Acı Gözyaşları

339 37 6
                                    

Jeongin sadece çığlık atıyordu. Felix, karşısındaki hırçın çocuğu sedyeye bağlamaya çalışıyordu. Jeongin kokudan dolayı artık dayanamamış, kusmuştu. Hyunjin ise her şeyi izlemişti ama ağzından tek kelime çıkaramamıştı çünkü ağzı bağlıydı. Jeongin hâlâ çırpınıyordu. Felix sonunda bağlayabilmişti onu.

  "Ne olursunuz yapmayın ya! Bakın benim 13 yaşında kız kardeşim var. Ona tek ben bakıyorum, benden başka ailesi yok. Yalvarırım size bırakın bizi." Chan sırıttı. "Kardeşine de sıra gelir merak etme. Cennette görüşür, ağabey kardeş hasret giderirsiniz belki." Jeongin ağzını araladığı anda karnımda hissettiği acı ile durdu. Çığlık attı. "Chan, sıkı tut şunu işimi yapamıyorum." Chan, Felix'e yardım etti. Jeongin hâlâ rahat durmuyordu. "Dur Felix, bu rahat durmayacak ilk diğerini alalım." Hyunjin arkadaşı için canını bile feda ederdi. Gerçi ondan sonra sıra yine Jeongin'e gelecekti ama ilk kendini feda edecekti.

   Hyunjin zorluk çıkarmadı. Kurtuluş olmadığını biliyordu. Chan işine başlamaya çalıştı. Fakat ne oluyordu öyle? Neden elleri titriyordu? Bi altında duran ve ona yalvarır gözlerle bakan Hyunjin'e bir de eline baktı. "Ah Felix! Al şunları gözümün önünden nereye kapatıyorsan kapat. Biraz uzun sürsün eğlencemiz." Felix, ona denileni yaptı.

   Aradan 4 gün geçti. Chan onlara sadece 2 şişe su bırakıp gitmişti. İkisi de açlıktan ölmek üzereydi. Chan ara sıra uğruyor ikisini de sinir edip geri gidiyordu. "Evet çocuklar. Şimdi Jeongin seb bizle gel bakalım. Yarım kalan işimizi halledelim." Hyunjin çok debelendi ama arkadaşını elinden aldılar.

   Hyunjin sadece yere çökmüş arkadaşının çığlıklarını dinliyordu. Chan onun yanındaydı. Felix, Jeongin'in işini hallediyordu. Hyunjin, bir an o kadar yüksek sesli bir çığlık duydu ki, anın etkisiyle Chan'a sarıldı. Hyunjin artık krize girmiş gibiydi. Karşısında babası varmışcasına "Lütfen yapma, dur, dur artık!" diye bağırıyordu. Chan, Hyunjin'in haline çok üzüldü. Gidip Felix'i durdurdu. Felix açtığı yarayı geri dikti ve Jeongin'i arkadaşının yanına götürdü. Evet Chan organ mafyası olabilirdi ama zamanında babasının yetiştirmek istediği acımasız
değildi.





     Lütfen bana sövmeyin ÜQÖSİQÇŞWÇS hikayenin alkışı bu zaten devam ettikçe yakınlaşmalar başlayacak. Sizce Chan ufaktan hoşlanıyor olabilir mii???🤭🤭

The Killer~HyunChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin