Kalbe Kalp

269 24 9
                                    

"Chan sen ciddisin." Chan başını salladı. "Ben ciddiyim."  "Chan bu zor bir karar. O zamanı düşününce gerçekten bunu kabul edebilirim. Ama bu yaptıklarını göz önünde bulundurunca bunu yapabilir miyim?" Chan hemen söze atladı. Karşısında yaş problemi yüzünden kavuşamadığı aşkı duruyordu resmen. Fakat yalan yok, aşkı ciddi bir aşktı. Mezun olduktan sonra Hyunjin'den haberler almış ona işte o zaman aşık olmuştı. Hyunjin 16'sına bastığında, Chan gerçekten ona aşık olduğunu hissetmişti. Fakat ne olduysa Chan bu işlere bulaştıktan sonra olmuştu. "Bırakırım bunları, param da var. Açta açıkta kalmayız, seni severim. Seni öyle severim ki ailen olurum sana Hyunjin. Sen 16'na bastığından beri aşığım sana. 4 senedir tam dört. Ama suratını bir daha göremedim. O kadar değişmişsin ki Hyunjin, tanımayadım resmen seni. Ama hislerim tanıdı seni. İlk sedyeye yattığında karnına dokunamadım, ellerim titredi."

   Hyunjin kahvesini bitirmişti. Bir yandan da düşünüyordu. "Tamam, kabul ederim. Çünkü sana gerçekten çok aşıktım Chan. İçimde bir yerlerde hâlâ o aşkın kırıntılarının kaldığını hissediyorum, onları tekrar büyütebilecek misin?" Chan kabul eder gibi başını salladı. "Büyütürüm. Bir çınar ağacına dönüştürürüm her bir kırıntıyı."

   "Senden bir şey isteyeceğim. Jeongin'i serbest bırak. Gerçekten o bunları kimseye anlatmaz. Bakması gereken bir kardeşi var." Chan düşünceli bir şekilde "Ya anlatırsa Hyunjin? Olmaz." dedi. "O zaman birkaç vakit Felix'in yanında kalsın ama kardeşiyle. Eğer güven vermezse kalsın orada ama güven verirse bırak onu." Chan kabul etti. Bunun üstüne Felix ile konuştu.

   Chan, Hyunjin'e verdiği sözü hemen tutmak istiyordu. Hatta Hyunjin lafını bitirir bitirmez yapması gerekiyordu fakat bunu ertesi güne ertelemişti. O iğrenç depoyu sattı. Evet, tamamen elinden çıkardı ve sattı.

   Hyunjin bu haberi duyunca çok şaşırdı. Aşk, onu o pis işinden kurtaracak kadar gözünü kör mü etmişti? Ah Chan, gerçekten doğru adam olabilirsin diye geçirdi içinden.

    "Hyunjin, dün cevabımı tam alamadım ama tekrar sormak istiyorum. Bu kalbimi tamamlar mısın? Bu adamı yaptıklarından dolayı affeder misin?" Hyunjin cevap verdi: "Seni affedebilirim çünkü sen cezalı olanlara hukukun veremediği cezayı vermeyi seçmişsin. Evet, arkadaşım ölebilirdi bu konuda zaten affetmem ama diğer konuda affedebilirim. Kalbini tamamlarım Chan.


Bana sovmeyin lutfen🤗🤗
Cunku cok uzatmak istemiyorum chan'i pic gibi dusunmeyin lutfen sadece hukukun saglayamadigi adaleti saglamaya calisiyor kendince zaten bunu tetikleyen sey gecmisteki babasinin yasattigi travmalar.  Tekrardan iyi okumalar dilerim olerideki bolumlerde gorusmek uzeree🫶🏼🫶🏼🥹🥹

The Killer~HyunChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin