel olmadığına dair söylediğim şey için. Çok güzelsin Hwang" uzun süre sonra bana ilk defa Hwang demesi ile gözlerim açıldı. Şimdi ne olacaktı? Yaşadıklarımın daha kötüsünü mü yaşayacaktım?
"Beni korkutuyorsun" bunu ilk defa dile getirmiştim fakat bir hayli fazla korkuyordum Minho'dan. Sahi beni baya bir korkutmuştu.
"Korkma"
'Korkma' tek söylediği bu oldu. Komikti biraz.
Bunları düşünürken Minho bu sefer dudaklarını boynuma yasladı,yaptığı hareket ile içim titredi. Hayır ya ne demek bu oruspu çocuğu zorbadan etkileniyorum. Hayır.
"Sorun ne Hwang? Üşüdün mü?"
"Umrunda mı?"
"Olmasa sorar mıyım?"
"Beklenir-" derken beni kendine çevirdi ve dudaklarını benim dudaklarıma yasladı. Yaptığı şey ile fena titremeye başladım çünkü en son biri beni öptüğünde hoş şeyler yaşanmamıştı. Korkunç.
Bu sefer Minho karşılık vermem için belimi okşadı fakat ben transa girmiş gibi hiç bir şey yapamıyordum.
En son dudaklarımdan ayrıldığında ise şöyle dedi; İtiraf sayfasında görüşürüz Hwang.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bullying <Hyunho>
FanfictionDiğer okulunda zorbalık gören Hwang Hyunjin bu okulunda yanına oturduğu kişi aslında baş zorbasının arkadaşıdır