Elektriklenme

328 31 9
                                    

Jeongin ilerleyen saatlerde kendisini Hyunjin'in yanında daha iyi hissediyordu.

  Chan odaya girdi. "Kalk bakalım ufaklık. Yaranı temizleyelim."Hyunjin, Chan'ın bu sakin tavrı karşısında çok sinirlenmişti. "Bana bak! Daha az önce acı çektiriyordun. Ne oldu insafa mı geldin?" Chan kahkaha patlattı. "Eğlencelisin sen. Genelde korkudan konuşamazlar da rehineler."

   Jeongin zorlukla yarasını açtı. Bunu yapmak zorundaydı.

   En sonunda pansumanı bittiğinde Chan ayağa kalktı. Tam çıkacakken içeri Felix girdi. "Chris, acil yardım etmen gerek." Hyunjin bir an duraksadı. Chris mi demişti o? "Hey bekle! Chris mi dedin sen?" Felix şaşırmıştı. "Evet, sorun mu var?"

   Hyunjin tekrar etti. "Chris, Chris. Bu bana çok tanıdık geliyor. Hey sen! Chan, lise ile ortaokulun beraber olduğu bir okulda mı okudun?" Chan ne saçmalıyor bu der gibi baktı ama bunu bilmesi onu az da olsa meraklandırmıştı. "Evet. Neden sordun?" Hyunjin'in tahminleri doğru gidiyordu. "Orada 6. sınıf bir çocuk hatırlıyor musun? Hatta onu müdürün odasına sen götürmüştün ve yolda çocuk sana ana avrat küfür etmişti." Chan daha da meraklanarak "Sen nereden biliyorsun bunları?" diye sordu. "Oradaki çocuk bendim. O zaman herkes bana Jinnie derdi, adımı kısaltırlardı. Seni de hiç çıkarmadığın o gümüş sallantılı, 'C' küpenden tanıdım. Chan her duyduğu ile biraz daha şaşırıyordu. Gerçekten o muydu? "Peki, bir soru soracağım bunu bilirsen inanırım. Ben mezun olurken kepimin içine bana aşık olduğun için bir not yazmıştın. O neydi?" Hyunjin düşünmeden cevap verdi. "Gidiyorsun. Ama unutma gittiğin tek yer okul, kalbimde yaşamaya devam edeceksin. Ateşlerle kavrulduğum, terler içinde kaldığım her akşam, içimdeki arzuyu büyütüp beni kendine daha da hayran bırakacaksın."

   Chan, o anları tekrar tekrar hatırladı. O 12, Hyunjin 6. sınıf iken, Hyunjin ona aşıktı. İlk önce yaşı çok küçük olduğu için onu görmezden geldi. O zamanlar bir kız ile takılıyordu. Sonra Hyunjin'in aşkı büyüdü, o kadar büyüdü ki baştan çıktı. Chan bunu fark etti. Belki tekrar buluşuruz umuduyla onun aşık tavırlarını umursamıyormuş gibi göründü, ama kalbine sorarsanız çok hoşuna gidiyordu. Lâkin Hyunjin'e yüz verse okulda pedofili olarak anılabilirdi. Hem böyle anılmamak, hem de kendine yakıştıramadığı için bundan vazgeçmişti. Fakat şu an o çocuk karşısında duruyordu. "Felix, Hyunjin ile biraz konuşmam gerek. Jeongin ile ilgilen. Eğer Hyunjin bana eski güvenini verirse onların lehine şeyler yapabilirim."

   Hyunjin'in duyduğu mutluluk tarif edilemese de arkadaşına yaşattığı acı aklına gelip duruyordu. Chan, Hyunjin ile evine gitti. "Chan, senin maddi durumun bu kadar iyi miydi?" "Hyunjin, eğer seni tanımasaydım o taşıdığın organlarınla paraya para demeyebilirdim. "Peki neden bunu yapıyorsun? Neden böyle olmayı seçtin? Hayatında çok daha iyi yerlere gelebilirdin." Chan kaşlarını kaldırdı. Sonra çehresi yavaşça ciddileşti. "Önümde seçenek yoktu, seçme hakkım yoktu. Ama sana şunu söyleyeyim, organlarını aldığım kişiler genelde piç insanlar. Tecavüz edenler, başka türden dolandırıcılar falan. Benim adamım haber verince sizi de onlardan biri sanmıştım. Aslında Felix'in vereceği haber de buymuş, siz masummuşsunuz." Hyunjin alay eder gibi "Bunu anlaman biraz geç oldu sanki. Arkadaşımın canına mâl oluyordu." dedi.

    Chan ikisine de kahve yaptı. "Gel biraz konuşalım şöyle. Bahset bana, ailenden, işin varsa işinden." Hyunjin boğazını temizleyerek anlattı. "Öncelikle bir ailem yok. Aile yerine koymam, koyamam. Oralara çok değinmeyeceğim şu an. Ayrıca bir mağaza da tehgâhtarlık yapıyorum. Bakma öyle tezgâhtar olduğuma falan, maddi durumum şükür şu anlık iyi fakat üniveriste okumadığım için çalışabileceğim en iyi meslek bu." Chan kahvesinden bir yudum aldı. "Hyunjin, ben okuldan mezun olurken içimde bir yarım kalmışlık vardı. Fakat sen çok küçüktün. Sen 12 yaşındayken ben 18 yaşındaydım Hyunjin. Ona rağmen görüyorum ki bana olan aşkını hiç yitirmemişsin. Yarım kalan bütünler birleşse mi artık?"



BIR BOLUM SONU DAHAAA. NORMALDE INGILIZCE KLAVYE KULLANDIGIM ICIN TURKCE KLAVYEDE YAZMAK BENI BIRAZ ZORLUYOR GOZDEN KACIRDIGIM YAZIM YANLISLARI OLURSA KUSURA BAKMAYIN LUTFEN.HIKAYENIN AKISINDA ISTEDIGINIZ OLAYLAR FALAN VARSA ACIKCA YAZABILIRSINIZ VALLAHA OKURUM.

The Killer~HyunChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin